Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Disember 2009

TERKINI – TERBARU – TER NOW !!! jam 9.49 malam



POLIS ZIONIS ISREAL SEDANG MEMBELASAH RAKYAT PALESTIN




POLIS MASUK KE DALAM DEWAN

Polis telah mengambil alih Dewan MBPJ Taman Sri Manja – Petaling Jaya.

Ketika laporan ini dibuat – jam 9.38 malam Jummat - anggota polis sedang ‘berceramah’ entah tentang apa dalam dewan. Di luar dewan orang ramai masih menunggu untuk masuk ke dewan untuk mendengar penerangan tentang kes pembicaraan Anwar Ibrahim.

Satu sidang akhbar telah diadakan beberapa minit tadi oleh Puan Tan Yee Kew ketua Penerangan PKR Selangor, Latiffah Koya – Penerangan Nasional dan Ketua AMK – Shamsul Iskandar. Mereka menuntut agar pihak polis meninggalkan dewan. Ceramah penerangan ini, menurut pemimpin PKR - adalah didalam kawasan yang selamat dan tidak perlu bantuan polis.

Mengikut mereka : polis yang beratus ratus orang ini adaklah lebih baik pergi menjalankan tugas membentras jenayah dari menebeng tak tentu hala di dalam dan di luar dewan.


JONAH KENA REMAN – MALAM INI TIDUR DENGAN NYAMUK DAN PIJAT

Kahirul Anwar a.k.a Jonah masih ditahan di rumah pasong. Peguam Latiffah Koya telah memberitahu umum bahawa esok Jonah akan di bawa ke mahkamah.

Pihak polis akan meminta reman sebanyak 4 hari ke atas Jonah. Awal tadi Jonah telah mengedarkan risalah tentang kes pembicaraan Anwar Ibrahim

(tunggu lanjutan berita dari tt)




17 ulasan:

mountdweller berkata...

Anjing suruhan, biasalah. Ke mana dikerah di situlah dia.

Tan Loo Ley berkata...

DASAR BAJINGAN

Tanpa Nama berkata...

Jangan gentar!!! lawan saja polis tu sebab mereka pun bukan berani mati pun. Tak caya cuba rembat mereka, jangan nak jadi baik dengan polis gerombolan.

Johan 23.01.84 berkata...

kerajaan BN buat majlis kat Sunway Convention siang td polis tak kacau pun..

woit mlm Sabtu ni polis2 ni pergilah clubbing..

gelong gajah berkata...

Polis haram jadah ni tak faham bahasa ka..kan PM Najib dah bagitau nak ceramah & demo boleh buat di dewan atau stadium..apa yang belaku kini di dewan salah , di padang salah , di rumah salah , di kedai kopi salah ..abih apa yang boleh ???

mighty berkata...

hadoilaa polis. x isap kotey gerombolan x sah. isap kuat..

Tanpa Nama berkata...

Apa nak sibuk2. Dapatkan layanan mesra oleh polis di majlis2 anjuran UMNO/BN yang terdekat!!!

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

bro semua,

depa2 ni tak dak pilihan, depa kena taat perintah tuhan dunia depa, sampai member aku inspektor pu dok ngadu kat aku lagu tu, nak buat macam mana kata dia dah orang atas suruh, kena la ikut je, kalau tak kang susah, ni la bahana makan gaji bhai.

kesian aku tengok, dia pun tak suka jugak tapi nak buat mcm mana, anak bini nak tanggung, keta rumah nak bayaq, kalau ikutkan, misi politik la paling banyak inspektor muda2 ni kena guna... huhuhu... idop idop....

cicitHJHASSANu berkata...

salam tuan..

kalau tidak nanti sapa nak bagi makan anak bini...mereka istiqamah bebetul

koboi berkata...

itu tak boleh...
ini tak boleh...

Apa yang boleh sekarang adalah Entot...
Entot...
Entot...

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

itulah, bila mengaji tak pandai dan result menjadi kurang cemerlang, hidup menjadi semakin susah susah dan bergantung harap kat orang lain..apatah lagi dapat kerja dengan kerajaan UBN...sbb itulah UBN suka sangat melayu jadi SEMAKIN bodoh dalam pelajaran, senang nak suruh itu ini bila depa nak pakai.

Takpa, untuk polis yang masih berkhidmat sekarang, buatlah sekadar mampu. Tapi pastikan anak2 belajar ada lebih pandai. Tak perlu hidup bergantung pada orang bodoh macam UBN.

Tanpa Nama berkata...

biasa le UMNOGOK mane bolih pakai cakap nye. setiap saat bertukar. pd gangster berlisin (pak polisi) hati2 le, dunie boleh tunjuk kuase.di sane nanti tunjuk le kuase tuuu...

sham berkata...

polis bila pencen tak ade sapa nak kawan.......

Sudin berkata...

Anjing kerajaan Umno/Bn tidak menggunakan Akta polis Sek.27........kah,kah,kah...

Mengapa ?
Kerana 2 orang.....kah,kah,kah

Maka Akta Mesin Chetak diguna pakai...kah,kah,kah.........

Sudah lah PDRM.....!
Jangan buang masa,lebih baik berdiri di sebelah lampu isyarat...siapa-siapa langgar peraturan lampu isyarat lu orang pow 5sen ka,10sen ka,20sen ka,30sen ka...tapi jangan sampai 50sen!....mana nak chekau?
Poket ada la masyuuuuk sikit.

Ni buat kerja tarak hasil....tangkap orang,turun naik court......mana ada hasil beb !

sham berkata...

sapa2 nak duk sorang2....tak mak diganggu masa pencen....baek jadi polis skang...

sham berkata...

kwn2polis masa pencen.....adalah polis pencen saje ....jah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Rilek arr. Polis pun akan jadi pening nak cari pasal, sebab kes ni bukannya bahaya sgt pun. Haaaahaaa!!!