Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Ogos 2009

MALAM ESOK DI PETALING JAYA




PERBINCANGAN :TIADA KIRI – JANGAN HARAP MALAYA MERDEKA


PENJANA

PENGAMAL

PERMULAAN



SEMUA DI JEMPUT DATANG – AHLAN WAH SAHLAN


JAM : 8.00 malam – 11.00 malam

BILA : Sabtu 8hb – Ogos - 2009-08-07

DIMANA :
Jalan Gerakbudaya No 11, Lorong 11/4E 46200 Petaling Jaya.

PANEL :

Lee Ban Chen – Penulis akhbar Tionghua/ kolumnis di Malaysiakini & bekas aktivis kesatuan sekerja & parti buruh tahun 60 an.

dan

Tukar Tiub




8 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

aku peminat kental Penaja....waaa...cantek gambo...

eniXzul berkata...

bro,
kami yg jauh nk jugak dengar.
kasi la streaming life

Tanpa Nama berkata...

Yang 3 keping gambar tu yg pertama sudah tentu idola dunia, John Lennon (1940-1980), Che Guevara (1928-1967), yg ketiga tu x pasti sape ekk.. Karl Marx kot...

confirm aku pegi esok..

SB berkata...

hisham2..

Tanpa Nama berkata...

sebagai peminat john dan juga che, aku pun cuba datang la esok walaupun sorang pun aku tak kenal kat gerak budaya punya rumah ni..

Si Pekik A.K.A Si Pekak berkata...

Who says socialism dead...Fuck off to the haters!

Johan berkata...

member gua ckp ade jualan buku kat gerakbudaya ari ni tp xtaw lak ade prbincangan ni..ok,leh lepak smpai malam ni..hehe