Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 September 2009

KAPAL SELAM DI SUNGAI KLANG JADI PERHATIAN RAMAI



KAPAL SELAM MELUKAH DI SUNGAI KLANG




BERITA PETANG KELMARIN

Seorang lelaki yang tidak dikenali telah menarik perhatian orang ramai petang kelmarin beberapa jam sebelum berbuka puasa. Orang ramai telah berkerumun di tebing Sungai Klang untuk melihat lelaki memasang lukah.

Lelaki ini difahamkam sedang menahan lukah untuk memerangkap barang-barang yang sedang hanyut dalam sungai ini.

Mengikut ajensi berita luar negara lelaki yang tidak dapat dipastikan kewarga negaraannya ini telah mendapat arahan untuk mencari sehelai seluar dalam size 85 XXL yang diberitakan telah hanyut.

Mengikut pandangan seorang kaki tangan DBKL seluar dalam ini jika tidak ditemui akan menjadi rintangan untuk laluan sampah sarap. Besar kemungkinan rintangan ini akan mengakibatkan banjir di Sungai Klang.

Sumber diplomatik Barat yang tidak mahu memberikan nama telah menafikan berita awal yang melaporkan bahawa seluar dalam ini ialah milik seorang pelayan di sebuah bar di Brickfield yang bontotnya telah diraba-raba dan seluar dalam nya telah terlucut.

Diplomat Barat ini tidak menafikan yang seluar dalam sebesar ini hanya seorang sahaja yang memilikinya. Apabila terus ditanya diplomat Barat ini tersenyum dan berkata ‘ ancok mak kau… kapal selam ni sedang mencari seluar dalam bik mamalaaa kah kah kah.



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah Abg Isham ..mmg lawak maut nih ....terlondeh seluar dalam aku baca ...
Besarnya saiz 85 ..XXL lak tu
Tu dah besar kain pelikat cap Gajah Mada
Aku dengar kata BikMama ..kalau dia berak nie Sungkai ..taik dia jatuh dekat Teluk Anson sbb pungkok dia nala punya fantasticolly gigantik

KeliwonKontang berkata...

Cilako Abg Isham ....tu kapal selam Made in China ....mamat tu nak pi tangkap ikan FlowerHorn ...
Mamat tu timbul kol2 kapal dia sangkut dengan sarung cipap BikMama

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
(nasib baik aku belum posa lagi hari ni... kihkihkih)

budak kampung online berkata...

size 85 XXL boleh buat tutup kereta tu.. kah..kah..

Mahadewaratna_Sari berkata...

hahaha.. cam cilake.

Tanpa Nama berkata...

Uorang bikin Bik Mama marah ... tengok apa terjadi di Jawa Barat ...

Tak boleh ambil kapal salam mencarinya ... kena pakai pukat tunda baru boleh ... keh keh keh

mosabit berkata...

masalahnya ..apa punca yang menyebabkan spender bikmamah tu tercabut ?...siapa yg telah mencabol kehormatannya?.....JAIS sila siasat...

joe_ringgo berkata...

TAHNIAH 4 JUTA X!!!!

sang kegelapan berkata...

hahahahahaha..

ilhamghaz... berkata...

HAHAHAHHAHA..KAKAKAKAKAHHHHH...WAWAWAWAW...AYOOO GILOOOO...
ANCOKK MAKK KAUU!!! INI DIA PUNYA CLIMAX. HAHAHAHAHAH
MAHALLL TU BROOO...

Tanpa Nama berkata...

NOH OMAR BAJINGAN UMNO NAK BUAT DIALOG DGN HINDU SANGAM PULAK DAH...

LEPAS KENA TARUK DLM SIDANG KABINET BERHUBUNG PERARAKAN KEPALA LEMBU...DIA NAK TUNJK HERO PULAK DAH...HERO HINDUSTAN...LEPAS NIE DIA LEH TUKAR NAMA DENGAN BANTUAN HINDU SANGAM...

samiNOH sundOMARajan...

MUAHHAHAHAHHAHAHAHHA

Tanpa Nama berkata...

Kepala lembu: Penduduk yang dedah cerita sebenar diugut

harakah daily

SHAH ALAM, 3 Sept: Sejak demonstrasi mengarak kepala lembu 'berdarah' yang dikatakan khalayak dicetuskan Umno Shah Alam sendiri, segelintir penduduk tempatan Seksyen 23 berdepan ancaman dan ugutan oleh pihak-pihak tertentu.
Iklan



Beberapa responden yang ditemui Harakahdaily 30 Ogos lalu mengadu bahawa mereka turut diugut sejak berita kumpulan ekstrem itu disiarkan.

Tidak mahu identiti masing-masing diketahui lagi, ada dalam kalangan mereka sudah diugut supaya berpindah, kerana dituduh pemecah belah masyarakat tempatan serta sokong penganut Hindu walaupun diri bergelar penganut Islam.

penanggah berkata...

lawak siuttt.. tak bleh gua nak byangkan.. kakaahhkaahh

Jard The Great berkata...

ahahaha.. lawak! biar betul!

Tanpa Nama berkata...

kah!kah!kah!kah!kah! 1 lagi lawak bulan posa kah!kah!kah!gelak lagi kah!kah!kah!1 malaysia tegelak kah!kah!kah!gelakkan dia kah!KAH!KAH!gelak sampai terlucut kah!kah!kah!

Kucing Parsi berkata...

kapal selam termahal rupanya nak carik spender bik mama je ka

ha ha ha

kenapa boleh ilang

bahaya jugak... boleh banjir2 ni

zeqzeq berkata...

..oo senang tangkap ikang..ikan pening..

Gurangak berkata...

kapal selam hadiah dari Altantuya..