Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Januari 2010

BERAPA BANYAK EEE DAAAA



TERLALU BANYAK EEE



INI SUDAH ADA EEE


INI MENYAMAR NAK JADI EEE


INI DUA EKOR EEE



INI PUN EEE




MALAYSIA MINAT LAKSANA TEKNIK E-PEMBELAJARAN – berita hairan

MALAYSIA berminat untuk mengaplikasikan teknik e-pembelajaran di sekolah dalam usaha memberi lonjakan kepada sistem pendidikan negara selaras perkembangan teknologi yang melanda pada masa ini, kata Muhyiddin Yassin.

Katanya, ia sebagai usaha menambah baik sistem pendidikan yang dilakukan secara berterusan dan transformasi itu sesuatu yang boleh dicuba yang mana melaluinya mutu pembelajaran di sekolah akan dapat dipertingkatkan.

“Kita melihat pengalaman sebuah sekolah di sini yang pada mulanya sebuah sekolah yang tidak terpilih, dalam beberapa tahun sudah mengatasi pencapaian sekolah biasa lain hasil penggunaan teknik ini yang agak radikal dan berkesan, " katanya di sini semalam.

KAH KAH KAH….

woit… TAK PAYAH LAAAA BENDA BENAD BARU INI….kah kah kah…

woit… BUAT SEKOLAH SATU SESI DULU…. kah kah kah…

woit… TAK PERLU SESI PAGI DAN SESI PETANG…. kah kah kah…

woit… PETANG UNTUK BERMAIN… PAGI UNTUK BELAJAR….kah kah kah…

woit… YANG INI PUN BELUM SELESAI… kah kah kah….

kah kah kah… NAK BERAPA BANYAKL EEEEE LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah… HENTIKAN EEEE BUKAN KELENTONG SELAMAT NEGARA INI…. kah kah kah…




19 ulasan:

Kah..Kah berkata...

Transformasi terkini & sensasi!
mamat dan munah lacurkan diri
mental ber revolusi irama
rentak kehidupan
agar mereka
sama..

Antara realiti & fantasi..
kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!...aku datang dari Pantai Malabar.

Woi!Woi!Woi!...Lepas solat subuh aku baca bismillah 786 kali.

Woi!Woi!Woi!...Nama aku Naina, tak ada eeeeeee

Woi!Woi!Woi!...Aku memang pariahhhhh!!!


OH WOI KILAU

Tanpa Nama berkata...

dalam bahasa india eee tu lalat...betul lah eee tu...

Tanpa Nama berkata...

All those photos need a face scrub conditioned with milk rub down. Wait and see the real man. This people are the real cover ups for UMNO

stock! recon berkata...

http://www.sinarharian.com.my/perak/content/story6250011.asp


bang. mamak ni slalu buat kaco kt sinar harian perak.

naib ketua pemuda umno cawangan simpang empat hutan melintang, mohd najib mohd mokhtar.

tiap2 ari mau msok paper.
barua

Tanpa Nama berkata...

ini mamak al-kutty and the geng
jenis melayu jadi-jadian
yg terlebih melayu drpd melayu
seorang lagi ni tertinggal PARPUKARI mane???


-anti melayu jadian-

Tanpa Nama berkata...

Betul itu T.T Buat bangunan sekolah dan jadikan satu sesi dulu..Cik Gu dan ibubapa murid memang tertunggu-tunggu...janganlah beri alasan tak cukup peruntukan nak buat bangunan sekolah baru. Kata sekolah tak cukup guru tapi yang keluar dari Maktab Guru itu banyak menganggur ada yang kerja operator kilang apa hal?. Tiap kali tukar Menteri pelajaran ada saja idea baru nak buat duit?....orang politik jangalah masuk campur dalam Dasar Pelajaran Negara...jadi cacah merbah nanti...buat jambatan ka sekolah runtuh, Bangunan sekolah retak sini sana, Cerita Makmal Komputer apa hal?. Jawatan kuasa lagi....kat Musim dekat PR13 nanti banyak idea keluar...

Tanpa Nama berkata...

eeeee plg bnyk skali
bang nuar

dlm umno semua btl
keluar umno sume slh
manusia xle dpercayai
pr lbh bahgia tanpa beliau

apa nama

Bigfish berkata...

Tapi kan, kenapa banyak sangat eee jadi menteri kat Malaysia nih. Pelik betul la gua.

Aku cadang diorang buat satu parti lain sebab bukan sesuai masuk UMNO, parti Melayu tu.

Tanpa Nama berkata...

ahahahah! lawak sungguh lah muka-tembam ni, baru sekolah menengah tak tersiapkan, ni konon nak ber'e-pelajaran'??? ahahaha...

ukur baju dulu la mangkuk menteri oii, tu brukband stymie-x pun tak laju mana daaa...nak ber'e-anything' pun tak dapat la...kang nanti software hang ker hape, alasan ko ramai sangat sekolah guna line la yek, makanya trafik slow, makanya komputer hang, ahahahaha....bbbbbeballll!!! alasan kurun selipar jepun, porrah!

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah balik2 'e'

Tanpa Nama berkata...

Bigfish....siapa kata tak sesuai masuk UMNO?....Pada orang melayu...UMNO tu...."United Malay National Organisation"....Pada geng ee tu...UMNO tu..."United Mamak National Organisation"..."kah..kah berkata"...tentu setuju...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bangsa apa nie? melayu ke mamakyu?

dicipta oleh umno. hak milik umno.

Tanpa Nama berkata...

tak tahu la macam mana....selalu yg buat hal kat negara kita kesemuanya Eeeeeeeeee yang terajui !!!

" Eee itu lalat " kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Buatlah pembaharuan sebanyak manapun, pendidikan terbaik tetap kembali pada amalan lama.

Penggunaan kapur dan papan hijau. Siapa yang dapat menyangkalnya?

Kelebihan penggunaan kapur dan papan hijau:

1. Mudah digunakan
2. Cepat tanpa membazir masa
3. Murah
4. Selamat
5. Sesuai di mana-mana
6. Sesuai dalam apa juga keadaan
7. Menjimatkan ruang

Hanya pelajar yang bengap sahaja memerlukan sokongan bantuan daripada sistem komputer dan e-pembelajaran yang tujuannya hanya untuk lulus UPSR, PMR, SPM, STPM, Diploma dan Ijazah.

Buktinya, awal tahun 80-an dahulu, professor aku yang berbadan kecil, pendek dan kuat menghisap rokok Kent, hanya perlu melebong ketika memberi kuliah tanpa sistem e-pembelajaran.

Hasilnya cukup membanggakan!

Tanpa Nama berkata...

KAH....KAH....KAH....YANG PENTING DALAM AICEE...MESTI MELAYU, MAHU BAGUS LAGI MASUK UMNO, TAKDE TENGKU BOLEH TAMBAH....ASAL EE BULEH RUNDENG...KAH...KAH..KAH.

azmie berkata...

ooii!! jgn la macam ni. aku nak lobby project ni. korang kutuk nanti kot di cancelnya melepas aku

Tanpa Nama berkata...

Eeeeeeee itu Lalat sama dengan
Langau yang paling disukai Najis dan Bangkai..

Itulah Perangai Eeeeee....

Tanpa Nama berkata...

Beutl2 aku sokong 400%.petang belajar ngantuk la oii.lepas makang ikang perut penuh ngantuk ooo..sebab tu ramai ponteng.boring.Tahun ni ramai ibu-bapa/guru mengeluh.turan asrama naik 200%.lepas tu kena amik anak every weekend.alasan duit mkn utk weekend elek puchik(tarak).Kelas tambahan pun tarak.nak hantar elok hantar kat luar.baik x yah dok asrama camtu.Mana nak ada duit.semua dah pegi ke projek permata,kompleks permata.Tolonglah jgn libatkan anak2 nak belajar.permata tu hanya utk budak tadika.Ni budak2 menengah dah x penting ka?nanti result SPM semua masuk Uitm sajalah...