Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 September 2009

DRACULA MUNCUL KEMBALI




SAYA BUKAN PENJENAYAH – KATA MAT ISA
– malaysian insider

PORT DICKSON, Sept 10 Mohd Isa Abdul Samad today dismissed the suggestion that he would be a liability to Barisan Nasional if he is fielded in the Bagan Pinang by-election.

“In the opposition, even a former prisoner could contest,” Isa told a press conference in an apparent reference to Opposition Leader Datuk Seri Anwar Ibrahim, who was imprisoned for six years.

“I’m not a criminal,” he added.

The Malaysian Insider understands that the Teluk Kemang Umno division, led by Isa, would submit only his name to the central leadership.

When asked today whether he is prepared to contest, Isa said: “I’m still waiting for ‘hidayah’ (signs).”

KAH KAH KAH…

woit… PERNAH DENGAR PENYAMUN MENGAKUI DIRI SEBAGAI PENYAMUN…kah kah kah…

woit... ADA ORANG RASUAH MENGAKUI AMBIL DUIT RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah... POLIS YANG AMBIL TEPI JALAN PUN KATA..HALALKAN YA ! ..kah kah kah

kah kah kah… TAMAN TASEK DI SEREMBAN HANCUS … SAPA PUNAY KERJA… kah kah kah…

kah kah kah… KRONI SAPA REMBAT TANAH KERAJAAN DI SANA?... kah kah kah…

kah kah kah… NAK TUNGGU HIDAYAH?… TUNGGU HIDAYAH?…..kah kah kah..

woit… BINI YANG ADA KAT RUMAH NAK BUAT APA? ….kah kah kah

kah kah kah… NAK CARI SITI HIDAYAH PULAK…. kah kah kah…




7 ulasan:

Johan berkata...

Munkee ni nangis ke masa ckp ni?kahkahkah..mcm gengster sekolah nanngis merayu2 kat pengetua lepas kantoi kahkahkah..

Moga2 'anak bulan' muncul kat Teluk Kemang di hari pilihanraya kecil nnti..

Tanpa Nama berkata...

lepas nie babi penuh kat negeri sembilan. Tepi jalan tak nampak anjing, nampak babi penuh

Tanpa Nama berkata...

TT, Isa ni Duda la TT, kasi chance la dio carik Siti Hidayah kah kah kah

-kerol-
anak jati pd

Haji Kepala Lembu berkata...

baik pergi berlakon jadi cipanzi. saiz dah ada tu..

Tanpa Nama berkata...

kita nak hapuskan isa
tapi isa yg ni dah dihapuskan dulu
tapi mengada2 nak muncul semula pulak,
sebab dia dah lama kontang wal gersang
tu yg nak cari nur hidayah tu,
boleh gak nampak jalan cara2 baru nak rembat & sebat

Tanpa Nama berkata...

Mansuhkan ISA...yang mana satu ni...confius ma

Dah takde calon lain ke UMNO...kegersangan calon yang amat sangat ke?

Tanpa Nama berkata...

biar la dia jd calun,pastu pakatan bole rembat dia..bru syok tgk umno ni kena rembat cam permatang pasir..kah kah kah lawak,biar kan biar kan