Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 November 2009

KES CICAK KUBIN



KESIAN - CICAK KUBIN YANG SELALU JADI MANGSA





6 PEMUDA UMNO KOTA TINGGI DITAHAN DISYAKI RASUAH - malaysiakini

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan enam anggota Pemuda Umno bahagian Kota Tinggi, Johor hari ini atas dakwaan rasuah.

Mereka didakwa cuba menawarkan rasuah kepada tiga daripada 18 bekas anggota jawatankuasa bahagian itu yang meletakkan jawatan Ahad lepas berikutan hilang kepercayaan terhadap kepimpinan ketua pemudanya.

Dipercayai, ekoran peletakan jawatan beramai-ramai itu suspek dipercayai cuba berunding dengan seorang bekas anggota jawatankuasa sayap itu bagi mengelakkan pemilihan untuk sayap itu diadakan.

KAH KAH KAH..

woit… MANA MALAYSIAKINI DAPAT BERITA INI…kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA PUN DI TEMPAT LAIN… kah kah kah..

kah kah kah…. INI MACAM TRIK SPRM NAK BUAT KERJA BALANCE…kah kah kah..

kah kah kah… TAK MAU ORANG TUDUH EJEN GEROMBOLAN…kah kah kah..

woit…. INI KES CIPUUUUT…. kah kah kah…

kah kah kah… KES PKFZ…. KES KAPAL SELAM…. KES SUKHOI…KES PEWAJA…. NAPA TAK ADA PULAK…. kah kah kah..

kah kah kah… ASIK ASIK TANGKAP CICAK KUBIN… kah kah kah…

kah kah kah... ASIK ASIK TANGKAP... CICAK MENGKARONG... kah kah kah..

woit...KES BERBILION BILION DUIT BAK NEGARA ILANG... SENYAP AJE... kah kah kah..

kah kah kah... TAK CAYA ... TANYA NUUUUR MUHAMEED... kah kah kah...



17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesian pokko, bokbong makan, bewok makan, musang makan, ular makan, labah labah makan, burung makan, jebon makan, semua jenis binatang pemangsa makan dia! kesian, kesian kesian....boleh terbang pun tak lepas!

Tanpa Nama berkata...

Kes PKFZ, kes kapal selam, kes perwaja....tu kes buaya....SPRM tak berani nak tangkap...tak ada pawang buaya...paling besar yang boleh tangkap...kes biawak...itu pun kadang-kadang kena lepas...

dinpaka berkata...

kah kah... 6 pemuda UMNO ditahan disyaki rasuah? nak tergelak aku...kah kah kah..

Alahai...SPRM..
tak payah lah nak nunjuk2 korang tahan org UMNO tu kerana di syaki rasuah..takde sape nak peliknya tangkapan korang tu..

Tak tahan pun takpe, semua orang dah tahu UMNO tu memang rasuah pun.

Kes2 besar korang takut nak siasat sebab bila disiasat akhirnya terkena kat korang juga sebab korang pun ambil bahagian..

kah kah kah

pagi ni buka Malaysiakini terkejut beruk aku, ingatkan terbuka majalah mangga? takut aku nak baca, macam raya deepavali..

Nikjoe berkata...

Kah Kah Kah Kah

Ya ampOoooonnnn...

cicak cicak yang tersepit di celahan pintu nilah yang selalu kena tangkap..

Abistu...

Cicak-cicak yang besar pergi ke mana.. OOooo.. Ini kerja kamu yer Mr Depakk.. KAh Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, itu cara halus UMNO beritahu pencacai pencacai bahawa mereka di hina begitu rupa! Menjadi ahli umno peringkat bawah adalah mangsa rakus permainan pemimpin2 yang mengguna pencacai pencacai sebagai cannon fodder.....silap sikit kena balun tapi pemimpin balun ratusan juta tiada siapa pun berani membuka mulut terutama pencacai pencacai...kesian

Puan Ainon Mohd. berkata...

Cicak dia tangkap, naga dibiarkan bebas duduk dalam telaga duit....

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...ala...ko takkan tak paham TT, happy ending brader...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...happy ending...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kita mesti cover jika member erombolan kita dalam kesusahan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak susah, apply konsep pukimak saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...rakyat kita semuanya buduh sumbung dan hidup macam lembu kenyang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bagi bagunan...depa syiok la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bagi hiburan kat tv...depa syiok la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kan itu yang depa nak...kita sajikan filem separuh bogel...otak dia orang jadi lalok dan hati menjadi lembik dan semakin penakut...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...senang la kita nak rompak apa yang kita mau...uk!uk!ak!ak!...

jab sp berkata...

isham,eloklah apa yang sprm buat tu.cicak kubin inilah yang jadi body guard buaya naga.baru depa tau selama ni depa hanya jadi pecacai saja.

Tanpa Nama berkata...

TT,

Lu tolong lapor...ada wak taram kat kampung wa gula2kan anak dia suruh pi kedai beli rokok. kah kah kah!!!

~tut tut~

Tanpa Nama berkata...

woi, MACC...bila nak tangkap perasuah-perasuah besar di PKFZ ???



Dakis

Tanpa Nama berkata...

PERHATIAN!!!

SAYUGIA HENDAK DI MAKLUMKAN, BAHAWA MULA DETIK DAN SAAT NI...SEMUA MALAON2 YG BERNAMA CICAK TIDAK AKAN DILINDUNGI DIBWH AKTA HIDUPAN TERPUPUS. KECUALI!!! DIULANGI!!! KECUALI!!!. JERUNG BERMULUT KAPAK SAHAJA MASIH DILINDUNGI SAMPAI DIBERITAHU KELAK!!! HARAP MAKLUM!!!

Tanpa Nama berkata...

ha..ha..ha..naga sampai boleh bertanding dan menang pulok tu...ha..ha..cicak juga lah yang hancussss(U.B)

Simple Dollar berkata...

Wah rupanya Tukar Tiub ni banyak pengalaman orangnye. Patut la bebudak Diskopi buat tribut tuk dia http://diskopi.wordpress.com/2009/11/20/tukar-who/

Pernah terlibat dalam menjatuhkan Shah di Iran. Mudah-mudahan Bik Mama pun dijatuhkan tidak lama lagi. Amin...

Tanpa Nama berkata...

Tunggu apa lagi???? Jom ahli-ahli UMNO yang cicak2 di seluruh negara, mari keluar UMNO beramai2 supaya tidak jadi mangsa SPRM untuk melindungi buaya2 besar. masa PR, undilah Pakatan walaupun pakai lencana BN, pakai baju UMNO!!!!!!

gmuse berkata...

SPRM???syarikat apa tu..macan nama syarikat tangkap cicak je

Tanpa Nama berkata...

Ini taktik "SPRM baik dan jahat kepada Pakatan rakyat. Lepas ini nak adil tangkap ahli PR di Selangor.Ini adalah sebagi amaran kepada kerajaan PR Selangor...hehehe!

storm62 berkata...

wah kah kah kah....enam ekoq kambing hitam akan diqurbankan....kah kah kah.....anak2 kambing siapa agaknya?