Isnin, 9 November 2009

BILA NAK SIASAT ?



BILA NAK SIASAT - MUNKEE INI MELAYU KE INDIA ?




SPRM BEBAS SIASAT TERMASUK MENANTU : NIK AZIZ – berita hairan

Menteri Besar Kelantan, Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata terpulanglah kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat sesiapa sahaja termasuk menantunya, Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK), Ir Abdul Ariffahmi Abdul Rahman yang dituduh melakukan pecah amanah.

Nik Aziz yang juga Mursyidul Am Pas berkata, sekiranya dakwaan itu benar seperti dakwaan penulis blog terhadap menantunya itu, beliau sendiri akan mengucapkan terima kasih tetapi jika perkara itu tidak benar, penulis blog terbabit akan menanggung dosa kerana membuat tuduhan melulu.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI LANGKAH PALING TEPAT… kah kah kah..

kah kah kah…INI CONTOH PEMIMPIN JUJUR… kah kah kah…

kah kah kah… INI JUJUR YANG TAK PERLU JUMPA KOTAK…kah kah kah

woit… SATU MALAYSIA NAK DENGAR MAT MONGOL KATA : SIASAT LAH KOTAK SUAMI SAYA…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK PERCAYA… BUKA LAH KOTAK ITU… kah kah kah…



4 ulasan:

seliparjepun berkata...

SALAM...

INI BARU JUJUR...SOKONG! TIDAK PERLU TAKUT...SYABAS...KALAU BETUL, TANGKAP...DAN KALAU TIDAK BETUL..?

BILA PULAK PEMIMPIN GEROMBOLAN NAK KATA MACAM TU...? ADA BERANI?

JAMIN TIDAK BERANI..!

Tok Uban berkata...

Dialog dalam pejabat...

Kakitangan: Tuan, dalam blog ni menyatakan seorang menteri ambil rasuah...terbukti dengan resit,surat dan gambar sekali...nak siasat ke menteri tu?

Pegawai: Jangan...tangkap dan siasat penulis blog tu...tanya dia..mana dia dapat semua bukti tu..kemudian dakwa dia bawah Akta Rahsia Resmi(OSA).

Kakitangan: Ok lah...

Kemudian, masuk seorang lagi kakitangan...

Kakitangan: Tuan,..dalam blog ni mengatakan ADUN PR terima rasuah...bloger ni hanya tulis aje...tak ada bukti langsung.

Pegawai: Tak apa...siapkan 1000 anggota, bawak kereta kebal, bazooka,pelancar roket,bom tangan, AK47, M16....kita serbu pejabat dia sekarang...

Kakitangan:(dalam hati)...apa nak buat...inilah yang dinamakan..Pegawai 1Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

Ini paling bahaya! Ulau sendok itam di bilang cacing kerawit....ini ulau ori menyamar kurang bahaya tapi ulau eee paling bahaya!

gmusang berkata...

AKU TAK SOKONG RASUAH..AKU TAK SOKONG PENYAMUN YANG ROMPAK DUIT RAKYAT DAN AKU JUGA TAK SOKONG PIHAK YANG MENJALANKAN PENDAKWAAN DAN PENYIASAATAN TERPILIH...KALU NAK SIASAT SILAKAN TAPI JANGAN 1 SIDE JE..PUAK2 YANG SATU LAGI CAMNA?OOOO BARU AKU INGAT PUAK-PUAK TU SEMUA BAIK,TAK MAKAN RASUAH,TAK SALAH GUNA KUASA,TAK ABIL KOMISEN,TAK JUAL HAK ORANG MELAYU,TAK RAMPAS KUASA,TAK GUNA POLIS UNTUK TERUS BERKUASA,TAK SALAH GUNA HARTA KERAJAAN UNTUK BERKEMPEN POLITIK,TAK TUKAR REYELTI KEPADA WANG IHSAN,TAK TUKAR BONOS KAKITANGAN KEPADA BANTUAN KHAS,TAK HAPUS KUOTA ORANG MELAYU DI IPTA DAN JABATAN2 KERAJAAN...DAN YANG PALING PENTING TAK PERNAH TIPU ORANG MELAYU......