Isnin, 2 November 2009

ABANG ZAK PUN KALAH




POLIS SELANGOR SIASAT BADRUL JIKA LAPORAN DIBUAT
- mStar

Polis akan menjalankan siasatan ke atas Ahli Dewan Undangan Negeri Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah berhubung dakwaan yang kononnya beliau telah menyalahgunakan wang peruntukkan pembangunan di kawasannya sekiranya laporan polis dibuat.

Ketua Polis Selangor, Timbalan Pesuruhjaya Khalid Abdul Bakar berkata, bagaimanapun, sehingga saat ini, pihaknya masih belum menerima sebarang laporan polis berhubung dakwaan tersebut.

“Kita akan melihat kes itu atau memanjangkannya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) jika ada laporan mengenainya. Tapi sekarang belum ada lagi...” katanya.

Pada hari Sabtu, Ketua PAS Kawasan Klang, Ismail Arsat mendakwa Badrul Hisham telah pun menggunakan RM200,000 daripada RM500,000 peruntukkan pembangunan yang diperuntukkan kepada wakil rakyat di kawasan tersebut oleh Kerajaan Negeri Selangor.

Bagaimanapun, beliau berkata, tidaklah diketahui bagaimanakah Badrul membelanjakan peruntukkan tersebut sambil mendakwa setahunya tidak ada projek pembangunan yang dilaksanakan di kawasan Pelabuhan Klang hasil daripada peruntukkan itu.

KAH KAH KAH…

woit… RELAX LAAA BRADEEER… kah kah kah..

kah kah kah… MALAON INI CUMA IKUT CONTOH WAK BOTOX… kah kah kah…

woit… WAK BOTOX DALAM DUA BULAN SEBELUM OILIHANRAYA BOLEH BELANJA JUTA JUTA…kah kah kah..

kah kah kah… BILA TAHU NAK KALAH… WAK BOTOX KASI KOSONG DANA NEGERI SELANGOR… kah kah kah..

woit… MALAON INI BILA DENGAR KHABAR NAK KENA BUANG… DENGAN CERGAS BUAT PROJEK… kah kah kah…

kah kah kah…. MALOAN INI BUAT HOSPITAL MENTAL… kah kah kah…

kah kah kah… HOSPITAL MENTAL INI DI PERLABUHAN KLANG… kah kah kah..

woit… RESPEK SIKIT… MALAON INI LEBIH HEBAT DARI ABANG ZAK..kah kah kah..



1 ulasan:

Tok Uban berkata...

Tengok...malaun ni dah masuk kroni gerombolan...kena lapur dulu baru boleh siasat...cuba kalau belum masuk kroni lagi...dah gerenti kena serbu...kahkahkah