Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 16 Januari 2010

MACAM MACAM LAWAK SERAM



SUDUT PIDATO DIHIDUPKAN SEMULA



kah kah kah...

macam macam punya lawak seram kah kah kah...

adalah diberitahu bahawa pemidato pertama akan di beri masa 5 minit 7 saat
untuk membincangkan ajenda belia skima bergerak maju.

adalah diumumkan bahawa pemidato kedua akan diberi masa 5 minit 19 saat
untuk membincangankan harga telor ayam siam.

adalah diberitahu bahawa pemidato ketiga akan diberi masa 5 minit 14 saat
untuk membincangkan kenapa daun pengaga lebih baik dari daum ketum

woit... sapa yang menetapkan masa untuk berpidato... kah kah kah..

kah kah kah... kena minta dari rajagopal ke?.. kah kah kah...

atau minta dari nordin kurdi kah kah kah




12 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

lawak seram...
pasal minyak
pasal jet
pasal yuran asrama
pasal runtuh

besiri betul ini kesah

mat lend k lon berkata...

tempat yg seswai utk

pidato ala kangkung

utk para

ayam ternak kangkung

cucupakkasim berkata...

Cantikkkk..

Tanpa Nama berkata...

Ni ada satu kisah lawak seram murid aku tulis..

Sila baca di
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs176.snc3/20345_1252545167270_1638771614_649438_2516950_n.jpg

NIK AJIS berkata...

Nak pidato lebih masuk hutan la..

Pidato nak membohong je lebih baik gotong royong bersih longkang..
MB Kedah..cool je, rakyat pun syok..

Tengok apa jadi Nuar..pidato berapi tapi semua pembohong!

Dulu ckp nak rampas kuasa..habuk pun tarak..14 Dis. dah ada peluang tapi penasihat otak tak sihat..!

25 Jan. nak bicara..kita sama2 pakat gelak apa isu kelentong dia..

sedarlah hoi..umur dah makin tua..main dgn cucu je la..jgn harap la nak jd PM M'sia..rakyat dah muak dengan omong2 kosong tu..

kah kah berkata...

Nak lawak jd lebih seram pemidato dicadangkan bwk tajuk ; 'Peliwat Harapan Negara'

Nak tambah keseraman lg tajuk ; 'Binimu Biniku Jua'

Nak seram sampai tegak bulu2 buka tajuk ; 'Adakah Saiful Masih Teruna?'

Nota : Masa berpidato engkau org bantai la ikut hendak berapa lama pun...takde siapa nak halang..!

Kah kah kah kah kah...

kah kah berkata...

Nak lawak jd lebih seram pemidato dicadangkan bwk tajuk ; 'Peliwat Harapan Negara'

Nak tambah keseraman lg tajuk ; 'Binimu Biniku Jua'

Nak seram sampai tegak bulu2 buka tajuk ; 'Adakah Saiful Masih Teruna?'

Nota : Masa berpidato engkau org bantai la ikut hendak berapa lama pun...takde siapa nak halang..!

Kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Ini saja kah yang montiri kata "akan ada pembaharuan dalam akta kolec dan unibersiti"?

Syabas montiri! Anda sudah menunaikan janji.

Malaysia ni,
kalau tak banyak janji 0, rasuah, kroni, pembaziran dll; dah jadi negara paling top di dunia! USA dah berada bawah kita dah!

Tapi pasal banyak sangat;
rasuah, guna kuasa, kroni, perbelanjaan tak berhemah, duit terbang, masuk poket sendiri dll;
maka kesannya adalah seperti yang dapat kita lihat sekarang!

kita dah tak boleh cakap apa dah
Tak cakap salah
cakap lagi salah

Rakyat dapat pegang telor aja la

Tanpa Nama berkata...

5 minit 7 saat berpidato di pentas pidato UKM boleh menjadi bakal pemimpin berkaliber?

hebat!

hebat sungguh pelan tindakan ubn ni

Lebih hebat drp plan strategik NASA yang nak naik ke bulan!

dah kena kencing manis agaknya akan buah ubn ni

Tanpa Nama berkata...

Lepas itu sudut pidato akan meningatkan para pelajar jangan lupa harapan pemimpin UMNO betapa susah payahnya mereka dulu bukan berjuang menghalau British tetapi nak mengisytiharkan MEREDEKA, bukan nak mengeluarkan perlembagaan rakyat tetapi membohongi rakyat agar mereka akan patuh pada pemimpin UMNO yang telah bermati-matian kehulu kehilir ke London untuk nak meredeka lalu membina 20 IPTA dan menhasilkan beribu-ribu Profesor Kang Kung yang turut menghasilkan graduan yang buta sejarah dan buta intelek!

Keylee Daud berkata...

sudah jadi macam gelangan tinju la pulak..haha

Tanpa Nama berkata...

SALAM BRO. EDEN RASO, SUDUT PIDATO DAN CERAMAH SEKALI BUEK JO KEK BALAI SENI BUDAYA TERACHI DARIPADA JADI PROJEK GAJAH PUTEH YANG MENYAKITKAN MATO ORANG LUAR/KG DAN KAWASAN SEKITAR, MACAM KALI PERTAMO DATANG KE JALAN JELEBU DULU TERKEDU MAMAT UMNO.......