Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 September 2009

SIAPA NAK DAPAT HADIAH - SILA JAWAB




KEPALA LEMBU : PENDUDUK DEDAH CERITA SEBENAR DIUGUT
– harakahdaily

Sejak demonstrasi mengarak kepala lembu 'berdarah' yang dikatakan khalayak dicetuskan Umno Shah Alam sendiri, segelintir penduduk tempatan Seksyen 23 berdepan ancaman dan ugutan oleh pihak-pihak tertentu.

Beberapa responden yang ditemui Harakahdaily 30 Ogos lalu mengadu bahawa mereka turut diugut sejak berita kumpulan ekstrem itu disiarkan.

Tidak mahu identiti masing-masing diketahui lagi, ada dalam kalangan mereka sudah diugut supaya berpindah, kerana dituduh pemecah belah masyarakat tempatan serta sokong penganut Hindu walaupun diri bergelar penganut Islam.

Di kalangan mereka juga, ada yang menerima ugutan melalui telefon.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BARU TAHU CERITA YANG SEBENARNYA…kah kah kah..

kah kah kah… ADA UGUTAN… BOLERH TEKA SIAPA YANG MENGUGUT?..kah kah kah..

kah kah kah… UGUTAN DARI DARI KOFI ANAN? ..kah kah kah..

kah kah kah… UGUTAN DATANG DARI PARIS HILTON ?... kah kah kah..
kah kah kah... UGUTAN DATANG DARI MADONNA ?... kah kah kah..

kah kah kah….UGUTAN DATANG DARI GERIMBOLAN?... kah kah kah..

Nota:

siapa beri jawapan betul dapat berehat bawah
kopek bik mama kah kah kah




8 ulasan:

Johan berkata...

tak nak jwb lps baca ape hadiah dia kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tolon-tolon....

Aku lemas d bawah kopek bik mama
yang kemasaman kah-kah-kah...

sang kegelapan berkata...

hahahaha..hadiah grand stand tuuuu..jawab jangan x jawabbbb..haha

tukar talipon berkata...

dari geng doktor gigi kot ..

Tanpa Nama berkata...

Ketiak bik mama busyuk..;-)

jayeras berkata...

kat sini macam dah tak popular jer.... kesian....
orang nak kumpul pahala sempena ramadhan kot.. alhamdulillah..

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

jawab salah je

kah kah kah

kelakar gila

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

fredo berkata...

paris hilton..!!

hkahkahkahk