Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Januari 2010

BETUL KE BERITA INI?



INI BARU JELAS SUAMI DAN ISTERI - ADA KERIS MESTILAH SUAMI




KES LIMA PELAJAR UM HINA ISTERI PM DIDENGAR JUN –malaysian insider

Kes lima penuntut Universiti Malaya (UM) yang pernah ditahan berhubung kes menconteng “bini puaka” dan “pembunuh Altantuya”, yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor kira-kira tujuh bulan yang lalu, akan didengar Jun ini.

Hakim Mahkamah Sesyen memutuskan demikian pagi tadi.

Denga itu kes membabitkan mereka akan didengar mulai 14 hingga 18 Jun ini.

Salah seorang pelajar yang dituduh Shazni Munir Mohd Ithnin, yang merupakan Presiden Persatuan Mahasiswa Islam UM berkata, kes kelima-lima mereka ditetapkan selepas mendengar permintaan pendakwa raya.

KAH KAH KAH..

woit… BETUL KE LAPORAN INI?.... kah kah kah…

kah kah kah…. MACAM TAK BETUL SIKIT…. kah kah kah..

kah kah kah…PATUT NYA HINA SUAMI PM….. kah kah kah





20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha.tu bukan kawan TT ke,nama ayein kan...haha

me berkata...

kat malaysia nie.. mmg ortodok , org kutuk sikit terus dakwa.. kalau dia duduk luar negara aku rasa dah bunuh diri la kot .. kena kutuk dengan media dan rakyat ... aku tgk cerita mr bean selalu jer dia kutuk queen dia... ada ka dia kena dakwa ??

KAH..KAH berkata...

PUAKA KUASA RAKYAT

Makin banyak puaka menjelma..
siapakah puaka sebenar2nya berpuaka
sumpah celaka itu sumpah puaka..
kah..kah..kah

Mahkamah sivil ke syariah..?
ini baru betul2 kes puaka..

Flying kick bini tulang selangka?
memang angkara laki baka puaka..

Larikan anak dara orang..?
takde hal sebab tak berapa puaka..

Hutang balak ratus-ratus juta..?
itu perjanjian berpuaka..

Kapak melayang kalau kena kepala,
itu bukan puaka..itu bapak bala
kah..kah..kah

Camry trbalik nasib dia masih ada..
sebab Volvo bukan kereta puaka..
kalau kereta mayat puaka alamat dia tak tinggal baka!
kah..kah..kah

Nafsu besar nak kontrol negara..
tenaga takde..ingat senang ke nak rampas kuasa! 14 disember rakyat takkan lupa!

Peluang depan mata pun tak boleh buat apa..pasal guna penasihat puaka..rakyat dah masak janji2 pembohong negara!

Jadi tak payah buang masa reka cerita. Tunggu PRU nanti kau tau rakyat nak parti mana..!

Selagi bersengkokolan dgn manusia berpuaka..
teruslah maharajalela..
teruslah bermimpi nak masuk syurga!

tapi..tungguuu

Sang puaka akan tunjukkan jalan ke pintu neraka!!
kah..kah..kah

reverie berkata...

ini semua bodoh

Tanpa Nama berkata...

^ itu UK memang negara demokrasi .. ini malaysia.... demokrasi "terpimpin".. kah.. kah...

Tanpa Nama berkata...

Rosmah terasa lah tu. Kalau betul dia bukan "bini puaka" dan "pembunuh altuntuya", takkan dia terasa.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

akum
tak kan ngan student pun kecik hati
tak cool la
tak golkal
kecik punya hal cuci sudah la

banyak lagi yang besar boleh maaf pun
ehh ehh bukan maaf ... buat tak pot pun

Zahirin berkata...

jgn terkejut lak nanti kalau terbersin depan BIG MANA pun akan kena dakwa ..., caya lah !!

nazri berkata...

tindakkan menghina tak kiralah Isteri PM ke, PM ke adalah sesuatu perbuatan yg tidak bertanggungjawab.bukan ke perlantikkan seseorg PM tu adalah terletak ditangan rakyat yg mengundi?jadi jika Najib dilantik menjadi PM, ini bermakna RAKYAT TELAH BERSETUJU YG NAJIB MENJADI PM UTK MENTADBIR NEGARA.besar kemungkinan tindakkan pelajar UM ni bertindak agresif dgn menghina isteri PM ni disebabkan oleh terpengaruh dgn pemimpin PR yg terkenal dgn politik kotornya.

Tanpa Nama berkata...

hahahahhahahahaaa.....

lu kelakor!

Tanpa Nama berkata...

Kejatuhan parti-parti besar yang memerintah dunia berlaku apabila pemimpinnya mula menindas rakyat khususnya kaum pekerja, buruh dan golongan muda.

Adakah situasi di Malaysia juga sedang menuju ke arah yang sama?

Tidak pernah ada dan tidak akan ada mana-mana parti pun di dunia ini yang mampu bertahan hingga jutaan tahun.

mankeldai berkata...

KAH,KAH tu bengong ke?

bikmami berkata...

Video best Anwar Ibrahim..TT letak dekat frontpage..
http://snipurl.com/u1xhk

Tanpa Nama berkata...

ape?? piqmomma.. ehhh... bikmama laaa....

Juara_air berkata...

Kah kah kah...mmm....kata nak jadikan mahasiswa lebih kreatif dan inovatif....ini kreatif lah ni...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apala hangpani Woi!Woi!Woi! pun hangpa nak ambik!!Lama aku caghi idea nak dapat trademark tu!!!Ambik kat hangpa la!!!Trademark aku yang baghu,
Hoi!Hoi!Hoi!
1.Ada keghispun kalau tak dak bini buat apa!!!!
2.Depa kata oghang noghoeeiiiii memang macamtu!!Tu hang takut nak kawintu!!
3.Hangpun pila belajaq kat Rosmah,umuq tua!Muka mcam anak dagha!!!
4.Hangpa tau,dalam banyak-banyak bini Pm malaysia,dia yang paling "pandai","paling jujuq",paling "cantik",dok main badminton pun dia dok menang jeeee!!!
5.Dalam tv dalam berita,tiap haghi
ada muka dia!!!!Tetiba jee,jaghi aku terpetik cannel kartun pulak!!!!!awat tak tau!!!!!
6.Depa kata hang dulu,dok ngoghat dia!!Dia tak layannnn!!!Tu yang hang dok maghah dan dendam kat dia!!!!Siaannn kat hang!!!!!

Esok hang buat sunat dhuha lagi ka!!!!

Tanpa Nama berkata...

kepada 5 student UM terbabit.. BRAVO!! kowang mmg berani.. ngap sayot!! aku salute dgn kowang..
student U lain jgn harap ler nk buat camtu.. kotey bg dekat dekan simpan.. kah..kah..

-barua itm

Tanpa Nama berkata...

mmg bengong....keno bayor ameno

vege berkata...

bikmami,

sama la

sama cam video bikmami

Tanpa Nama berkata...

pompuan puaka tu x mau saman ka sedara mara adik beradik dia??..ikut logik manusia yg kna pitnah,kalo maruah dipijak2 xkan senyap jekkk..yg mau didakwa pelajar um lak..kalo x btul saman malu laa kt org yg bongkarkan cerita tu