Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 2 September 2009

IKUT NASEHAT APCO WORLDWIDE




MCA BAKAL SAKSIKAN DUA EGM -
malaysiakini

KUALA LUMPUR 1 Sept. — MCA bakal menyaksikan dua mesyuarat agung luar biasa (EGM), satu yang dipanggil oleh presiden, Ong Tee Keat manakala satu lagi diusahakan oleh timbalan presiden yang dipecat Chua Soi Lek.

Sementara Setiausaha Agung MCA, Wong Foon Meng hari ini mengarahkan perwakilan parti mengemukakan agenda mereka bagi EGM yang dipanggil oleh Ong menjelang Jumaat bagi mengelakkan dua EGM.

Dr. Chua pula berkata, penyokongnya akan meneruskan usaha mengumpul tandatangan yang mencukupi bagi diadakan EGM untuk mengembalikannya semula dalam parti.

Nota :
gerombolan telah hilang pengaruh. satu malaysia membenci gerombolan.
fikir punya fikir inilah nasehat dari apco worldwide
syarikat pr mat saleh yang dibayar 20 juta ringgit
untuk memikirkan cara terbaik untuk membuktikan gerombolan
dan barisan nasional masih ramai penyokong.

tak percaya ?

ada dua mic – satu mic samy satu mic subra
ada dua ppp – satu ppp keyveas satu ppp murugiah
ada dua mca – satu mca ong satu mca chua
ada lima umno – satu umno najib satu umno muhyidin satu umno madey satu umno kj dan satu lagi… satu lagi ?
satu lagi....cuba teka umno sapa?.... umno bik mama kah kah kah




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2 out of 3 aint bad... meatloaf nyanyi bukan aku nyanyi kahkahkah..
tapi kan, ada 2 lagi baguslah sepatutnya banding cuma ada 1 je kan? lagi ramai lagi meriah ma!
lagipun bukankah manusia dijadikan berpasang2an, tu 2 'cawangan' setiap parti tu kira ngam lah sepasang hikhikhik..
tapi herannya umngok gak nak lebih.. rupa2nya dia guna hukum ketuanan, boleh pasang sampai 4 'cawangan'.. yang 'cawangan ke-5' tu hisham saja2 tokoktambah buat kelakar je tu kihkihkih...

Tanpa Nama berkata...

mca skrang sdah bgi 2. chua berada disabah pd 01/09 untk mendpt sokongan..skrang sudah dpt lebih kurng 30 tandtngan..kkinabalux17...sandakanx13...Tawux10 yng "menyokong" chua. wow! ong belum datang sabah cari penyokong..ada khabar angin kuda hitam dari Perak akan masuk..ganti ong dan chua! bagus bagus..cerai berai mca..cerai berai mic...cerai berai ppp. Ada khabar angin Al Malikut Mat Sembab ta senang hati Datuk Idris Jala jadi Menteri. Al Malikut Mat Sembab kononnya ingin kan seorang dari Manik Urai jadi Menteri. Ini untuk menebus kekalahan ARMNO dan tunai janji "ANAK EMAS" dan Jamban-tan, waktu PRKecil di Manik Urai. kesian la Al Malikut Mat Sembab.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

kalo nk masyuk n dapat jalan2 gi shopping kt london joinlah umno bik mama.. tapi hati2 psal silap skit kene c4 terus.. kahkahkahhhak tuii.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

banyak gila umno

umno madey pun ada gak!!!

ha ha ha

tapi umno mana paling power

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

umno terus mara berkata...

bik mama bukan PPP ke???..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kerana LEMBU sapi dapat nama,
kerana UMNO mca jadi mangsa !!

kah..kah..kah

-UMNgOok-

Tanpa Nama berkata...

umno bik mama dominan...lain lain umno tersorok bawah kopek....umno kj macam nasib wanita mongol cuma belom di letopkan lagi......

begudol berkata...

ayoyo..memang semua 2 kepala 2 mulut 2...kaw-kaw kasi taruklah...umno untuk mereka nak ongkos....tarak kalu mampuih la depa.. kentut busuk..makan sedap-sedap kentut busuk lepas kat orang..hancus!!!

rasca berkata...

bro 2504 .. article nie mmg cool , selamat berpuasa !