Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Januari 2010

BUAT SEJARAH APA ?




INI BARU SEJARAH - PATUNG TERBESAR DI ASIA TENGGARA




NAJIB CIPTA SEJARAH DENGAN LAWATAN RASMI KE CHENNAI - mstar

LAWATAN empat hari Najib Razak ke New Delhi dan Chennai mulai esok bakal mencipta satu sejarah baru di mana dia yang pertama yang akan melakukan lawatan rasmi ke ibu kota Tamil Nadu di selatan India itu.

Sebelum ini, Mahathir Mohamad pernah mengadakan perjumpaan ringkas secara tidak rasmi dengan bekas Ketua Menteri Tamil Nadu mendiang M.G.Ramachandran ataupun lebih dikenali sebagai MGR, iaitu pelakon tersohor dalam dunia perfileman Tamil pada tahun 1983.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… TAK NAK LAWAT MACAM MANA…. kah kah kah..

kah kah kah... KALAU GEROMBOLAN NAK JADI MANDOR... WAJIB MELAWAT...kah kah kah

kah kah kah… KENA TUNJUK MUKA PADA TAMIL DI MALAYSIA…kah kah kah…

woit… CIPTA BENDA SEJARAH APA?…kah kah kah...

kah kah kah... INI BUKAN SEJARAH… INI NAK BODEK HINDRAF…kah kah kah..

woit… EEE MADEY TAK PERLU MELAWAT…. KERALA KAMPONG DATUK DIA…. kah kah kah…

nota:

entah entah naj jumpa bala
nak ajak bala pulang
nak jadikan bala
sebagai pengganti presiden party hindraf

atau

nak cari bomoh ji
nak minta ubat
memguruskan badan bik mama kah kah kah




19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bohong besar. Mahathir adalah Melayu sejati yang asal usulnya dari Langgar Kedah dan kerana beliau semua Melayu bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia menjadi bangsa paling bertauladan

Sukj berkata...

HIDUP ANEY...HIDUP ANEY...kah kah kah kah

JANJI 'PEJUANG MELAYU' BOLEH TERUS 'TELAN'

Tanpa Nama berkata...

I am still not sure what najib is planning to do when he reaches tamil nadu. all trying very had to get back indian votes!!!. sorry najib not good enough!!!. u better give that millions for this trip to some schools in some estate. atleast those 20 kids will appreciate you!!

Tanpa Nama berkata...

macha hisam..

Ini kerja mau bodek hindraf la macha..


itu hari hentam cakap 30,000 mqcha 'hilang' kat negara 1 Malaysia ini...

tapi beratus ribu wak dogol dan wak tempe 'hilang' buat tak tahu...khir tempe tolong jawap..

achi madras

Tanpa Nama berkata...

Pi arab saudi...melawat Kaabah...Pi India nak lawat apa pulak?...master ji tolong jawab....kahkahkah

looes74 berkata...

I do wonder what happen if Najib meet up with Sikhs & being mentioned, " Allah bless you" by the sikhs. Would Najib go bongkos? Extremely confused

Wait till Najib meet up with Mahmohan Singh

Anyway, Karpal Singh already doing the bhangara dance by mentioning Allah word in Ipoh. So apa macam?

The Indonesians are laughing at us. Indonesian government waiting for a diplomatic incident where Indonesian melayu kenna tangkap of bringing in Indonesia bible

Nazri, apa macam? What next? Next we have "Dogs & West Malaysians" not allowed signs everywhere

Tanpa Nama berkata...

To Tanpa nama 2010 Januari 19 05:21

Mana ko tauuu?? ko tu anak madey ke?? xpon kroni2 jugak..HAHAHAHAHA

KAH KAH.. berkata...

kah kah kah

Exco india puaka rakyat selangor kena siasat kes songlap berjuta duit pruntukan sekolah..
Kah kah kah....
ckp lebeh marhaen konon...blah la woi..!!!

tu baru berapa bulan je ada kuasa...kalu makan tahun...tak tau la berapa kena sapu!

belum lg siasat 50 juta kes n.ajis sdn.bhd..
belum siasat puaka rakyat nak baham ybk..

Pas perak dah sawan babi...sibuk nk bubar dewan...kah kah kah
Serupa cerai bini talak tiga..gila meroyan nak ambik dari cina buta!..kah kah kah

Yg penting, 25 jan. dah makin dekat....doa si tua kutuk ; celako! celako! celako!....
kah kah kah.......

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama paling atas sekali tu kaki bodek.. yang aku paling nak gelak adalah " kerana beliau semua Melayu bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia menjadi bangsa paling bertauladan "

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

lawak bro...

Tanpa Nama berkata...

Tun Mahathir tu, bonda beliau memang le orang Melayu, tetapi ayah beliau orang seberang.., Bonda beliau adalah keturunan Datok
Temenggong di Kedah..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kah.....manalah patung poster Rosmah ????

kalaulah kedua2 dinaikkan, maka Guruji bolehlah buat sembahyang di depannya !!

Poster patung Najib patut di naikkan di Batu Cave jugak !!

Sudin berkata...

Dey aney isham....!!!

Itu negeri ada banyak Khan,Khan tersampuk setan......tak ble tahan,deepak sudah lari......
Ini macam tak ble jadi,lebih baik pergi kilang yang menelurkan baka-baka Khan tersampuk setan.....

Sana punya ji ranking banyak tinggi...
Sini punya ji banyak auta keling...

Kah,kah,kah.....apa nak jadi ketua lanun gerombolan ni ?
Yang seekor bantai manggolia....
Yang seekor makan luar....
Sekejap jadi arab....
Sekejap jadi keling...
Sekejap jadi china...
Sekejap jadi orang putih.....
Udah macam mengkarung tukor kaler...kejap macam kulit pokok kayu,sekejap macam kaler batu....kah,kah,kah.....

Penyudahnya berketuakan melayu pariah......tak tahu ujung pangkal ikut sahaja.
Keghojenye senang je....!
nipu selagi lalu......kah,kah,kah....
Ngancuk mak ketua umno ni....!!!

Tanpa Nama berkata...

"woit… EEE MADEY TAK PERLU MELAWAT…. KERALA KAMPONG DATUK DIA…. kah kah kah…"

bro, kalau hariraya hang pi jelobu, itu bukan "melawat", itu "balik kampung"... bila itu dijadikan tauladan, maka samalah jugak bila mahateeruk pi negara india, itu bukan dibahasakan sebagai "melawat" tetapi dikatakan "balik kampung"...

kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

visit India Najib Ji.....are vah..vah..apsere naa pete!

dinilhaq berkata...

Salam..najib pegi saudi nak pinjam 20 billion-hampeh...saudi x bagi-alasan utama rosmah boroskan utk projek dia..
Sebelum pegi india dah hint gomen sana nak pinjam duit...reply dari india-wang tarak,ini india punya org kasi angkat sana duduk..kerja..lepas tu hilang kasi la..itu saja tolong kasi..amma..true story dari tingkat 4 JPM..sad gomen!

Tanpa Nama berkata...

Hello Tanpa Nama 05:21
Mahathir's forefathers are from South India in Kerala state. Mahathir was born and named as Mahathir s/o Iskandar Kutty @Mahathir Mohamed. Mahathir's father, (Iskandar Kutty) was a school teacher of Indian origin, specifically Malayalam (people in South India, Kerala state), having migrated from the southern state of Kerala.

He is the fourth Prime Minister of Malaysia which he held for 22 years. From 1981 to 2003, he is the country's longest serving Prime Minister as well as in the whole of Asia. Tun Dr. Mahathir Mohamad started life not as Malay but as Malayali -the people of Kerala in south India, where his father came from. When he was studying in a university in Singapore, Mahathir was listed as an indian

pisau belati berkata...

Ngapa dia orang tak buat pakai apam?

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Ish!Ish!Ish!ada jugak pemimpin yang takut kat bini no!!!Tapi sekughang-kughang nya dia ada bini!Hang ada bini ka!!Awat takut nak kawin kee!Atau hang ghasa kalau hang kawin,hangpun akan kena cucuk hidung macam najibtu!!!Alahai takut kat "bini" jugak tuan TT ni!!!!!!Tu yang tak kawin-kawin tu!!!Habistu macammana nak jadi pemimpin!Macammana nak jadi idola tukang cucuh api!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Cari pelaburan lancau apa kat negara tu?