Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 September 2009

TERNOW !!! SATU PILIHANRAYA KECIL LAGI



AL- FATIHAH


YB Azman Md. Noor Adun Bangan Pinang Negeri Sembilan
telah meninggal dunia.


MALIKUL SEMBAB SEDIAKAN JAMBAN TAN


Satu pilihanraya kecil akan diadakan di Bagan Pinang.

Menunggu SPR - apakah kematian Adun ini akan dibatalkan juga.

p/s:

telah diberitakan lokman adam dan
ezam mat nor sedang melobi mat
hassan mb negeri sembilan untuk
bertanding kah kah kah.




26 ulasan:

mtgbertam berkata...

SPR akan kata mungkin YB tu masih koma, lum bangun....

Sivakumar berkata...

Bagan Pinang, kampung tempat saya tinggal masa saya kecil dulu... sebelah pantai Port Dickson yang dahulunya bersih kini tercemar kerana jari-jemari pentadbir yang terpalit dengan darah kertas wang...

Tanpa Nama berkata...

jom poie PD

fredo berkata...

sembab tepuk kepala lg..!!!

najib gigit tetek bik mama lg..

org kg menari2...

rezeki sudah marii!!!

Tanpa Nama berkata...

dalam malaysia kini nama lain la

Azman Mohd Noor

mana satu yang betul?

sEmut berkata...

india yang lembu mereka telah dipijak umno, sila buka mata!

cina yang tensen dengan mca, sila bertindak!

melayu yang sokong umno, lu bodoh!!!

jack berkata...

Jumaat 4 September 2009: SPR hari ini mengisytiharkan bahawa kematian ADUN Bagan Pinang dibatalkan serta dianggap masih hidup.

Ini kerana kematian itu tidak berlaku dalam dua penggal yang berturutan (dia hanya mati sekali).

Tanpa Nama berkata...

MOhd azman mat nor lah..bukan Nizammmmm..

Tanpa Nama berkata...

projek segera akan bergolek masuk ke bangan pinang ...

mee segera & gulai itek menyusul ....

tiap bulan ada aje satu p.kecil ...
syoknya bertanding ...

kalau parti kepala lembu masih ada ... pasti menang ....

Tanpa Nama berkata...

SPeRM pening kepala..bile agaknye nak mengundi ni?kene buat sebelum budak start SPM. 2009 paling byk PRK...

Tanpa Nama berkata...

Kau orang ni betul-betul kelakar la...hilang puasa pahala tokalang ketawa baca komen2 ni..kau orang pun dah jadi sepusat sepusing dengan dgn Bro Isham..pandai buat lawak!

Tanpa Nama berkata...

jambatan dari pd ko jolobu akan dibina
huahuhauhauhua

Tanpa Nama berkata...

AKU ORANG PENANG!!!!!!
TAK SABAQ NAK P NOGORI SOMBILAN!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kali pasti syok kerana PR mesti mendaftar menang untuk mengajar UBN tak tahu malu! Naji N companya sudah panik. Kutu dan ketua peringkat Bahagian UMNO ke bawah( kontraktor, peniaga kecil, pekerja parti) mendoa agar BN masuk kerana banyak fulus akan masuk! sapu duit dan sondol UBN!

Tanpa Nama berkata...

adun itu akan di sabitkan kesalahan oleh jawatankuasa disiplin amno kerana mati tanpa kebenaran. undang-undang amno telah menetapkan setiap adun dan ap mesti mati dengan kebenaran yg diputuskan oleh empty amno sja dengan persetujuan president amno. al-fatihah kepada keluarga Allahyarham.

Tanpa Nama berkata...

India ramai kek situ.Mat mat kepalo lombu tak ditangkap lagi..mampuih le umno sekali lagi.

gmusang7 berkata...

al fatihah utk amno........

Johan berkata...

Al-Fatihah

Bagan Pinang ni dekat ngan Telok Kemang,PD kan?ok lah,gua rs nak jd pelancong pak sibok lah nnti kahkahkah..ape makanan yg sedap kat situ,Isham?kahkahkah..

p.s:ni lah yg gua tunggu2,pilihanraya kecil kat kawasan umno..baru boleh btl2 'test power'..kalau umno kalah,ape alasan nk kasi??kahkahkah..

Gurangak berkata...

AKU SETUJU KALAU SPR BATALKAN KEMATIAN INI..HEHEHEHE..GILIRAN UNGNO JAGA GOL UNTUK TEDANGAN PENALTI..

Gurangak berkata...

ALFATIHAH..SEMOGA KHABAR KEMATIAN INI TIDAK BETUL...ADAKAH KU BERMIMPI, DENGAN MATA KU TERPEJAM..HEHE

Johan berkata...

Berita yg tidak dpt disahkan:

SEREMBAN,4Sep(TIUNAMA)umno negeri sembilan dan bahagian Bagan Pinang sedang berusaha mencari seorang yg meyerupai paras rupa ADUN Bagan Pinang yg telah meninggal dunia.

jika langkah ini gagal,maka umno akan membayar sesiapa yang sanggup untuk menjalani pembedahan plastik untuk mandapatkan wajah seperti Allahyarham tersebut.Kepakaran doktor-doktor yang telah mengubahsuai muka Khir Toyo dan gigi Ibrahim Ali akan digunakan untuk tujuan ini.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah bro jack,
gua baru nak tulis begitu gak
kahkahkah!
mmg spr akan bagitau kerusi tu masih belum 0 dan akan hanya tunggu penggal depan kalau adun tu masih memilih utk terus mati, maka masa tu lah baru dianggap kerusi telah 0.... sekarang ni? jgn harap!
oleh itu pekedai2 gulai itik, chappati dsbnya, tak payahlah berangan nak dapat karnival jualan lambak selagi belum sampai penggal hadapan!

Orang Lama berkata...

Kawan orang Johor, tak sabar nak jadi pengundi hantu ni

Tanpa Nama berkata...

As'salam Isham.
Dari sumber yg boleh dipercayai, Isa Samad akan jadi calun di DUN Bagan Pinang bagi menentang calun PR dimana DUN ini ada tempat kelahirannya. Jom, kita reramai turun ke Bagan Pinang.
Takbir !!!

- Terang Bulan

KeliwonKontang berkata...

Adun Batang Pinang telah didapati mati secara tidak sah oleh Mufti Perak kerana mati tanpa berniat utk mati .Maka SPR pun menarik balik keputusan kematian beliau

Tanpa Nama berkata...

AKU ORG PD....AKU UNDI PR PUNYO...PR BAKAL MENANG LAGI...AKU SEDIHTGK PD PANTAI PERANGINAN NEGARA KEKONONYER DI SISIHKAN DR PEMBANGUNAN...CUBA LAH LIHAT SENDIRI BAGAI MANA PANTAI PALING TERKENAL TELOK KEMANG BAGAI MANE RUPANYER...DERETAN KEDAI DI TEPI PANTAI BT 8 YG DIBUAT KIRA2 4 TAHUN LEPAS HABIS BERKARAT...BODOH PUNYE MPPD TEPI PANTAI BUAT KEDAI BESI...MAU NYER XBERKARAT...GUNA DUIT RAKYAT UNTUK BUAT PROJEK 10 KALI...SUPAYA DPT KOMISION 10 KALI GAK...IGT ORG XNPK KE SEMUA TU...BODOH PIANG...pr tolong bongkar smua permasalahan tempatan...kalu boleh aku nk update jer gambar2 PD yg terkini...