Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 November 2009

ZZZZZZZZZ



INI TUNGGUL BUKAN UNGGUL




NIK AZIZ TERUNGGUL – PRESIDEN PAS GAGAL - malaysiakini

Mursyidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat mengekalkan kepercayaan politik dan persepsi positif masyarakat awam terhadapnya tetapi Presidennya i Abdul Hadi Awang pula gagal mencapainya, kata seorang ahli akademik berdasarkan satu tinjauan.

Pensyarah kajian media Universiti Malaya (UM) Dr Abu Hassan Hasbullah berkata, Nik Aziz mendapat kepercayaan politik yang positif dalam semua peringkat umur responden, antara 21 hingga 50 tahun.

Abdul Hadi sebaliknya diberikan reaksi negatif oleh semua peringkat umur responden.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… ZZZZZZZZZZZZ…. kah kah kah..

kah kah kah… SERANGAN LALAT TSE TSE…. kah kah kah…

kah kah kah…. JANGKITAN DARI MAT NGANTUK….kah kah kah…

kah kah kah… MENGUAP NGUAP TERUS ZZZZZZZZZZZ…. kah kah kah




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apakah motif sebenar kajian dr abu itu

mengapa ia perlu digembar-gemburkan sangat

mengapa seolah-olah menjadi hak kepada kita mengatakan dia saja yang betul dia saja yang salah

bukankah kita semua berjasa dalam menguatkan organisasi masing-masing

bukankah kita melakukan semua itu tanpa mengharapkan apa apa balasan

mengapakah kajian itu begitu penting..

bukankah UG sudah tiada lagi, mengapa masih ada saki baki ini semua..

dalam keadaan yang masih belum menang lagi PR yang penting sekarang adalah jumlah sokongan dan undi

kalau nak menang buatlah cara orang nak menang

Jebat Musibat berkata...

Ini hakikat yang perlu diterima oleh pihak PAS.

tak perlu di pertikaikan..

hatta aku sendiri, Nik Aziz 90% - selebihnya haji hadi. itu tahap kepercayaan saya.

Lain kali TG Haji Hadi jangan meracau-racau lagi!. Saya (dan kami) tidak suka!.

Belajar dgn nik aziz cara berdepan dgn media.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...aku nampak Haji Hadi memang hebat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi dia ni dasat macam mana pun, idea gerombolan dia tu sudah terbarai...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak payah la nak bitau nak kuatkan PAS...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini sama gak ngan nasha...untuk mengolah persetujuan penyokong PAS...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...padahal PRU nanti,penyokong sumer dah tak mahukan PAS lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...pas akan jadi satu parti PUKIMAK ISLAM saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...halatuju islam, tapi cara buat kerja...islam la katanya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...macam bank juga..produk islam...tapi ribanya legi mengarut dari calculation ikut cara kapir...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jangan macam tu kawan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lagi tak cantas siap2 2-3 ekor maluan PAS ni....rakyat memang tak pueh hati...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ko wak kluar la ayat mana sekalipun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...orang tengah susah, mana ada orang nak pakai ayat qur'an lagi kawan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang nabi bitau, miskin pun boleh membawa kekufuran...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini pun tak tau nak tekel ka masalah rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jangan jadi ustat la...jadilah bomoh...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...oooo kalo adik beradik ko buat salah......uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ko bleh suruh derang bertaubat jer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak payah masuk neraka...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalo kami buat salah sikit...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...trus masuk neraka dan amalan tak diterima Allah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...pukimak lu la...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

Hati yang kotor akan tergambar dalam tulisan. Perut yang busuk akan nyata dalam kata-kata.

Kesian Jebat dan Lembu dan orang2 lain yg segerombolan. Nampak sangat korang baru sedar nasib diri nasib rakyat SELEPAS DS Anwar kena pecat. Sebelum tu ntah kat manalah korang ye?

Rakyat prihatin takkan tulis macam korang. Berapa hari korang kenal TG Nik Aziz, TG Hj Hadi?

prune berkata...

Apa jadi ngan Amanat Haji Hadi dulu.. Skang nak berpadu-padu.. Cakap xserupa bikin.. Ini cara Islam kah?

Takat nak wala', bai'ah.. Najib pun suruh bai'ah pada dia.. Dah ko sibuk nak berpadu ngan UMNO, baik bai'ah kat Najib..

Tanpa Nama berkata...

salamz. minta bro TT tolong filter sikit bgi mereka yg mencarut2 tuu....bila dibaca nampak sangat marah mereka....orn lain pun ada perasaan marah tu..tapi tak le mencarut yg bukan2.....nnti blog ni terkenal dgn jolokan blog mencarut pullak.......kesianle kat emak-emak habis dicarut p*** mereka......taktahu lee apanak jadii ngan 1malingsial.......