Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Ogos 2009

AL -MALIKUL BER FATWA LAGI !!!




TIADA UNSUR SABOTAJ BN PERMATANG PASIR
- malayau

Muhyiddin Yassin menolak andaian wujudnya unsur sabotaj terhadap calon Barisan Nasional (BN) pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, Rohaizat Othman kerana jentera pilihan raya parti menunjukkan komitmen untuk merampas kawasan itu.

Beliau tidak fikir dalam UMNO ada sabotaj kerana mereka telah bersepakat akan mematuhi apa sahaja keputusan yang telah dibuat oleh pimpinan parti.

“Sekarang ini mereka tidak bincang soal itu, mereka bekerja keras untuk menyakinkan kepada pengundi bahawa pengundi harus membuat keputusan dan saya tidak melihat apa-apa petanda dalam kelompok Barisan Nasional yang hendak mengambil langkah-langkah sebegitu.

KAH KAH KAH …

Kah kah kah…. INGAT MACAM MANA BACA MEDAI GETOMBOLAN…kah kah kah…

Kah kah kah…. BACA TERBALIK…. KALAU TAK ADA ERTINYA ADA….kah kah kah…

Kah kah kah…. TAK ADA SABOTAGE … ERTINYA ADA SABOTAGE…kah kah kah…


Baca bawah ini siapa yang sabotage kalau tidak gerombolan sendiri

BEKAS SU BN PULAU PINANG YANG PECAT ROHAIZAT DARI MAJLIS PEGUAM – harakah daily

Rohaizat Ibrahim di pecat oleh iKhalid Ahmad Sulaiman bekas pemangku Ketua Menteri Pulau Pinang di zaman BN.

Khalid Ibrahim adalah Pengerusi Jawatankuasa Disiplin Majlis Peguam yang membicarakan kes Rohaizat adalah sendiri.

Khalid juga pernah memegang jawatan sebagai Setiausaha Barisan Basional Pulau Pinang sebelum ini. Ketika itulah dia pernah memangku jawatan Ketua Menteri.

Fakta ini didedahlan oleh YB Mahfuz Omar.

KAH KAH KAH…
.

Kah kah kah…. TIBAI… JANGAN TAK TIBAI…. kah kah kah…

Kah kah kah…. SEKEH… DUKU… BILA ADA PELUANG… kah kah kah….

Kah kah kah…. BAGI SATU MALAYSIA GUMBIRA…. kah kah kah…



6 ulasan:

Ameirul Azraie Bin Mustadza berkata...

:)

Johan berkata...

kahkahkah tiba2 je kuar isu sabotaj..xpsl2 si sembab ni tba2 je ckp psl sabotaj..ertinya mmg ade laaa...sap2 pon da fhm da ni,sembab kahkahkah

AnginSepoi berkata...

Kempen Mat Sembab dan gorombolan kat pat permatang pasir tak ada lain asyik bercakap untuk tutup kemaluan penyamun saja..boring oo

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

sapa cakap rohaizat kena sabotage

ha ha ha

rupanya orang umno sendiri yang sabotage

belom pembuangan undi dah terok kena tibai

ha ha ha

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

cerita pasi isteri ke2 Rohaizat..
Apa cerita yang sebenarnya?

"Team Perakexpress semalam telah menemubual mereka yang terlibat untuk mendapatkan cerita sebenar dari keluarga ‘Hafizah’ ataupun ‘Rafizah’ sendiri.

Rohaizat mempunyai asas untuk menafikan cerita tersebut kerana dua nama tersebut bukan nama sebenar isteri keduanya. Nama sebenar wanita tersebut ialah Norfaezah binti Mohd. Ali. ‘Hafizah’ adalah nama timang-timangan dan nama panggilan dipejabat.

Bapa Norfaezah bernama Mohd. Ali bin Abdullah, dan ibunya bernama Embun. Norfaezah kini menetap di Kuala Lumpur manakala ibubapanya menetap di sebuah bandar di Pahang.."
http://perakexpress.com/www/2009/08/22/pendedahan-siapa-isteri-kedua-rohaizat/

Penegak berkata...

Hah! Kalau nak tau cerita sebenar tentang pompuan yang mendakwa "isteri kedua" Rohaizat, di sini penerangannya...

Erotomania: also known as De Clerambaults' syndrome is usually described as a rare delusional syndrome that characteristically involves a woman who believes that a man, typically of a higher social, economic or political status, is in love with her.

that Rafizah is one crazy woman....apa orang Melayu cakap…'GILA BAYANG'…hakikatnya Rafizah itu pengacau rumah tangga orang dan mempergunakan gelanggang politik PAS untuk membalas dendam akibat godaannya ditolak lepas tu perasan pulak Rohaizat ada hati nak kawin dengan dia sebab dia terlalu tergila-gilakan Rohaizat...mentah-mentah pemimpin PAS percaya tanpa usul-periksa, tanpa bukti yang sah... rumah tangga Rohaizat aman damai kerana kedua-dua suami-isteri telah masak benar dengan sikap pengacau yang bernama Rafizah ini yang telah bertahun-tahun mengganggu mereka berdua...happiness is the best revenge for the haters! yang saya tak faham kenapa orang pecaya cakap si rafizah tapi tak pecaya penafian rohaizat dan ibu-bapanya…Itu fitnah semata-mata!

Abdullah Penegak Kebenaran