Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Oktober 2009

RAKYAT DI DAHULUKAN BUKAN DI BUNUHKAN




RAKYAT DI DAHULU KAN BUKAN DI BUNUH KAN





KELUARGA TEOH MENUNTUT KUBUR DIGALI KEMABLI DAN DIJALANKAN SEKALI LAGI KAJIMAYAT



Keluarga Teoh Beng Hock mahu kubur Teoh digali dan dijalankan sekali lagi autopsy dan post-mortem.

Siasatan kali ini wajib dijalankan oleh Dr Pornthip Rojanasunand. – jru forensik dari Thailand.

Siasatan kali ini untuk memastikan apakah telah belaku kejahatan yang menyebabkan Teoh mati.


NOTA:
satu malaysia menunggu
rakyat didahulukan
bukan dibunuhkan





12 ulasan:

Mr berkata...

mari kita pakat2 tgk apa akan jadi dgn kes ni.. kelihatannya bertambah menarik utk diikuti.. kita tgk la samada depa nak guna taktik lama (meluat dh aku tgk) ataupon dgn taktik2 baru (bleh blajar berfikir secara kreatif tp bodoh dr depa) tentang bagaimana nak memutaq belit satu alam amnya dan melayu khasnya.. huh!!

Tanpa Nama berkata...

Ada kemungkinan pihak SPRM, polis dan hakim bagi pihak kerajaan Malaysia akan menolak permintaan supaya kubur Teoh digali dan dijalankan sekali lagi autopsy dan post-mortem.

Mereka akan berusaha mengatakan bahawa Teoh bunuh diri dan tiada siapa membunuhnya.

Kita tunggu komen dari Peguam Neraka Ghani Patatail...

Cabut lari berkata...

tiub di tukar
bukan dibuat kondom melancap

takut lari england
baik tumar tiub
sama rpk

Tanpa Nama berkata...

SPRM adalah badan kerajaan dengan itu siasatan menggunakan polis dan pegawai perubatan kerajaan akan memberi implikasi penerimaan keadilan terhadap inquest sedang berjalan. Keadilan jarang sekali memberi kepuasan kepada dua pihak yang bertelagah mahukan keadilan. Dengan ini memilih seorang pakar forensik yang bebas dan berpengalaman akan memuaskan terutama kepada keluarga yang hilang ahli keluarganya.Di sini kita perlu memahami pihak keluarga mendiang teoh perlu diutamakan kerana keadilan perlu berpihak kepada yang malang. Makamah perlu adil kepada keluarga mendiang Teoh yang kehilangan nyawa anaknya yang tak ternilai. Sebagai umat Islam kita yakin keadilan kepada semua rakyat tak kira keturunan dan agama dibawah kerajaan yang dipimpin oleh pemimpin Islam.
p/s: Yang memakai uniform itu ingatlah uniform yang kamu pakai itu bukanlah melekat dan menjadi sebahagian anggota di badan kamu. Satu hari nanti kamu pasti menanggalkan uniform itu...pada masa itu kamu yang menghianati hukum allah akan terima balasan setimpal dari allah maha besar atau sebagai warisan kepada anak-anak kamu atau cucu kamu...kerana hasil dari perbuatan balasan jahat yang kita lakukan akan dapat secara tunai di dunia ini. Takutlah pada allah bukan pada sultan. Rezeki ada di mana-mana..janganlah lakukan perkara-perkara diluar batasan agama dan kemanusian kerana kamu ada kuasa di tangan kamu didunia..dgn cuma inginkan pangkat dan secubik gaji yang lebih kamu sepatutnya di beri amanah menjga keselamatan rakyat dan mengalan keadilan sanggup lakukan apa saja demi untuk memuaskan nafsu serakah pemimpin politik itu amat hina. Allah itu maha pengadil untuk semua yang hidup didunia ini. Alah maha pengampun dan penyayang juga kepada segala yang hidup didunia. maka kita manusia yang hamba kepadanya perlu sayang kepada setiap insan dan yang hidup serta sentiasa di hidupkan oleh Allah.

Tanpa Nama berkata...

open and shut case! murder one!

Tanpa Nama berkata...

Orang dalam parti yang memerintah kerajaan Malaysia rata-ratanya beragama Islam dan ketua negara adalah beragama Islam.Kalau keadilan tidak ditegakkan walaupun orang yang teraniaya adalah rakyat yang bukan beragama Islam, maka orang-orang Islam akan dipandang hina kerana cakap tak serupa bikin.Hutang darah harus dibayar dengan darah.
Hutang body ....kena tanya kat bik mama!

mat sabung berkata...

what the hell of this? bull shit!
everything idea is frm najik brothers CEO of CIMB stupidity!

One of the belanjawan rakyat diutamakan ..( sound like shit's)..

Cukai perkhidmatan sebanyak RM50 setahun ke atas kad kredit utama dan kad caj, termasuk kad yang diberi percuma dan cukai pendapatan RM25 setahun ke atas setiap kad kredit tambahan mulai 1 Jan, 2010.

OK ..stop, We wil see at PRU13..what happen to u BE END!!

mat sabung berkata...

what the hell of this? bull shit!
everything idea is frm najik brothers CEO of CIMB stupidity!

One of the belanjawan rakyat diutamakan ..( sound like shit's)..

Cukai perkhidmatan sebanyak RM50 setahun ke atas kad kredit utama dan kad caj, termasuk kad yang diberi percuma dan cukai pendapatan RM25 setahun ke atas setiap kad kredit tambahan mulai 1 Jan, 2010.

OK ..stop, We wil see at PRU13..what happen to u BE END!!

Tanpa Nama berkata...

Buleh buat filem dah kes Teoh nih. Jalan cerita menarik, watak menarik, klimaks tentu menarik jugak. Mesti box office. Mesti pengarah filem untung besar. Teman nak tengok pengarah filem mana yang berani buat filem kisah Teoh nih. Heh Heh

Tanpa Nama berkata...

RAKYAT DIDAHULUKAN UNTUK DITIPU SELAMA-LAMANYA, PENCAPAIAN RASUAH DIUTAMAKAN SEPANJANG MASA.

Drpd: Samir Nasri, Kajang.

Tanpa Nama berkata...

salam to all..

wahai semua warga jabatan kerajaan.ingat kita semua bertuhan kan Allah.bukan bertuhankan BN.semoga kerja kita diberkati oleh Allah.ingat semua rezeki Allah yang bagi bukan bn yang bagi.kita hanya berusaha.pada semua pihak SPRM,POLIS, dan HAKIM .walaupun di dunia korang lepas tapi di akhirat sendiri mau ingat.x de sape nak tolong korang.najib or big mama pun x leh nk tolong korang..( sebagai peringatan )

Tanpa Nama berkata...

Bagi kat hollywoood skrip citer teoh ni.org buat wayang kat msia ni mana berani.semua citer bodek je.sebab tu x kemana...ashik2 citer mat rempit n minah bohsia n hantu ngarut2.