Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 November 2009

SILA ISI BORANG



KETUK KAKI KIRI SAKIT LUTUT KANAN





TINGALKAN PKR JIKA TIDAK MAHU IKUT DASAR: ANWAR
- melayau

Anwar Ibrahim hari ini memberi dua pilihan kepada pemimpin dan anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) sama ada setia atau keluar daripada parti jika tidak mahu mengikut dasar yang ditetapkan.

Penasihat PKR itu berkata beliau sedia menerima kritikan terhadap parti tetapi tidak boleh berkompromi dengan anggota yang tidak boleh mengikut dasar yang ditetapkan parti. "Semua anggota parti mestilah menyokong agenda perubahan, bekerja untuk Pakatan Rakyat atau terpaksa disingkirkan daripada parti,” katanya ketika merasmikan Konvensyen PKR Pulau Pinang di sini malam ini.

Katanya, langkah itu diambil kerana ramai pemimpin PKR yang mahu tindakan tegas dikenakan terhadap anggota yang tidak dapat mengikut dasar parti.

"Beri komitmen kepada parti atau tinggalkan parti dan sertai Umno,” katanya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. APA KHABAR ZUL NORDIN…. kah kah kah…

kah kah kah… APA KHABAR YUSMADI…. kah kah kah…

kah kah kah…APA KHABAR NURUL IZAH… OPPS… SORI… APA KAHABAR KHALID IBRAHIM…. kah kah kah…




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ikut pejuangan dan inspirasi rakyat, bukan dengan tunjuk pandai untuk menjadi popular.

Sudin berkata...

jangan lupa panggil RTM(ramai eee kat sini).....TV Gilaaa,Utusan penyebar racun,Berita Hairan,Astro awan-awangan.....ketika menyerah borang keahlian masuk parti gerombolan lanun Umno/Bn......

beri ucapan sepatah dua tiga....kami dah tak yakin dengan kepimpinan....maka dengan itu kami keluar PKR/PAS.....kami lebih sukakan ketuanan melayu yang dapat sekeh kepala china dan india........

Tanpa Nama berkata...

Ini mangkok paling berayun...

Johan berkata...

woit apa jadi dengan tindakan disiplin ke atas Zulkifli Noordin???bila lagi?ni dah macam umno-bn..takkan nak tubuhkan jawantankuasa untuk mengkaji syor untuk menubuhkan jawatankuasa untuk mengkaji syor bla bla bla...zzzzzzz

Tanpa Nama berkata...

apa masalah dengan zul nordin..

jeff oii kat DAP selamba aje tanpa perlu tarik balik kenyataan.. tak ada dengar ceta pun DAP nak kena tindakan..

apa punya bangang

Tanpa Nama berkata...

Ramai yang tak faham PKR memperjuangkan kesejahteraan untuk majoriti, sementara UMNO memperjuangkan untuk Ketua Bahagian, Raja, Ketua Hakim, Ketua Peguam Negara, Ketua Polis dan Ketua SPR atau SPRM. Untuk membuat demikian merekan mainkan 'Ketuanan Melayulah, Agamalah untuk klentong ramai Melayu pekak dan yang dapat banyak faedah senang seperti golongan menengah Melayu. Ramai yang tak faham tentang ini termasuk beberapa pemimpin dalam PKR, PAS dan DAP sendiri. Mereka ni harus masuk BN atau UMNO dan boleh berdengung sama mereka dengan Ketuanan Melayu! PR kena bersihkan mereka! Jangan duk kasi can lagi

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...bodo piang punyer orang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sokong untuk menang dan dapat gaji dari Dewan Rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lepas menang, dapat duit dan pegi mampus la rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kepada sesiapa yang mau jadi wakil rakyat, boleh sediakan duit 30k jer dan masuk PKR...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...AKU TENGOK BANYAK DOKTOR2 BN...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...depa skrg pulun kat PKR...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dah tau jadi calon boleh menang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi klinik bila pi......uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...doktor pun takdak...sibuk politik...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cuti sakit, misi dia jer boleh sain...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...SMS dokter jer......uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...PRU akan datang, sure jadi calon punyer dokter2 ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...macam ni nak bawa aspirasi rakyat?...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...apa nak jadi la PKR ni kalo tak tegas...uk!uk!ak!ak!...