Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Ogos 2009

PENGUMUMAN UNTUK SATU MALAYSIA




NOTA UMUM : DASAR EKONOMI TELAH DIHAPUSKAN



PERHATIAN : Adalah diberitahu kepada satu Malaysia bahawa
Dasar Ekonomi Baru telah dihapuskan.
Kenyataan ini telah di keluarkan oleh Najib Razak
di Singapura awal bulan lalu.

Justeru adalah tugas kita sebagai rakyat untuk mengambil tahu
hal hal yang berlaku disekeliling kita.

Maka adalah diharapkan sesiapa yang kenal muka orang-orang
dalam gambar ini sila pastikan apakah mereka telah mati.
Jika telah mati apakah mayat mereka telah dilangkahi.
Ini amat penting kepada kita semua.

Dan sudahkah kenduri tujuh liku
dibuat untuk mereka ini




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH..bodo kali sek umno,lambat pikat,x pon lame ni x cium pelir mahathir..

matstimketum berkata...

dah mati ler tu! mayat dalam kubur dah kena langkah oleh orang yang lalu-lalang.

C++ berkata...

Bhai...

Lawak la diorang nie... Bukan ker diorang yang sokong sangat supaya DEB dimansuhkan... tue yang kuota Bumiputera dimasuhkan tue bukan ker sebahagian dari dasar DEB....

Melayu tak sedar diri ... hahaha

Enche' Eyezoodean berkata...

kubur diorang ni dah diturap buat jalan.
hahaha.
sampai bila kita makan nak disuap.
makan sendiri la!

Tanpa Nama berkata...

so, yg kata DAP Penang biadab tu..
sila jilat bontot bos anda ok.. psal dia yg hapuskan DEB.. kahkahkahh!

oh, sebelum tu, najis x sempat nk langkah mayat depa psal dh jd bangkai, bersepai kene c4

Londo berkata...

ada sesapa tau kat mana kubo si bahlol2 ni? kalau tau bagi alamat kat aku. Aku nak gali balik bangkai dia orang ni lepas tu aku nak awet siap awet aku nak letak kat tepi jalan sape lalu bolehla nak pijak ke, sepak ke, nak kencingkan ke,

Dah dasar bangang...

Tanpa Nama berkata...

Hi Pak Hisham...
Kekadang terkedu gak tgk orang UMNO nie...cuma aku tak pasti 20~30 tahun laie UMNO nie wujud laie ker? Pasal Dasar yg baru nie aku rasa ada org akan mintak jd TPM lepas nie...Cian diaorg nie nanti.