Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Ogos 2009

BERITA SEDIH

Demo Pro-ISA kantoi. Janji 70,000 orang.

Duit dah diambil.

KAH kah kah kah

Padan muka kena tipu..Hari tak hujan katak tak turun..

KAH KAH KAH KAH




5 ulasan:

Tun Bangsat berkata...

Geng-geng BN mana ada *****.. Dok menyalak belakang Polis Raja Di Malaysia berani la..

Tanpa Nama berkata...

Pro ISA buat persidangan berita terus pulang..baru 1,000 orang. Malu, malu Ibrahim Ali. Ibrahim Ali baruah BE END sudah ambil duit buat persidangan berita pulang tidoo zzzzzzz dengan Mat ZZZZZZzzzz

Padan muka ta ada orang ikut.
Mudah mudahan Tuhan akan balasimu.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

POKTEHZUL berkata...

Kah kah kah mana pi PRO ISA.. kecut telorrrrr

Alias Mohd Yusof berkata...

Sebenarnya kalau FRU tak sembur gas, peniaga dapat lagi banyak untung, ada 10,000 datang KL masa tu, mesti peniaga dapat banyak untung.

Tapi bila FRU sembur gas, mereka kena tutup kedai la.

Tapi media pembodek sudah tukar berita.

Tanpa Nama berkata...

sempat jugak tengok bro2 silat dekat depan CM...waaaaa, masing2 muka macam nak telan orang...gaya macam pahlawan melatu la konon...piiiiiirrraaaaaaaaaaaahhhhhh...masing2 takde telor!!!

-nan-