Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Julai 2009

STADIUM KELANA JAYA - LAPORAN TERUS MENERUS - JAM 6.58



SELAMAT BERSEMADI TEOH BENG HOCK



PENGUMUMAN TERAKHIR


ESOK - ISNIN - PAGI JAM 9.30 PAGI

WARGA SATU MALAYSIA DI JEMPUT
DATANG BERKUMPUL KE KAWASAN INDUSTRI
ALOR GAJAH MELAKA.

INI UNTUK MEMBERI PENGHORMATAN TERAKHIR
UNTUK MENDIANG TEOH BENG HOCK.

JAM 10.00 PAGI - PENGHORMATAN TERAKHIR
DARI ORANG RAMAI DAN PUCUK PIMPINAN
PAKATAN RAKYAT.

KEMUDIAN BERARAK BERSAMA ANWAR IBRAHIM

JAM 11.00 PAGI KONVOI KERETA KE TEMPAT
PENGKEBUMIAN DI NIRVANA SEMENYIH.

SEMUA DI JEMPUT DATANG. PAKAI BAJU HITAM.


p/s terima kasih kepada semua wartawan TT
yang memberi laporan terus menerus dari Stadium
Kelana Jaya. Merci beaucoup !



SESUDAH UCAPAN KHALID IBRAHIM PERHIMPUAN 10,000 RAKYAT DI TAMATKAN

Warga tuan dan muda mula bersurai meninggalkan stadium.
Majoriti yang hadir pada petang ini adalah anak-anak muda.
Majoriti yang datang memakai baju hitam tanda
membantah kezaliman. Baju hitam adalah simbol
terhadap rampasan kuasa di Perak.




UCAPAN MB SELANGOR - jam 7.00 petang

Khalid Ibrahim dalam ucapannya telah ditubuhkan
Suruhanjaya Di Raja untuk menyiasat kematian
Teoh Beng Hock.

Khalid Ibrahim telah berkata isu Beng Hock ini
bukan isu politik.

Isu ini adalah isu keadilan dan kepercayaan rakyat.

Rakyat satu Malaysia tidak percaya kepada polis dan SPRM.

Hanya Suruhanjaya Diraja sahaja yang 'mungkin' mengembalikan
kepercayaan orang ramai.






9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil
Tuhan akan hukumi yang zalim
Tuhan akan hukumi penghianat
Tuhan akan hukumi pembunuh rakyat
Tuhan akan hukumi yang pembelut
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Mudah mudahan Tuhan akan cucuri rahmat kepada keluarga Teoh.
Tuhan akan semayamkan roh Teoh disisinya disyurga.

ct berkata...

Terima kasih wartawan TT. Lintas langung yg amat bermakna. Lagi percaya kat hang dari wartawan tempatan yg dibayar.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

suruhanjaya diraja pun dapat percaya ka

mati la kalau semua dah tak dapat di percayai

hujung2 semua orang jatuh dari tingkat sprm

yang jatuh tu semua orang pakatan

ha ha ha

kerja gila!

Tanpa Nama berkata...

BN memang pukimak haram jadah!!

Tanpa Nama berkata...

lu lepak kat mana sham, tak nampak pun.

rahmat haron ade la gua nampak.

chegarMD berkata...

Satu perkara yg trajis dan melucuka
n di waktu yg lain bila kita renung dgn hati yg insaf mengapa
polis/sprm/spr dan badan2 kerajaan
yg lain tak dapat bertindak secara rasional dlm sesuatu2 issu, nampak
sangat gelujuh/punguh terutama kalau terlibat dgn pihak2 yg tak sebulu dgn kerajaan. ia tak ubah dgn pengadil2 dlm siri gusti, sangat2 provokatif dan mencabar kesabaran penunton dgn gelagat yg mengikspeluit undang2 sewenang nya.
adakah berhak rakyat malaysia dilayan sewenang2 nya.?

AnakWatan-d'rantau berkata...

TT tak minat ke ulas kes lelong 5000 (wau...) tilam di Maenk Urai tuuu...

Ini bermakna kurang lebih ada 5000 anggota PDRM ditempatkan di MU, berbanding dgn statistik pengundi hanya sekitar 12000...ape kejadah nisbah pengundi : polis = 2.4/1

Ini satu rekod dunia terbaru ciptaan PDRM ke atau SPR atau kehendak Gerombolan ??

nami o fish berkata...

suruh berjaya raja hahaha!

beb..lu sendiri pernah tulis peranan raja dalam sistem ekonomi kapitalisme.

gua follower "memahami kapitalisme" lu la..

lu nak harap raja buat suruh berjaya ni buat apa?

berapa banyak la suruh berjaya ni,benda tak settle jugak.

tak payah cakap banyak,suruh rakyat satu malaysia bangkit.satu juta,dua juta.buat macam mana suharto jatuh.buat macam mana ferdinand marcos jatuh.barulah dorang dengar cakap rakyat.

nak harap suruh berjaya ni..kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

huhuhu...
10 ribu???
ye ker???

harakahdaily tulis 3000 jer...
kali ngan 3 ker???

sape tipu ni???
tukar tiub sudah jadi tukar nombor ka?