Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 November 2009

INI KES MALAON JANJI NAK MASUK GEROMBOLAN



GEROMBOLAN MENUNGGU JANJI - BILA NAK KELAUR PKR - KALAU TIDAK KENA BAHAM




ZULKIFLI CABAR SIVARASA LETAK JAWATAN -malaysikini

Ahli Parlimen PKR, Zulkifli Noordin - yang sentiasa lantang bersuara - hari ini mencabar R Sivarasa supaya meletak jawatan naib presiden PKR dan bertanding melawannya.

"Saya cabar Sivarasa letak jawatan dalam tempoh 24 jam dan lawan saya - satu lawan satu," katanya kepada pemberita di bangunan Parlimen hari ini.

"Serahkan kepada ahli PKR untuk melaksanakan hak demokrasi mereka untuk memutuskan sama ada ianya dasar parti ini untuk mempertahankan hak Islam dan orang Islam atau sebaliknya," katanya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI BETUL BETUL PERANGAI IBRAHIM ALI… kah kah kah…

kah kah kah… INI BETUL BETUL PERANGAI MAT KOTAK… kah kah kah..

kah kah kah…. CABAR … CABAR … CABAR…. kah kah kah..

nota:
siapa yang sebenrnya zul nordin ini?
dia ni masa kes anwar tahun 1998 – menyamar sebagi tim peguam.
sebenarnya tidak. tapi nak jaga air muka. tak ada siapa tolak dia ketepi.
lalu dia melabon ke hulu ke hilir.

kemudian dia merayau di bandar tun razak sebagai ahli pas. kemudian hilang.
masuk pkr pula.

sila rujuk buku saya – PILIHANRAYA ATAU PILIHANRAYA –
ada satu tulisan mengenai arwah mak yan – ibu anwar – tulisan itu
saya buat setelah saya mendengar ceramah si maloan ini. macam nak
muntah saya mendengarnya labon malaon ini.
tulisan itu hampir 10 tahun dahulu.

ketika piliharaya dulu – malaon ini ada kes. lalu buat deal.
senang sahaja deal ini – kes tak bawa ke mahkamah – tapi kena masuk
gerombolan.

hari ini maloan ini semakin jadi tiga suku.
dia meroyan dan merapu.
dengan harapan akan dibuang dari pkr.

kerana itu malaon ini lebih ali dari semua ahli bait. lebih pope dari pope di vatican. lebih lebai dari lebai google.
lebih eee dari semua eeee. cuba selidiki betul ke malaon ini
peguam shariah kah kah kah.




7 ulasan:

azley berkata...

bro...gua peminat lu... tapi kenapa lu sjk 10 10 th lalu... kenapa lu cakap lebih ali dari semua ahli bait... nas2 mencintai dan menghormati ahli bait bukan dalam hadis2 syiah shj tapi ada dlm sunnah... ada hadis bermaksud pembenci ali adalah fasik... kenapa perlu kaitkan dgn keluarga nabi bro? dah bertahun gua layan log ni.. sudahnya camni...gua tak subahat dgn org yg tak suka ahlu bait... emel gua morenaire@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

you are right about MP kita tu.He's so wannabe.But what I like about him, when it comes to defend Islam, there's no compromise (agak extreme)

But better to quarrel with the real enemy than a pseudo one.

Tanpa Nama berkata...

mana nak beli buku tu isham. masa kes anwar gua sekolah lagi mana la baca tulisan lu lagi.

Tanpa Nama berkata...

islam tak akal punya akal seperti zukifli ni.siapa dia ni?cukup islamkah dia untuk berkata sesuatu yg walhal memalukan semua.waktu di new zealand lagi dia dah lama poyo bangsat.

nak di lihat hero konon.geli aku..geli dan malu...kepasa zul..simple aje.masuk umno dan melancap la dgn ibrahim ali,mustafa ali,hassan ali..buang lah kopiah yg jadi fesyen membeli jiwa...di sebalik topeng kau penuh jiwa jiwa kotor yg tamak haloba.malu malu ada lagi bangsat sepertiini dalam pembankang.pengajaranbuat parti politik lain insan seperti inilah yg melambatkan proses demokrasi untuk menjahnamkan sebuah negara bernama Malingsia!

Tanpa Nama berkata...

Apa la mamat zul nordin nie, kelapaq sangat nak jadi naib presiden parti. Layak ker?! Kalau betul2 nak perjuangkan Islam, pasal apa tak duk dalam PAS.. Ntah-ntah PAS pun tak nak ambik hang jadi calon.

Perangai bangsaT UMNO, dok buat kacau dalam Pakatan Rakyat..

gmusang berkata...

aku pernah dengar mukee ni ceramah,rase2 dalam tahun 98 or 99 dulu....kalu bab belakun emosi,rosyam noor pun kalah....siap dengan suara sebak sekali bila cerita bab anuar sakit...cehhh...bila nak join gerombolan?

Sudin berkata...

siapa bercakap pasal sunnah ni....???

nak dengar sikit hal sunnah ni...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mana harley davidson Rasulullah...?
mana saham-saham Rasulullah...?
mana istana Rasulullah...?
mana tanah Rasulullah yang berhektar-hektar ?
mana harta pusaka rasulullah...?

ISHAM...!!!!!!!!!!!!!!!!!
gua janji sama lu.....!!!
kalau gua mati..!!!!!
segala harta pusaka tidak akan ada nama gua di dalamnya........
rumah,geran tanah,emas-perak,saham.....

ada faham ka hal sunnah ni...???

Zul Nordin ni setan bertopeng manusia.......!!!
perlembagaan apa mengatasi segala hukum syariah....????
tak boleh fikir..????