Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 November 2009

IKLAN TUKANG URUT - LEMAH TENAGA BATIN



SILA HUBUNGI KAMI




BAKAL PELANGGAN KAMI


UTARA : UMNO PADANG SERAI JANJI BINA JAMBATAN BARU : berita hairan

KULIM:Lebih 2,000 penduduk Mukim Padang Meha dan Mukim Sidam Kanan, di sini kini mampu menarik nafas lega apabila Umno bahagian Padang Serai berjanji akan membina sebuah jambatan baru yang menghubungkan kedua-dua mukim berkenaan bagi menggantikan jambatan sedia ada yang rosak dalam tempoh terdekat.

Penyelaras Dewan Undangan Negeri (Dun) Merbau Pulas yang juga Ketua Umno Bahagian Padang Serai, Abdul Rahman Mahamud, berkata sebuah jambatan baru yang kukuh akan dibina bagi menggantikan jambatan konkrit sedia ada untuk kegunaan penduduk di kawasan berkenaan.


HUBUNGI KAMI





KAMI MENYEDIAKAN BOMOH DAN PAWANG


Ada diberitahu seantero dunia
kepada sesiapa yang berminat untuk mendapat rawatan
buwasir, kurang selera makan, kurap, panau, kayap,
datang haid tidak menentu, resdung, kanser, burut,
untut, tidur berdengkor, kencing atas tilam,
kencing dalam sinki dan kencing berdiri.

Kami juga membeli besi buruk, surat khabar lama, surat pajak gadai,
lawatan ke langkawi, menyedikan pakej memacing
di tasik kenyir , lawatan ke golok dan pakej umrah
sambil melawat jordan, turki dan cairo.

Kami sedia menerima tempahan membuat pelamin, tempahan khemah
dan kanopi, kereta sewa, membeli kelapa muda dan menjual santan.

Kami menyedikan buah kurma nabi pada bulan puasa.
Kami menyediakan unta, lembu dan kambing untuk hari raya haji.
Kami juga adalah ajen untuk topup kad talipon maxiz dan celkom.
Kami juga sedia menerima tempahan untuk membuat rendang,
lemang dan ketupat.

Dengan bangganya kami juga menyediakan khidmat
dukun , pawang dan tukang urut untuk sesiapa yang lemah tenaga batin.

Kami adalah syarikat seratus peratus perniagaan bumiputera islam.
Kami berdaftar dengan kementerian perdagangan dan jabatan kerja raya.

Kami juga amat bersedia untuk menerima tempahan untuk membuat
jambatan buluh, jambatan kayu, jambatan besi , jambatan gantung
dan jambatan runtuh.

SILA HUBUNGI KAMI:

Synergy Sdn.Bhd
37-1 Jlan TJS 11/280 – Sunway Metro
Bandar Sunway Petaling Jaya


DAN

CWL Enterprise. No 14 Jalan TK 2/13 Taman Kinrara
Puchong – Selangor





13 ulasan:

nami o fish berkata...

nko lupa tambah lagi.

kena tambah slogan kat bawah tu:

"SOKONGLAH EKONOMI ISLAM"

kah kah kah!

nilah dikatakan pengiklanan agama dan bangsa.Bumiputra,Islam,Melayu..hahaha!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Syarikat BumiPutar ni pasti di tingkat 1 atas restoran mamak Tak'Sayang...

Khidmat bunoh pon ada

Tanpa Nama berkata...

aku ada masalah takda duit.. boleh ka?
masalah internet slow..boleh solve ka? masalah rasuah?

Tanpa Nama berkata...

Kalok pake serban sebijik cam tukang urut senapang dalam iklan akhbar....ha ha ha ha

tajudin berkata...

Bro TT, boleh gerenti sangat memuaskan ke?

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata...

salam.

Adalagi...yang patut ditambah ,kami juga menyediakan khidmat cina buta..bagi suami-suami yang lompat parti...tetapi tidak sanggup berpisah dengan sang isteri..

Sukj berkata...

AMBO NAK TEMPAH BUAT KERANDA FIRAUN...BOLEH KA?

kah kah kah kah..

SATU LAGI AMBO NAK BUAT KELAMBU 'BADAK PINTAR'...BOLEH KA?

kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"...Kami juga amat bersedia untuk menerima tempahan untuk membuat
jambatan buluh, jambatan kayu, jambatan besi , jambatan gantung
dan jambatan runtuh.
...."

kah! kah! kah! kah! kah!

kami juga menyediakan ultraman utk meruntuhkan bumbung2 masjid & stadium.

kami juga menyediakan jawatankuasa khas utk kes2 sulit dan menyulitkan beserta makan/minum tempat tinggal free.

kami juga menyediakan jawatnkuasa utk menyiasat tugas jawatnkuasa ke atas jawatankuasa ke atas jawatankuasa yg telah ditubuhkan 30tahun yg lampau.

kami juga menyediakan perkhidmatan urut utk mengurut tiang2 jamban yg dikhuatiri runtuh supaya tak runtuh menjelang PRU/PRK nanti.

kami juga menyediakan tukang2 urut utk mengurut tiang2 katil yg dikhuatiri tak dpt menampung berat yg melampau di atas katil.

kah! kah! kah! kah! kah!
apa punya turr.... la TT buat artikel ni. aku pun terikut skali

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...tipon aku jugak la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku ada khidmat menjolok jubur dengan konek aku...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...khidmat kaunseling islamik...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...khidmat utang dan riba...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cara islam dan cara kafir...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sumer ada...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...khidmat bunuh diri pun ada juga...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bukan takat mati ibrahim ali saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mati ibrahim ali dan lepas tu oragan2 badan...boleh jual kaki, mata, tangan, buah pinggang, konel, puki sumer apa yang boleh dijual...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takat bunuh orang...ini kita contact Sudin yang buatkan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia nak buat percuma...uk!uk!ak!ak!...

Keliwontron berkata...

No komen ..cuma kah kah kah muhahahahaha ..kelakar nak mampus tersedak masalodeh yg aku makan ..cilakak BangIsham !

Tanpa Nama berkata...

Waduh! Sama tapi tak serupa, itu pakar repair senjata yang sekor lagi pakar senjata, nimbak merata rata hingga Mongolia!....hau hau hau hau...sedakya kuat isap loloi!

mdnor berkata...

wa...ini servis baik punya...Hebat sungguh...semua ada dlm satu kedai...hehe

Tanpa Nama berkata...

saya menyediakan khidmat cina buta (utk yg tertalak 3 kat bini) & pak sanggup (bg anak gadis yg termengandug).