Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 September 2009

BERAPA KALI KENA TOLAK DAAA




PAS TOLAK KERAJASAM POLITIK DENGAN UMNO
–harakah daily

Tidak akan ada sebarang kerjasama antara parti melibatkan PAS dan Umno tetapi tidak menolak kerjasama antara kerajaan dan kerajaan atau kerjasama untuk kepentingan ummah.

Demikian tegas Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika mengulas kenyataan yang dikeluarkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak semalam menyatakan kesanggupun Umno berunding dengan PAS untuk kepentingan umat Islam negara ini.

"Jika Najib maksudkan mahu berunding dengan PAS untuk mengadakan hubungan dari sudut politik, saya ingin tegaskan kita tolak kerana sejak tahun 1999 hingga 2008 sudah ada hubungan politik antara PAS, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Hubungan politik yang kita (PAS) bina antara DAP dan PKR dalam konteks demokrasi untuk menghadapi pilihan raya sudah terbukti berjaya hingga membentuk kerajaan di lima buah negeri.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… KESIAN… KESIAN… KESIAN… kah kah kah..

nota:
kempen perpaduan ini akan berterusan kerana
ada juga orang pas yang meleleh air lior untuk
jadi menteri. meleleh air lior melihat ban balan. meleleh air
lior melihat duit minyak. meleleh air lior melihat kepala agong.
buka jubah hijau nampak selaur dalam melayu.
buka kopiah lebai nampak kepala melayu.

tak percaya: tunggu dan lihat.




8 ulasan:

ainon mohd berkata...

Apa salahnya hendak menjadi menteri, malah menjadi perdana menteri sekalipun, tuan? Bukankah dengan begitu kita berpeluang membetulkan banyak perkara yang salah di bawah BN sekarang?

Saya pun mahu menjadi menteri pelajaran ataupun menteri pendidikan tinggi, sebab saya mahu betulkan dasar-dasar pelajaran dan pendidikan yang banyak tidak betul sekarang ini....

Tanpa Nama berkata...

Bik Mama kena pakai purdah, baru lah Nik Aziz terbeliak mata..takpun Bik Mama ngaji depan Nik Aziz, lepas kena rotan dua tiga kali sebab tajwid lintang pukang, baru akan ada kerjasama kot..

Boleh ker Bik Mama duduk bersila, perut berlipat lipat..hahah

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya umno.tak paham cakap melayu.dah PAS tolak pun dok terhegeh-hegeh lagi.cakap parti melayu tapi tak paham bahasa melayu.bodoh yamg amat punya umno

Haji Kepala Lembu berkata...

tak payah berangan lah orang pas. seksyen 23 pasti akan usung kepala lembu kalau pas nak join bn..tak tengok ker youtube..

Tanpa Nama berkata...

dlm wali songo pon ada sorang buas...

http://sangkluang.blogspot.com/

tp bro sham kalo PAS buat hal kali nie... tahu laa nak ajaq gerombolan2 nie mcm mane...

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak sekufu tak digalakkan kahwin

Nanti kesian anak2 payah nanti nak dapat kontrak

fredo berkata...

ainon...

mmg x salah semuanya. nk jd menteri.. tp biarlah jd time kita betul2 control semuanya.. bukan nya jd menteri atas dasar keluping2 kudis perpaduan ni.. apa guna jd menteri tp x boleh nk laksanakan apa2... apa guna???

heee...

Johan berkata...

cik/puan/hajah/datin Ainon mohd,

masalahnya malaon2 ni berangan nak jd menteri sbb nak kumpul fulus..

gua prasan cik/puan/hajah/datin ni da lame mengikuti blog TT ni sbb selalu trbaca ulasan2 anda..takkan lah sampai sekarang tak reti2 lagi nak pikir..oleh itu,gua nasihatkan cik/puan/hajah/datin ni lupakn jelah angan2 nak jd menteri pendidikan..pegi didik akal sendiri dulu,ok..

jgn marah,jgn muncung bibir ye..kahkahkah