Isnin, 12 Oktober 2009

MANA DIA LAPORAN STADIUM RUNTUH



BERAPA LAMA NAK KELENTONG - SAMPAI SOTONG KERING




TNB RANCANG BINA EMPANGAN BARU DI TERENGGANU ,PAHANG
– berita hairan

KUALA TERENGGANU: Tenaga Nasional Berhad (TNB) merancang membina dua empangan hidroelektrik baru, masing-masing satu di Hulu Terengganu, Terengganu dan Hulu Jelai di Pahang.

Naib Presiden (Sumber Manusia) TNB, Muhammad Razif Abdul Rahman, berkata empangan hidroelektrik yang akan dibina di Hulu Terengganu itu terletak di kawasan Sungai Tembat dan Sungai Puah dengan kapasiti 250 megawatt manakala empangan yang akan dibina di Hulu Jelai pula berkapasiti 372 megawatt.

Bagaimanapun, katanya, masih terlalu awal untuk mendedahkan anggaran kos dan keluasan kedua-dua empangan tetapi menjelaskan projek itu akan dimulakan dalam masa terdekat.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… PROJEK… PROJEK… MASYUUUK… kah kah kah…

kah kah kah…. PROJEK INI AKAN DI LULUSKAN DALAM MASA 14 HARI ?... kah kah kah…

woit… ORANG GANU MU JAGA JAGA… KALAU STADIUM BOLEH RUNTUH…. EMPANGAN INI LAGI BOLEH RUNTUH…. kah kah kah…

kah kah kah… PROJEK INI MACAM KES BAKUN…. TRIK UNTUK MEREMBAT KAYU BALAK…. kah kah kah…

nota:
kita tunggu dan lihat
bila laporan stadium runtuh ini
akan diumumkan.

kalau laporan stadium tak sampai
lebih baik ornag hulu ganu mula
beli sampan. bersedia bila empang
pecah sempat bawak lari keropok lekor kah kah kah.




4 ulasan:

Johan berkata...

Baru bape bulan je Mat Mongol & Bik Mama naik,dah terpancut2 projek2..

Tanpa Nama berkata...

"Bagaimanapun, katanya, masih terlalu awal untuk mendedahkan anggaran kos dan keluasan kedua-dua empangan tetapi menjelaskan projek itu akan dimulakan dalam masa terdekat."

baca: masih belum ada keputusan untuk org ini dapat berapa percent, org tu dapat berapa juta, group tu berapa org boleh dapat, group ini berapa banyak nak bagi... oleh yg demikian, belumlah boleh ditelanjangkan kepada umum berapa kos keseluruhan pembangunan, walaupun kami serba maklum kos bersih pembinaan sebenar termasuk harga tanah (al-maklumlah, projek dah nak mula dah dalam masa terdekat ni, kepala bana apa nak buat projek juta2 tapi tak tau lagi berapa harga! sahihlah saya kena tendang dari jawatang naib presideng kalau lagu tu!!)

-average joe-

Tanpa Nama berkata...

knape laa blog nih klise sgt...taik je kau nampak..ko tulis...mnde lain ko x nmpk..weh bukan takat tu jeh projek yg ade kt tganu la..pandai cakap je ko pegi la tadbir sukma 20__ kalau brani....tanggungjawab mcm tuh pnye besar...mcm la ko nih pandai tadbir negara..taip keyboard bleh la bang..nak jerit pon xbrani kot...hape la x matured langsung..dasar hamba Allah xpuas2 ngan hidup,KO ni BUTA N MEMBUTAKAN ORG.-cube cari kebaikan tganu...mmg KO X MAMPU! sbb hati ko tuh BUTE DGN MNDE2 KEBAIKAN,ko x perasan ke ko asyik kutuk org? bile nk taubat?lps mati?...blog nih patut nama blog hasad dengki.

Ah Leong berkata...

Depa kata Ali Ketam nak buat Pulau Jalur Gemilang kat Banda Hilir...betoi ka?
Hebat Ali Ketam dalam diam dah buat projek. Braper UpFront Ali Ketam dapat agaknya? Dengar projek ni bilion, bro.