Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 Julai 2009

MINTA MAAF SEKALI LAGI - SILAP BUKAN LUKISAN AVANT GARDE




PERTUNJUKAN INI DITERUSKAN TANPA GANGUAN



INI BUKAN MATA KAIL

INI BUKAN PAIP ROKOK

JEJAMBAT PERSIMPANGAN LDP SELAMAT : LLM –berita hairan

KUALA LUMPUR: Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) hari ini mengesahkan bahawa struktur jejambat di Persimpangan Puchong Jaya-Lebuhraya Damansara Puchong selamat digunakan.

LLM, dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini hari ini, berkata pemeriksaan oleh perunding yang dilantik Lingkaran Transkota Sdn Bhd (Litrak) mendapati keretakan yang berlaku adalah tidak kritikal dan tidak menjejaskan kekukuhan integriti struktur jejambat itu.

"Juru perunding pemeriksa telah menjalankan kerja-kerja pembaikan dengan menutup keretakan itu menggunakan kaedah 'epoxy injection', disusuli dengan pemerhatian berterusan untuk memastikan tiada keretakan baru atau berulang terbentuk.



14 ulasan:

gelong gajah berkata...

Ha ha ha ..jika jamban yang retak sampai mcmtu sekali pasti dah kena ketuk buat lain...ini kan pula jejamban tan tempat laluan manosia siang malam...ha ha hebat malaysia ni..jejambat siap dgn ukiran purba lagi..

Yong berkata...

Epoxy injection? Hm...Yong guna untuk tampal pasu bunga yang retak sebab dijatuhkan kucing.

tajudin berkata...

Bro TT, banyak betul Bro TT silap lapor berita mutakhir ni.

Kena buat post mortem tu...

me berkata...

Kerja2 seperti tikus membaiki labu... selagi x de yang mati.. bolehlah cakap mcm2 teknik... kalau ada yang mati... ohh.. itu nature of god...

keyleedaud berkata...

jeng jeng jeng...ada lagi la bonus pasnie..baper juta pulak kasi leburrr...hahhaha...sirul apa cerrrita?

Tanpa Nama berkata...

salah satu projek kerajaan Babi Negara.. Terima kasih BN.

dewamuzik berkata...

ITU BUKAN CACING KERAWIT KE?
INI BUKAN SALAH KONTRAKTOR...
INI SALAH CACING KERAWIT...
CACING INI MEMANG SUKA MAKAN KONKRIT.

mudz berkata...

Jang Nko aje buat genmpak.

Ini cuma masalah kosmetik...struktur masih kukuh selagi belum roboh..

Jang Nko jangan terkejut kost baiki ...boleh buat satu lagi jambatan

Bodohland Boleh

Sudin berkata...

LLM Mengesahkan selamat di gunakan..
Keretakan tak kritikal ?

Woit pukimak setan LLM lu sapa ?
Setan ,orang,robot,hantu,....?
Bertanggung jawab lah sikit......

Maksudnya ada keretakan ......!!!
Bila orang dah mampus mati tergolek baru kritikal ?
Pukimak setanlah lu orang !!!!!!!!!

Kita nak tahu mana pergi kotraktor haram jadah ni !!!!!!!
Di pertanggung jawabkan atas keretakan ini.......

Pihak yang bertanggung jawab atas seliaan mana ?
woit pukimak LLM sila jawab soalan ni !!!!!!!

Kalau tidak ada rasuah perkara ini tak akan berlaku.......!!!!!

Ahli gerombolan ni tak habis-habis nak tipu.....!
Puki tiang.....celaka betul lah lu orang !!!!!!
Tanya lain,jawab lain....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ingatkan penemuan arkeologi di gua niah ke....

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan tempat buat art-work di bawah jejambat .....

Macamana boleh kasi injection pada konkerit ... patut kasi pada kontrektor, konsultant & jkr ...

Semua kerja lebong .... dr ekor ke kepala ....

Berapa puloh juta lagi abis utk pakar ... berapa puloh juta untuk injection ... adakah semuanya pitih rakyat ???

Tanpa Nama berkata...

Selamat Utk di gunakan!!!

Malah ia jugak dapat meyelamatkn duit rakyat dari terus digunakan utk rakyat.... Mangkuk!!!!!!

Skang ni gawat, rakyat kena paham! elakkan pembaziran!! Nyawa melayang takpe jangan duit yg melayang! Klu x caye tengok tubuh TEOH melayang.. rilek jer!!!

hahaha..haha.haha...

-WR-

Tanpa Nama berkata...

Relax Sudin jgn marah ...nanti cepat tua kulit muka berkedut avang garde jugak ...

Epoxy injection wah hebat ! Ker sama dengan Gam UHU cap Kepala Gajah ...banyak pakai tuh ..kalau satu tiub besar rm 50 ...berapa ratus ribu dah abis nak inject jambatan ....kalau manusia kena inject ..kira dia dah sakit
kalau jambatan kena injek kira jambatan dah sakit tuh ...bahaya bila lalu bawak keta laju2 kurang risiko jatuh bila runtuh nanti

KrisLamPir berkata...

Harap c kontraktor dululah yang mampoi dulu bile dia lalu kat jejambat tu... baru dia tahu akan kebimbangan rakyat!