Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Ogos 2009

GEMPAR !! GEMPAR !! HOT !!!– HANTU MUNCUL DI PERMATANG PASIR



BAPA RAFIZAH BERI ROHAIZAT HINGGA MALAM INI BUAT PENGAKUAN
– malaysiakini

Keluarga Rafizah Mohamad Ali menuntut calon BN, Rohaizat Othman supaya mengisytiharkan beliau mempunyai dua orang isteri, termasuk Rafizah yang menetap di Pahang.

Sehubungan itu, bapanya, Mohamad Ali Abdullah, 59, memberi tempoh sehingga malam ini untuk Rohaizat yang juga setiausaha Umno Permatang Pauh membuat pengumuman tersebut.

Mohamad Ali berkata beliau sedang menimbang agar meminta penceramah daripada Pakatan Rakyat menjelaskan kedudukan sebenar berhubung isu ini kepada rakyat serta berhasrat untuk mengambil tindakan undang-undang.

Ketika dihubungi Malaysiakini malam tadi, Mohamad Ali berkata, beliau telah mewalikan pernikahan antara anaknya dengan Rohaizat di pejabat kadi dalam daerah Pekan pada tahun 2005 dan didaftarkan pada tahun yang sama.

"Dia kena isytihar bahawa dia mempunyai dua isteri, pengundi pun tak ragu-ragu. Kalau tidak ia menjadi pembohongan kepada rakyat. Kalau isytihar sekarang risiko tidak besar," kata Mohamad Ali.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah…. GEROMBOLAN BETUL SALAH PILIH…. Kah kah kah..

Kah kah kah…. MULA MULA PILIH LOYAR BURUK…. kah kah kah…

Kah kah kah…. LEPAS TU KES TIPU DUIT 161,000 RIBU RINGGIT…kah kah kah..

Kah kah kah…. LEPAS TU ADA DUA KES LAGI…. kah kah kah…

….NAH TIBA TIBA BAPAK MENTUA BARU MUNCUL….. kah kah kah…

Kah kah kah… PECAH TEMBELANG… SATU MALAYSIA KETAWA...kah kah kah….



10 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

macam mana nak menang ni

ha ha ha

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ....kuat betul memfitnah....kah kah kah pak mertua la plakkk....

penyamun berkata...

bapa mertua ku kembali lagi. kah kah kah kah. jahanam plan gerombolan. hancusssss

Tanpa Nama berkata...

Rohizat menafi sampai langit tak ada bini kedua. Bapa mertua menjadi wali..ada ke bapa mertua berbohong. Al Uztaz Mat Sembab cepat jelaskan kepada rakyat..cepat jelaskan kepada rakyat.Siapa yang membohong sekarang? Ingat AL Ustaz Mat Sembab..sekarang bulan Ramadhan..siapa yang berbohong dan berdusta akn dibalasih oleh Tuhan yang Mahakuasa.

Jelaskan kepada rakyat keadaan sebenarnya kedudukan Rohizat.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

JimAlifSiin berkata...

Permatang Pasir dijadikan Pentas Raja Lawak Gila Babi Puak Gerombolan.

AnginSepoi berkata...

kesian lah kat pak mentua. kalau bukan kerana pak mentua tak terasa syurga dunia yg halal mamat ni...tergamak sungguh...raya nanti jgn lupa cium kaki pak mertua tu...ingat jgn buat2 lupa...

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kah...memang 'Satu Malaysia' ketawa !!!

Najib pon ketawa kut, !! 1Malaysia kepunyaan Najib....kah..kah..kah...



Dakis.

AnginSepoi berkata...

RAHSIA DIPECAHKAN OLEH PAK MERTUA..AL USTAZ MAT SEMBAB CEPAT COVER...COVER...COVER...ADUIIII...

Nunca Caminaras Solo berkata...

Kurangkanlah politik camnie.. Sikit-sikit dah la.. Politik 'character assassination' nie jadi isu kebelakang sket, bukan isu utama..

Kata REFORMASI.. REFORMASI..

p/s - 2 wrong doesn't make a right

Tanpa Nama berkata...

Mana-mana pengundi wanita yang mengundi Rohaizat pada PRK ni bermakna mereka bersetuju dengan tindakan Rohaizat yang berkahwin dua dan menafikan kenyataan tersebut di khalayak ramai. Pengundi-pengundi lelaki pula suka jika anak atau adik perempuan mereka diperlakukan sedemikian rupa.