Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Julai 2009

WAK BOTOK JADI WAK KANTOI




KHIR TOYO PERNAH DISIASAT LAPAN JAM
– berita hairan

Ketua Pembangkang Selangor, Mohamad Khir Toyo berkata, beliau sendiri ketika menjadi Menteri Besar pernah dirakam percakapan selama lapan jam selain fail dan dokumen diambil bagi membantu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Malah, katanya, selepas tidak lagi memegang jawatan itu, boleh dikatakan setiap kes yang ditohmahkan ke atasnya akan disiasat SPRM, termasuk isu banglonya yang mula disiasat oleh suruhanjaya itu minggu lalu.

Justeru, beliau berpendapat adalah tidak adil apabila parti politik DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) membuat pelbagai kenyataan bagi menimbulkan keraguan umum dan kebencian orang ramai terhadap SPRM dengan mendakwa suruhanjaya itu menjalankan siasatan secara ‘pilih bulu’

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… INI BERITA PELIK… kah kah kah..

Kah kah kah…. INI BERITA GEMPAR…kah kah kah..

Kah kah kah…. INI BERITA TEKEJUT…. kah kah kah….

Kah kah kah…. SATU MALAYSIA MELOPONG… kah kah kah…

Kah kah kah…. SIAPA ADA TERBACA LAPORAN MUNKEE DI SIASAT?... kah kah kah..

Kah kah kah… HAIRAN ? PELIK ?... SPRM DI LULUS DI PARLIMEN PADA NOVEMBER 2008 …. kah kah kah…

Kah kah kah… NOVEMBER 2008 … MUNKEE NI DAH KENA PENYAPU…kah kah kah…

Kah kah kah… INI BETUL BETUL AJAIB…kah kah kah…

Kah kah kah… PARLIMEN BELUM LULUSKAN AKTA SPRM…. WAK BOTOK DAH KENA SIASAT…. Kah kah kah…

Kah kah kah… BUKAN KECIK ANAK…. KAH KAH KAH… 9 JAM…kah kah kah..

Kah kah kah... LEPAS TU... TIAP TIAP LAPORAN... MUNKEE NI KENA PANGGIL..kah kah kah

Woit… JANGAN LAH TIPU MELAYU…. DAH RAMAI MELAYU KENA TIPU… CUKUPLAAA… HENTIKANLAAA PROJEK TIPU MELAYU…kah kah kah..

Nota: Wartawan ngooook ini pun tak selidik fakta.



7 ulasan:

Pyanhabib berkata...

BODOH!

Sivakumar berkata...

Satu lagi kes rasisma di MACC: salah seorang yang disoal siasat disoal siasat untuk 1 jam lebih hanya untuk mengenalpasti kaumnya kerana rupanya Cina tapi namanya Melayu, satu kelakuan MACC yg bukan saja rasis dan berbau perkauman tapi takde kaitan LANGSUNG dengan matlamat siasatan.

Sila baca di sini:
Satu lagi mangsa rasisma MACC.

Tanpa Nama berkata...

aku kan sebenarnya dah meluat tahap gunung Kilimanjaro tau pasal sipenyapu ni..
tak habis2 kalen. dia ingat dia tu maksum tiada dosa di negeri Selangor ni, dia ingat kita orang ni mati akal ke?

kalau dah dasarnya kaki songlap kaki perasan orang buat muka taik depan dia pun dia akan kata orang suka kat dia. memang tahap babun maknyah nombor satulah engko penyapu! muka tebal kalah tembok negeri China!!

aku tahu pasal apa dia perasan tak abis2 ni. pasal dia ingat dia ada peluang 2011 nanti! perasan dia menang besar dan naik jadi mb balik semula. dia ingat boleh menang besar sebab jentera dan kuli2 batak dia masih tahan taat setia sampai sekarang. tu sebab laa..

eh.. apa kerajaan selangor buat sekarang ni aa? kasi buat enquiry la pasal semua harta2 dia?? apa tunggu lagi? tak payah tunggu macc tu buat habis boreh je.. lepas tu apa je yang sipenyapu cakap kat media tangkap saman sama dia. biar sipenyapu terduduk! jangan kasi penyapu tidur malam. ni engkorang semua kasi dia tidur nyenyak tiap2 malam sebab tu dia boleh banyak masa pikir macam mana nak kona baring kona mati sana sini.

woi khir!! nko jangan ingat kami dah lupa. Kami tak lupa wei!!
TEMPAT JATUH LAGI DIKENANG INIKAN PULA TEMPAT DIROBOH!!

_________________
qariah kg beremban

Tanpa Nama berkata...

HaHaHa.. sapa ada jual atau nak bagi free ubat nyayok boleh hubungi khir toyol.. beliau amat memerlukan ubat tersebut..minta hubungi beliau segera.. beliau amat memerlukan ubat nyayok tersebut.. kalau berkesan ubat tersebut beliau akan rekemen kan kat tun mahafiraun dan gerombolan...

bodolahman berkata...

Aku rasa anak toyol tu belum kebah demam PRU12 lagi tu...

PRU13 ada 3-4 tahun lagi. Sabarlah sikit lagi.

Isham, apa pasai hang tak buat buku bertajuk, "APA UMNO DAH BUAT KAT TANAH MELAYU DAN MALAYSIA SELAMA LEBIH 50 TAHUN PEMERINTAHANNYA". Aku rasa buku ni, hang baraikan cerita, mesti boom punyer...

Tok Kiyai berkata...

Yang Tok Kiyai heran, ada lagi melayu yang dok percaya, bukan sikit, ramaiiii...Maknanya ramai lagi melayu yang bodoh....

Tanpa Nama berkata...

mmg ramai pun.. kat uitm pun ramai.. sendat btul kepala otak bebudak tu.. ramai anak2 muda yg x ambik port, yg buat2 x sedar.. yg buat x kisah je.. letihhh..
kalo yg dh tua2 tu nk trus sokong lantak pi lah.. dah tepu mmg susah skit nk twist.. bg subsidi lebih skit dh happy.. punggahhh


-budak uitm