Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Oktober 2009

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




TERANGGANU PERKENAL I-IQRAQ UNTUK MEMPELAJARI AL-QURAN


Terengganu sekali lagi mengorak langkah ke hadapan dalam bidang pendidikan apabila memperkenalkan kaedah pembelajaran Al-Quran secara elektronik dengan menggunakan I-Iqraq untuk pelajar di negeri ini.

Ahmad Said berkata alat elektronik yang menyamai komputer riba itu mengandungi 30 juzuk Al-Quran di samping surah lazim untuk memudahkan kanak-kanak mahupun orang dewasa mempelajari tajwid dan hukum secara tepat.

Ahmad berkata I-Iqraq akan dijual kepada orang ramai tidak lama lagi menerusi syarikat yang dilantik kerajaan negeri dengan harga RM1,988 seunit dan akan diperluaskan ke seluruh negara pada masa akan datang.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… SATU LAGI PROJEK TABUR PAKU TENGAH JALAN… kah kah kah..

woit… PERHATIKAN BERITA INI : MENERUSI SYARIKAT YANG DILANTIK OLEH KERAJAAN NEGERI…. kah kah kah…

woit… JAMIN INI SYARIKAT KRONI… kah kah kah…

kah kah kah… MACAM MACAM CARA DI FIKIR UNTUK TIPU ORANG MELAYU…. kah kah kah..

woit... MACAM MACAM CARA NAK REMBAT DUIT MINYAK RAKYAT... kah kah kah..

kah kah kah… BUAT MONSOON CUP… BUAT MASJID RETAK… BUAT STADIUM RUNTUH…. kah kah kah…

nota:
projek ini dikaburi dengan agama.
tapi hakikatnya sama – tabur paku tengah jalan
kemudian syarikat kroni dapat kontrek kah kah kah




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bekal notebook tu kontrak saper? Wak kontrak mana dapat gali parit ni?

Tanpa Nama berkata...

MB Ikang ni masa ni la dia nak buat duit.entah2 syarikat tu dia yg punya.masa ni lah create sesuatu yg boleh buat duit.kalau MB negeri lain buat x kan dia nak dok diam je.1 sebuah rm2k..kalau seluruh sekolah di terengganu dah berapa.nanti bila dah x jadi MB bleh goyang kaki la....dia lagi lagi bijak dari MB dulu...hari tu buku teks elektronik la ni igraq pulak..bijak2..

seliparjepun berkata...

salam...

betul bro isham...

terkena lagila melayu...ingat!! sape yang hancusskan melayu...kalau bukan MELAYU..! suruh rakyat beli Al-Quran elektronikla...hakikatnya nak kaut untung...melalui syarikat KRONI td...

buat apa beli Al-Quran smpai begitu mahal? sekadar 'digital'...yang penting bacalah Al-Quran yang berharga berlipat kali ganda lebih murah..mudah didapati...kenapa pemimpin tidak galakkan rakyat membaca Al-Quran..?? itukan lebih mulia...bimbingan agama itu penting untuk meneraju hidup ini...

fikir fikir la...

Tanpa Nama berkata...

puak gerombolan macam dah tak boleh pikir otak letak kat lutut asyik nak mempromosikan tajwid dan bacaan saje..lain dari itu gerombalan takut. gerombolan takut nak memperkenalkan ilmu yang terkandung dalam isi al-quran yang maha agung.puak gerombolan hanya tahu camna nak buat duit, ajar rakyat baca dan berlagu- isi kandungan al-quran jgn diajar nanti rakyak celik mata mesti tak sokong lagi gerambolan ameno.apa le bangangnye puak ameno ni.

Tanpa Nama berkata...

bodoh gila punya perancangan...

orang beli cd baru berapa inggit je...

memang babi tonyok sungguh laaa... semua pun nak disondol...

Tanpa Nama berkata...

mat said ni tgk muke je tak semenggah.. otak nak merembat bole tahan cekap.. patut ler takmo trun tahta.. temolok belum penoh..
mmg pe'el org umngok ni kaKi perembat.. slagi ada peluang, x bg can.. geng2 penasihat aka perwakilan tukang bg idea nk tumpang share skaki.. patut ler kroni kaya raya.. org kampung bg jamuan raya taruk satey dah happy giler.. tambah duit raya sorang rm50, dh sakan.. tambah lg janji2 manis terus bebal.. kesian..

Tanpa Nama berkata...

MB Ikang cuba utk komersialkan Islam.. dasar BN..

Tanpa Nama berkata...

Lagi boleh rembat.. rembat laa