Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 Januari 2010

APA KHABAR KJ?



APA SUDAH JADI DENGAN MENANTU INI ?




EXCO PEMUDA NAFI DESAK KHAIRY LETAK JAWATAN – berita hairan

Naib Ketua Pemuda Umno, Razali Ibrahim menafikan dakwaan wujud desakan daripada Exco pergerakan itu supaya Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin meletak jawatan.

Razali berkata, laporan sebuah laman blog yang mendakwa dua pertiga Exco Pemuda bersedia meletak jawatan untuk membolehkan pemilihan semula pergerakan itu diadakan dalam mesyuarat Exco, kelmarin adalah tidak benar sama sekali, sebaliknya mereka mencabar semua ahli supaya melepaskan jawatan masing-masing sekiranya tidak mampu menggalas tugas yang semakin mencabar dalam pergerakan itu.

“Apa yang berlaku, masing-masing dahagakan peranan untuk meningkatkan kerja dalam parti dan apa yang dinyatakan mungkin disalah tafsir dan diguna pihak tertentu yang berkepentingan.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. KAH KAH KAH….APA SUDAH JADI?..kah kah kah..

woit… APA SUDAH JADI DENGAN MENANTU ….kah kah kah..

woit… KALAU DI NAFIKAN… ERTINYA BETUL….kah kah kah…

kah kah kah….KENA MENYULUDUP PASIR LAAA NANTI…kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hoi, pigiiiiiii dah!

Hoi, boleh caya ke?

Hoi, apa pedulik aku mereka nak kena resign!

Hoi, kena resign tak ada hal punya!

Hoi, collection dah bertimbun!

Hoi, org politik macam artis jugak!

Hoi, aku cuma nak glamer jer!

Hoi, yg penting pandai hipokrit!

Hoi, pigiiii jalanlah rakyat!

Hoi, yg penting collection masyukkkk!

Hoi, yg penting tak kena dakwa-dakwi kat dunia!

Hoi, yg penting sempat tobat nasuha!

Hoi, hoi, hoi, sikit punya turrrr!!!

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!woi!
1.Dia budak pandai oii!!Ngaji kat oxford pulak tu!Awatt hangpa tak percaya ka!!!
2.Dia dah balik mekah tau!!Hang tak takut apa komen "Edi Amin"-SUKJ nanti!!Penyokong kuat KJ tau!!!
3.Lelong!lelong!lelong!Bayaran perpindahan percuma!Parti mana hendak!budak oxford!oghang kuat Air Asia(balaci singapura)!lelong!lelong!lelong!!
Awat semua parti tak mauuuuu!!!!!Percumaaaaa!!!!!

Kutu Lamo berkata...

Dia tak baca Jack Kerouac,Bro!

Tanpa Nama berkata...

Woit!

Itu hari ada pokok goyang2 kata budak tu nak jadi timbelan montori

Ape macan ni plak jadinya?

Sah tak jadi timbelan montori la!

Itu susahnya kalau dady dah tak de

Sukj berkata...

BAIK...BAIK...BAIK

SEMUANYA BAIK...YANG TAK BAIK MAHAFIRAUN SEORANG JER...kah kah kah kah..kah kah

Ahjamal berkata...

UMNO is a party for racist everyone must be the same and stay that way. For KJ you have grown up and wiser that racist is not for all Malaysian