Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 September 2009

PROJEK JAMBAN TAN TELAH BERMULA




LORI MEMBAWA JENTOLAK DARI PORT DICKSON MENUJU BAGAN PINANG




JENTOLAK TELAH SIAPA SEDIA UNTUK PROJEK JAMBAN TAN


Nota:
kali ini gerombolan telah bersedia awal.
jentolak telah siap sedia untuk menjalankan
operasi membuat jamban tan.

kali ini gerombolan akan memastikan calon mereka
bukan sahaja loyar buruk tetapi seorang yang
terlibat dalam kes bunuh dan rasuah.
ini untuk memastikan kemenangan ditangan.




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BN mampu pertahan T'ganu walaupun Umno berbalah - MKini

Lidah fendek dah bersuara...wak sembab dah cucuk angin...

cahayer_bulan berkata...

Pakatan Rakyat tidak pernah sepi dari bertanding mana-mana PRK dalam tahun 2009. Cantik sungguh sebelah pantai barat ada pilhanraya kecil.Aku mohon semua pemimpin PR turun bantu jentera dikawasan Telok Kemang supaya Bagan Pinang dikuasai oleh kita. SPR, Najib, Mahyudin, hisyamudin, Musa hasan, dah tentu pening kepala, septutnya bulan puasa kena beramal, tapi kena buat kerja mempertahankan BPinang. Pada PR, kita bertenang atur strategik. Good luck DSAI,TGNA, TGHA, LKS dan semua krew PR

Tanpa Nama berkata...

Najib sudah terkencing dlm seluar dia kut !!!!!

Sekali lagi UMNO akan kecundang !!

Hidup Rakyat !!



Dakis.

cahaya malam berkata...

salam..

hehehehehehehehehe
malikul sembab ey?
hehehehehehehehehe

;)

salam ramadhan..
salam 1 MALAYSIA..
hihihihhii

wassalam..

Sivakumar berkata...

Rakyat!

Jangan kasi dwoowit kamu sama itu Telaga Nasional mau bena tali eletrek sama itu Bakoon pasang kat Twin Towers

Kenapa rakyat kena bagi dwoowit merka pada Telaga yang datang mengemis?

http://themalaysianinsider.com.my/index.php/business/36837-tenaga-others-to-issue-rm10b-bonds

Gurangak berkata...

yahoooo..jambantan baru....

Tanpa Nama berkata...

Jambatan emas dari bagan pinang ke gunung ledang akan dibina..kahkahkah...

ada prk ker? berkata...

Ish..ish.. Mengelak di Kota siputeh, tapi terjerat dan kena kepung di Bagan Pinang.
Mengapa kamu tak elak....... Macamana aku nak elakkkkkk.....
teringat aku pada pendekar mustar..pendekar bujang lapuk. hik...hik..
Pakatan rakyat seperti dirasuk memang galak dan gian jer nak bertanding nampaknya dalam pilihanraya .. Awas jangan over confident dah ler..
Nanti ada yang kena humban dalam sungai macam ahmad nisfu dalam pendekar bujang lapuk..
Jangan berlagak dan naik Gong macam Umno dah ler lepas ni.. sebab dok2 rasa pakatan rakyat menang lagi..

chegarMD berkata...

korang patut ingat NS benteng umno
dgn apacara sekalipon mereka akan pertahankan.satu,lagi kursi itu mereka yg punya bukan senang utk di rampas,prk kali ini pasti serunok.