Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Disember 2009

BERSAMA MEMBUAT SEJARAH DI PAGI SABTU SHAH ALAM



JANGAN DI TINGGAL SEJARAH





ATURCARA KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT, 19 DISEMBER 2009 DI AUDITORIUM MBSA, SHAH ALAM


Berikut adalah Aturcara Konvensyen:

ATURCARA KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT PERTAMA, 19 DISEMBER 2009


8:00 pagi: Pendaftaran bagi wakil media di Tingkat 4, Auditorium MBSA.

9:00 pagi: Pembukaan

9:15 pagi: Ucapan Perdana Ketiga Pimpinan Tertinggi dan Perasmian Bersama Konvensyen
Saudara Anwar Ibrahim, Ketua Umum KEADILAN
Saudara Lim Guan Eng, Setiausaha Agung DAP
Saudara Hj Abdul Hadi Awang, Presiden PAS

10:15 pagi : Rehat

10:45 pagi: Pidato Dasar Pakatan Rakyat (dipengerusikan YAB Khalid Ibrahim)
Saudara Salahuddin Ayub, Naib Presiden PAS
Saudara Tony Pua, Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP
Saudara Sivarasa Rasiah, Naib Presiden PKR
Perbahasan oleh 2 perwakilan setiap parti

12:45 tgh: Makan tengahari di Laman MBSA

1:45 tgh: Sambungan perbahasan oleh 3 perwakilan setiap parti (dipengerusikan Saudara Teng Chang Khim)

3:30 ptg: Majlis Penutup (dipengerusikan Saudara Wan Abdul Rahim Wan Abdullah)

Rumusan oleh 3 Pimpinan:
Saudara Karpal Singh. Pengerusi Kebangsaan DAP
Saudara Nik Abdul Aziz Nik Mat, Murshidul Am PAS
Saudara Anwar Ibrahim, Ketua Umum KEADILAN

5:00 ptg: Majlis bersurai. Sidang media di Tingkat 3


Bilik media terletak di tingkat 4, berhampiran tempat pendaftaran. Bilik media dikhususkan untuk wakil media dan blogger yang memakai tag media sahaja. Untuk memudahkan urusan pemfailan bahan berita/posting, saudara/saudari digalakkan membawa sambungan internet.

Sekian, terima kasih.

SEKRETARIAT PAKATAN RAKYAT

nota:

title datok tan seri dan segala mangkuk kepala sangkut tidak akan digunakan di tukar tiub.




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Setuju dengan TT. segala datuk, datok, dato', tan, tin, tun, tan seri, tun seri, tin seri dan segala yang ada seri; tak perlulah disebut kerana bila mati esok semua seri-seri dan tan tin tunnya juga raja gopalnya tak bawak pergi.

Dalam lubang kubur, sebelum malaikat tibai, tan tin tun dan segala serinya dan segala raja gopalnya tu dah tak makna lagi. yang phd beli tu pon tak pakai depan malaikat. sapa yang ada tan tin tun dan seri serta phd beli dan gelaran raja gopal, baik bakar sekarang. Tak bawak matiiiiii!

yang megah sangat dapat beli phd dan beli tan tin tun seri tu, agaknya bila mati bungkus sekali tanam dalam kubur. Ingat malaikat takut ker dengan gelaran tan tin tun dan seri-seri serta raja gopal tuh! Ingat malaikat heran ker dengan phd beli yang berkepok-kepok banyak tuh?

lagi satu, Ingat malaikat heran ke dengan toyota alphard yang orang bagi hadiah tuh?

abanag berkata...

Bang Hisham..untuk gelaran yg islamik boleh kot noo....?Gelaran rajagopal bagi takyahlah...sahpah belaka tuu.

bonus berkata...

cemburu ke xdapat title dato..haha

tapi sekarang ni makin ramai dato la. dato SRK pun ada..

Budak Balun berkata...

sokong bro hisham!
title dato' seri dan segala jenis mangkuk tingkat tak payah pakai!!!
tak bawak masuk kubur pun!!
title tu yang buat ada gap antara rakyat dengan pemimpin!!!

pi mampus la dengan title!!

amalhaj berkata...

"DATUK"?
bile ade cucu kene pangge "datuk" jugak, idak pun "atuk" tapi ade bunyi "tuk", cian "opah" @ "nenek"
tak bleh pangge "datin"......

dinilhaq berkata...

Dato' Tt gua nak jumpa lu esok kat mbsa..esok lps gua hantar bini gua kat masjid shah alam,gua jumpa lu kat sana...gua nak dpt feel antara org2 yg ada...masa 3 parti ni berseia,bersekata.....utk londeh umno/bn....jumpa lu sana bro...hidup sosialis!!!!! !!