Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 Oktober 2009

SESAT LAGI MENYESATKAN



SATU LAGI PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU





UMNO DIMINTA IKUT RESMI ARNAB
– malaysiakini

Ahli dan pemimpin Umno diminta jangan bersikap seperti serigala yang hanya mementingkan diri sendiri.

Sebaliknya, mereka perlu bersikap seperti arnab yang mencari yang sentiasa berusaha untuk memperbaiki diri dan membuat perubahan dalam diri sendiri.

Gesaan itu dibuat oleh wakil Pulau Pinang, Shahabudin Yahaya ketika berucap membahaskan ucapan dasar presiden Umno di PWTC hari ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. NAK IKUT ARNAB PULAK…. kah kah kah…

woit… MACAM MACAM IDEA SAMPAI…. kaha kah kah…

kah kah kah…. BILA PULAK ARNAB NI SUKA MEMPERBAIKI DIRI…kah kah kah…

woit…. ARNAB INI BUKAN ASLI DI MALAYSIA…. ARNAB BINATANG ASLI DI NEGARA MAT SALEH….kah kah kah..

woit… MAT SALEH KATA …FUCK LIKE A RABBIT… kah kah kah…

woit…. MAT SALEH TAK PERNAH KATA…CLEVER LIKE A RABBIT…kah kah kah…

kah kah kah… CAKAP…IKUT SEDAP BUNYI SAJE… kah kah kah..

woit…. KALAU MACAM INI…. GEROMBOLAN AKAN MULA MAKAN LOBAK …kah kah kah...

kah kah kah....DAN BERAK BERBIJI BIJI MACAM KAMBING…. kah kah kah

woit... CARILAH PERUMPAMAAN YANG BETUL... JANGAN PAKAI TIBAI SAJA... kah kah kah...

kah kah kah... INI MESTI NAK TIPU MELAYU... kah kah kah



33 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah..mat salleh cakap :Do not rely on a rabbit's foot for luck, after all, it didn't work out too well for the rabbit..kahkahkah

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

kah kah kah kah...DEPA NAK IKUT RESMI ARNAB PULA??

ELOK...ELOK...HEBAT...TERBILANG

DAH TELAN...DAH MENGKEDARAH KENYANG-KENYANG SAYUR YANG MELAYU TANAM, LEPAS TU LARI MASUK SEMBUNYI DALAM LUBANG !

kah kah kah kah..LEPAS NI UMNO SEMUA AKAN JADI 'BAPAK ARNAB' LA Woii

GEROMBOLAN ARNAB PAKAT GALI LUBANG...UNTUK TANAM KERANDA UMNO...kah kah kah kah kah

abe mat berkata...

gua kenal lama la sama lu sabudin..x yah cakap berdegar2

Tanpa Nama berkata...

ARNAB SUKA MAKAN KANGKUNG.
UMNO SARAN KAN PEMUDA2 JADI KANGKUNG MACAM PROFFESSOR KANGKUNG

Tanpa Nama berkata...

YDP MAIPP sikaldai akaq......

cucu kwantung berkata...

Ini perumpamaan atau simbolik? Kenapa beriya iya sangat nak jadi binatang .
Dalam dunia binatang tak ada manusia tapi dalam dunia manusia ada kebinatangannya.

Contoh popular: "KAMI NAK DERIS NATANG"

Puak sarkas memang suka binatang !

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin UMNO nak perubahan, dah naik muak dengarnya sejak Merdeka dulu seperti nak berubah ke rah Melayu glokal, Melayu bermartabat, Melayu Baharu, Melayu Kapitalis, Melayu Hadari, Melayu Bisnes, kini Melayu seperti ARNAB!
Orang Melayu hanag jangan bangan asyik nak subsidi kerajaan dan nak senang buta sambil Ketua Bahagian pulun wang rakyat dan salahkan orang Melayu kurang imanlah, kurang semangat berjuang, takut nak buang Ketuanan Melayulah dan apa lagi. UMNO sinonim dengan RASUAH tak boleh lagi memperjuangkan agama, bangsa dan negara, kena cuba parti lain,kalu parti itu palat tukar balik ke UMNO. Jangan duk asyik laungkan strategi baru dan membiarkan Ketua Bahagian sebat wang negara.

azmie berkata...

arnab? jom pakat beli playboy. syahbudin al-matruk ni tau ka benda apa dia cakap ni? mcmanapun, relax la bro. presiden pun boleh cerita pasai teloq dia. klu YDP MAIPP nak jadi hugh hefner ni kira biasa la. ikut bos

Tanpa Nama berkata...

Si Shahabudin Arnab Yahaya ni memang bengong. Dulu dia jadi Yang DiPertua Majlis Agama islam Pulau Pinang. Ini serupa macam letak Arnab di ladang carrot. Habis lah carrot (wang zakat) yang disalahgunakan untuk kepentingan kroni gerombolan. Sekarang arnab ni marah pulak bila kerajaan PR nak letak orang yang lebih layak dari dia jadi Yang diPertua.

sri hartamas

HangNadim berkata...

KAH!KAH!KAH! Memang betul sesat dan menyesat. Parti bangsat ni memang dah tak ada idea lagi macam mana nak bodek pemimpin gerombolan. Punya la ramai manusia dalam dunia ni, binatang jugak yg disuruh ikut. Lepas ni apa pulak idea bodo yang akan dapat kita dengar dari perwakilan bangsat parti haram jadah UMNOBN?

Tanpa Nama berkata...

bongok.. ni ler bukti kebodohan perwakilan amngok.. ckap mcm pandai tp x gune otak.. nak ikut arnab buatper.. cube ikut contoh orang yg benar2 berjaya.. cth: rakyat jepun lepas kene bom atom ke? ni main taram jer.. yg lain2 anguk2, tepuk tangan..

agaknya, perwakilan ni terpakse tunjukkan diowg ni ngok supaya senang naik.. org atasan ni mmg suka yg ngok.. bijak kang kene pijak kepala.. kahkahkahak tuii!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kah..kah...

memang bodohnya pemimpin2 UMNO....dari 1 Malaysia ke 1 Tandas...sekarang nak jadi Arnab pulak......kah...kah..kah...

yeah... fucking like a rabbit !!!


Dakis.

msinc berkata...

begitu lah kebodohan umenor 'the rabbit'....umenor ni serba boleh ye?banyak benor jadi jadian nya kejap jadi itu...kejap jadi ini...hi...hi...lawak betul...

Tanpa Nama berkata...

Mari belajar pasal perangai arnab.

pengalaman saya semasa membela arnab sebagai semasa berumur 14 tahun .

setiap ekor arnab jantan matang perlu disedaiakn sekurang-kurangnya dua ekor arnab betina lebih baik tiga ekor .

Arnab jantan akan mati sekiranya berpasangan hanya dengan seekor arnab betina matang .

Sala satu sebab, arnab jantan yang matang menpunyai naturi seks yang tinggi. Pada mula awal pemeliharaan arnab saya dapati kadar kematian arnab jantan perliharaan saya mempunyai kadar kematian (mortality rate ) yang tinggi .

lama kelamaan saya dapati, ada perubahan apabila bilangan arnab betina matang yang tinggi, kadar kematian berkurangan.

kadar membiak agak tingi kerana kehamilan dan beranak yang kerap .

Arnab merupakan satu specis yang tak perlukan makanan berzat tapi mampu untuk membiak dengan kadar yang cepat / singkat.

Arnab jantan matang mempunyai keutamaan mendahului memenuhi kehendak seks yang acap tiap masa walaupun diberikan makanan yang terhad.

Arnab jantan amat lazat bila direndang sebab daging nya kurang lemak . Secara biologi kekurangan lemak ini disebabkan pelupusan lemak disebabkan melakukan hubungan seks sekerap mungkin.

untuk lelaki berkelamin lakukan seks seacap mungkin untuk kuruskan badan. Teruskan usaha murni anda sebolihnya.

udin main gasing, tg ipoh

Tanpa Nama berkata...

Bila dikatakan bahawa UMNO mengajak ahli mengikut cara arnab..... suatu pekara yang pelik telah dijadikan pedoman kah.. kah.. kah.. kah...

Nampak jelas bahawa ahli UMNO keseluruhannya memang sentiasa diperbodohkan oleh orang mereka lantik sendiri.

Pemimpin jadi serigala ahli jadi arnab... bila ada peluang serigala akan jadikan arnab sebagai mangsa.

Aku amat bersetuju pada tukartibu bahawa apa yang dilaungkan oleh perwakilan UMNO adalah projek memperbodohkan melayu UMNO.

orangkampung berkata...

Undi Pas bermakna undi Dap...Undi Dap bermakna undi Komunis.

Undi Pas bermakna undi Pkr...Undi Pkr bermakna undi Yahudi..

undi Pas akan jadi Yahudi Komunis!!!!

tinggalkan pas kita selamatkan Melayu dan Islam....

Keliwontron berkata...

Bukankan ker Arnab lepas dia berak makan tahi dia balik ...elok la org UMNO buat macam tu makan tahi sendiri kulum2 sikit dalam mulut

Tanpa Nama berkata...

FYI - Arnab akan makan semula najis yang melalui salur penghazaman kali pertama sebelum jadi taik yang berbiji tu. http://www.google.com.my/search?hl=en&source=hp&q=rabbit+eats+feaces&meta=&aq=f&oq=

Nik Amir. berkata...

Nak tutup cara penipuan lama kerana cara itu telah diketahui umum. Cipta cara penipuan baru. Yang nak ditipu tak lain dan tak bukan Melayu..

Ketua-ketua bahagian sudah pun merangka menipu Melayu UMNO cara baru..Saya yakin 80% Ketua-ketua bahagian yang hadir bersama perwakilan adalah kaki penipu.

UMNO akan senasib dengan LDP..

Tanpa Nama berkata...

apa yang ko merepek org kampung oii! ko nak bodoh ko bodoh je la dgn bangsat2 umngok, tak yah nak ajak kami. undi bn bemakna undi poket najis and the gang la ngok. tu la kecik2 tanak mampos, dah besar bongok nak mampos

HUSIN PAKTONGKO berkata...

Eloklah pilih arnab .. kah kah kah
bior dia cepat beranak pinak gejala rasuah. kah kah kah tasmbah-tambah lagi banyak pewakilan yang nak kena sumbat kah kAH KAH. JENUH LA DEPA NAK BAGI MAKAN KAH KAH KAH

BudakChepor berkata...

undi umno bermakna undi MCA/MIC...

undi umno bermakna jadi geng lebai sauh...atau mat dang dut

undi umno bermakna kena pegang keris nak tunjuk kemelayuan...

undi umno bermakna untuk jadi eee sebagai melayu

undi eeeumno bermakna ada saudara kat kerala...

undi umno bermakna jadi arnab...

Teori ini dijamin betul setelah dibuat kajian,marilah kita undi umno supaya kita boleh jadi arnab,kemudian serigala jadian dlm umno boleh ngap kita ngan keluarga serta keturunan kita samada cara tipu daya atau secara terus dan tulus...ataupun bila kita dah jadi arnab suntiklah ngan formula R-A-S-U-A-H,kendian bolehlah kita jd serigala jadian untuk meratah arnab2 yang lain...

UNDILAH UMNO DAN JADILAH AHLI UMNO KEPADA SEMUA DI SINI...(SELEPAS INI TIADA LAGI KERIS PADA BENDERA UMNO TAPI ADA LOGO ARNAB YANG COOL)

tapi dalam dunia ni ada lagi manusia sanggup jadi arnab demi nakkan keuntungan sebatang lobak daripada menjadi manusia demi menjaga negara,bangsa dan agama untuk generasi akan datang,walau seringgit duit dipoket..

ketuanan melayu...beryukurlah ALLAH dah bagi tanahair.buatpe nak tamak lagi...daripada takut cina n india baik takut pada ALLAH...Harta ALLAH tu jagalah,jangan asyik nak tarah,nak korek,nak tebang tak tentu pasal...ni sibuk nak jadi macam binatang...

LOT147 berkata...

Woi orang-orang kampung jangan jadi orang kampung 14:17 yang sanggup diperbodohkan dan mengikut nafsu seperti sang arnab / playboy itu. Insaflah UMNO Baru telah menipu Orang Kampung SeMalaysia sejak ditubuhkan. Dengar sini orang-orang kampung UMNO sebenarnya telah matiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tanpa Nama berkata...

Breed like rabbit.....hau hau hau hau..mesti arnab ori dari benua Tong Sam dan benua kutty!

mat said berkata...

Berita best!! Berita Best.. quran harga rm2000 terengganu!!

http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/news_lite.php?id=447697

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat, amat sesuailah kiranya pemimpin UBN ikut arnab, fikiran kontot ingat nak seks aje, lama2 mati atas perut la alamatnya, lepas tu melayu2 yg bodoh piang ikut sama mati atas perut sebab ikut arnab. Bingai punya pemimpin UBN.

Tanpa Nama berkata...

Salam sahabat, amat sesuailah dgn nama orangkampung, fikiran pun ikut tahap lutut, Undi UMNO bermakna undi MCA...Undi MCA bermakna undi Samy Tarak value.

Undi MIC bermakna undi UMNO...Undi UMNO bermakna undi Yahudi.. Ni baru betul.... wakaka. Cakap ikut sedap lidah kontot je............

Jebat Musibat berkata...

betul la bro isam ...

puak2 umno nih mmg la cam arnab ape.

bini ada kat rumah, kat luar main lagi. Tuh tak termasuk yang bagi betina sebab nak dapat kontrek tuh!!!

ape kes rasuah seks?

hahahaha

zeqzeq berkata...

oo dulu2 ikut reSMI Padi

kenapa tak ikut rasmi padang..
tadah projek..selagi dapat landing

Tanpa Nama berkata...

Dlm perhimpunan agung Armno kali ini banyak pemimpin yang bongok timbul. Waktu presidensi Mat Ngantok (zzzzZZZZZZzzzz) ada baik lagi ta banyak pemimpin bongok.

Ini mcm "bapa burik anak rintik" kah kah kah. PM Najib membidas pembangkang kerana mentalkinkan Armno. Pembangkang tetap mentalkinkan Armno kerana sudah bangas dan sudah bergiok dalam badannya. Bergiok kerana rasuah yang berleluasa dikalangan gerombolan. Bajet berdefisit 7.6% bagi 2010 digubal supaya lebih banyak peluang buat komisyen beli loji nuklear dari Perancis; kapal sukhoi dari rusia dan kapal kebal (untuk ganti kapal terbakar oleh DR??? Zahid Zamidi). Ini la tabiat berrasuah oleh gerombolan.

Pemimpin kotor akan dihukumi oleh Tuhan Yang Mahakuasa lagi Adil. Dalam PRU13 BE END akan lumpuh. Ya Allah Tuahan kabulkan niat rakyat untu PR menjadi Kerajaan bagi Malaysian Malaysia.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

ubilepih berkata...

NANTI MEREKA AKAN JADI "FUCKERABLE"
belaka-belaka...jaga lah anak dara bini kita semua...Mereka boleh jadi HEFNER Malaya

thesaintsprostitute berkata...

hahahahaha, tak pasal2 je kan

mio berkata...

1 arnab... lobak didahulukan, kobis diutamakan... hehe,jangan tido time racing lg tau...