Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Ogos 2009

MALIKUL NAK KELENTONG LAGI




JOHOR TERPAKSA GANTIRUGI KERANA MUHYIDDIN
– malaysian insider


Muhyiddin Yassin menyatakan bahawa beliau tidak pernah menjual tanah walau seinci pun kepada Singapura, tetapi beliau didakwa pernah terlibat dalam usahasama dengan syarikat dari negara itu menukar status tanah di Johor untuk memajukannya.

Dakwaan itu terkandung dalam fakta kes saman Stamford Holdings Sdn Bhd ke atas Muhyiddin dan rakan-rakannya.

Walaupun fakta kes tersebut tidak menunjukkan Muhyiddin menjual tanah kepada Stamford, tetapi ia menyatakan kesanggupan pihak yang disebut mewakili Muhyiddin berkerjasama dengan syarikat itu untuk membuat keuntungan dengan memajukan tanah di Johor.

Mengikut dokumen Majlis Peguam, syarikat tersebut ialah syarikat Singapura.

KAH KAH KAH….


Woit…. MALIKUL SEMBAB….JANGAN LAH TIPU ORANG MELAYU… kah kah kah…

Kah kah kah…JANGAN LAH BODOHKAN ORANG MELAYU…. kah kah kah…

Woit….CUKUPLAAA….DAH RAMAI MELAYU JADI BODOH…. kah kah kah..

Kah kah kah…. DAH 50 TAHUN LEBIH… MELAYU DIBODOHKAN…kah kah kah…

Woit... HENTIKAN LAH PROJEK MEMBODOHKAN MEKAYU INI...kah kah kah..


3 ulasan:

AnginSepoi berkata...

al malikul sembab akanterus perbodohkan melayu, sampai ia sendiri jadi lebih bodoh dan hodoh

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak tipu tipu la orang pagoh dulu

Equine berkata...

kucing parsi,
otai2 kat pagoh boleh la dia tipu tapi kami anak muda yang kool. bape lama dia jadi YB pagoh, 1 haramjadah tak de kemajuan, yang maju cuma perot, pipi, poket dia & kroni. malu aku ber YB kan si sembab ni. dah la sembab buduh plak tu. orang biasa makan rasuah perot je buncit tapi dia ni ajaib, dengan pipi sekali.