Isnin, 26 Oktober 2009

MALIKUL BERFATWA LAGI



KASI BAKAR LAGI





RUNDINGAN UMNO –PAS MASIH TERBUKA – MUHYIDDIN
- melayau

UMNO menegaskan komitmennya untuk mengadakan rundingan dengan Pas dalam mengukuhkan perpaduan ummah tidak ada titik noktah meskipun parti pembangkang itu kini mengalami krisis kepimpinan yang kritikal akibat isu kerajaan perpaduan.

Muhyiddin Yassin berkata, malah UMNO sedia untuk menjalin kerjasama dengan semua pihak kerana perpaduan ummah yang akan dicapai kelak membabitkan kepentingan menyeluruh orang Melayu dan bukan Melayu.

Sehubungan itu, beliau menyeru seluruh orang Melayu termasuk sebilangannya yang 'meninggalkan' parti itu sebelum ini supaya kembali bertaut di bawah UMNO demi menjayakan proses perubahan khususnya gagasan satu Malaysia.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. INI FATWA NAK BUBUH MINYAK DALAM PAS… kah kah kah..

kah kah kah… FATWA INI NAK BAGI PAS LAGI PANAS LAGI GADUH… kah kah kah…

kah kah kah…INI ADALAH SIGNAL UNTUK AJEN AJEN GEROMBOLAN DALAM PAS UNTUK CEPAT CEPAT BERTINDAK… kah kah kah…

kah kah kah… INI ADALAH SIGNAL PADA SIAPA YANG BERHUTANG… SURAT BANK TAK AKAN SAMPAI… kah kah kah..




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO sentiasa pasang umpan ke atas pemimpin strategik parti lawan yang menjadi pencabar kepadanya. Mungkin kita lihat dulu UMNO umpan Anuar Ibrahim hingga ke suatu peringkat lepas tu dipukul habis dan Anwar Ibrahim kena mula semula untuk bangkit yang semestinya mengambil masa yang lama.
UMNO umpan Hassan, Mustafa dan Hadi untuk maksud sama, mereka ta sedar kerana godaan duniawi yang ditawarkan begitu tergiur sekali. Kini Hadi, Hassan, Nasharudin dan Mustafa tersepit dan juga Nik Aziz kerana dalam kemelut kekeliruan itu sama ada PAS akan lemah, keempat pro UMNO itu akan hilang pengaruh seperti Ezam, Ruslan Kassim, Ustaz Nakehi, Asri, Kassim Ahmad, Lee Lam Tye,Chandra Mustaffa dan banyak lagi. Yang untungnya UMNO. Ramai tak sedar strategi halus dan kotor ini, Lihat sejarah banyak kes ini terjadi. UMNO akan pasang lagi strategi ini tehadap banyak lagi pemimpin yang tidak kuat pegangan falsafah perjuangannya. Orang kuat falsahaf perjuangannya seperti Tian Chua, TT, Syed Husin Ali dan ramai juga lagi tidak akan temakan klentong UMNO.

sham berkata...

ini fatwa baru ada lagi agenda perpaduan ni
dah la malikul jangan tunjuk kebodohan kamu.....simpan !!!!!