Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Januari 2010

SILA TEKA - NEGARA JIRAN MANA ?



KANTOI ! INI DIA BUKTI LORI SELUDUP PASIR DALAM PADANG PASIR




SELUDUP PASIR : 34 DITAHAN KERANA RASIAH TERMASUK HABUAN SEKS -mStar

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan 34 orang di lima negeri termasuk dua ahli politik dan kakitangan awam kerana rasuah wang tunai dan seks, sebahagian langkah membendung aktiviti perlombongan pasir haram.

Kesemua mereka dijangka didakwa di mahkamah hari ini.

Dengan penahanan 34 mereka, SPRM percaya telah berjaya mematahkan sindiket menyeludup pasir ke sebuah negara asing.

Bagaimanapun SPRM tidak menamakan negara jiran itu.

KAH KAH KAH…

woit… SELUDUP KE NEGARA JIRAN?... KE NEGARA JIRAN?... kah kah kah..

kah kah kah… AGAKNYA NEGARA JIRAN YANG MANA NI?... kah kah kah…

kah kah kah… INI MESTI JUAL PASIR KE JEPUN…. kah kah kah..

woit… INI MESTI DAPAT UPAH JAPANESE DOLL…. kah kah kah..

woit… JANGAN BODOH.. JEPUN BUKAN NEGARA JIRAN .. kah kah kah..

kah kah kah… MESTI JUAL PASIR PADA BANGLA… kah kah kah..

kah kah kah… DAPAT SAREEE DOL…. kah kah kah..

woit… BANGLA PUN BUKAN NEGARA JIRAN… kah kah kah…

kah kah kah… INI MESTI JUAL PADA INDON…INDON NEGARA JIRAN… kah kah kah..

kah kah kah…MESTI DAPAT DAPAT HADIAH SHARIF DOL….kah kah kah…



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sharif Dol tu sapa?

Saya dengan sukacitanya memuji ketokohan pejuang melayu asli YAB Tun Mahathir kerana tanpa arahan beliau penyeludup-penyeludup pasir akan terus bermaharajalela di Malaysia menyebabkan pada satu hari nanti kita akan kehabisan pasir.

Inilah sebabnya mengapa melayu seluruh dunia memandang tinggi kepada YAB Tun Dr Mahathir - pejuang Melayu sejati, pejuang Islam seantara dunia

Harris berkata...

Aduhh!!Meluat betol aku ngan SPRM nih!Asal kena tang PR laju je tindakan dia.Mamat toyol tu dah bkapuk dah laporan rasuah tpi smpai la ni abok pn tarak.FAKYU very much la SuruhanjayaPembunuhRakyatMalaysia.Mcm cibai je pangai..Puuiii..!!Dasar pencacai keji!!

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Malasla nak ulas bab pasiaqni!aku ulas bab pasiaq berkaitan singapura! hang tak publish pun!!!hang ni penakut jugak rupanya!!!mengalahkan RTM!!Yang puji,hang terleka !hang sengonok bukan main!Yang hentam!tak sealiran,hang tak publish pun!!!Tak matang betui hangni!walau umuq dan senja!!!!Hang tak tauka!sahabat yang paling baik ialah oghang yang sanggup menyatakan kelemahan kita!!!bukan yang dok puji dan
bodek memenjanggggg!!!!!
Ish!ish!ish!!siannn kat hang!nak pilih kawan pun tak tau!!!

Sukj berkata...

MESTI JUAL PADA SINGAPORK...DAPAT PORK(BABI NEGARA..BN)...kah kah kah kah

iDOP MELAYU...iDOP MELAYU...kah kah kah kah

APA BOLEH JUAL...JUAL

KALAU TAK BOLEH JUAL...GADAI

iDOP MELAYU...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Singapura tidak boleh berdiri dengan sendiri oleh itu malaon2 dari mesia dan indon pun berganding tangan membina Singapura, tak gitu? Itulah adat berjiran!Rakyat Mesia dan Indon tersangat cerdik kerana melantik lanon2 sebagai ketua mereka, itulah demokrasi namanya!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..sah la ini Projek UMNO BN... sbb tu dia tak akan mention apa2... tengok ayat la brader...

Amacam Mahkamah Rayauan? Sila bersedia untuk memberi pengampunan. Ahli2 Politik dan Pegawai2 Kerajaan tu banyak berjasa untuk negara. Sila beri pengampunan hari ini jugak... Hakim2 pun kangkung jugak...

Kalo orang2 PR ni, takder jasa untuk negara. Kami "Pengkhianat Rakyat", sebab tu cepat jer dedah nama dan immediate hukuman akan dikeluarkan tanpa bantuan Mahkamah Rayauan. Hahahahha... alahai Malaysia..lebih teruk dari Afrika rupanya...

Tanpa Nama berkata...

mari kita lihat sapa yang kena

Tanpa Nama berkata...

Semua sebab rasuah le, gaji gomen kecik kos hidup melambung-lambung, ahli politik BN dok makan juta-juta, apa lagi caranya jual pasir ngan rasuah sekali.

Lepas tu bagi kat singapore yg tak mengenang budi tu, tanah kat Johor ngan Pahang dah banyak singapore ambik, jangan esok 1Malaysia pun jual kat singapore sudah.

Yg untung chukong ngan eee yg rugi lagi bangang pengikut tegar umnoNgok.

Undang2 1Malaysia, penerima rasuah didakwa, pemberi rasuah bebas sebebasnya...Ngok punya SPRM, kalau takde pemberi rasuah takde le penerima rasuah, chukong dok kenakan melayu....eee tepuk tangan...

Tanpa Nama berkata...

BAGUSLA TINDAKAN SPRM NIH

Dengan cara ini, segala rasuah yang ada dalam PR akan terhapus!

Dengan ini PR tidak lagi dapat dikaitkan dengan rasuah pada masa depan.

Tanpa rasuah dalam PR yang telah dihapuskan dengan bantuan SPRM maka PR akan dapat memerintah negara dengan lebih berjaya pada masa akan datang.

Tindakan SPRM ini akan memastikan PR sebagai pengganti BN selepas PRU13 nanti benar-benar bersih!

Tahniah SPRM! Tahniah PR!

Hapuskan rasuah dalam kalangan anggota PR. Tanpa rasuah, PR akan menjadi lebih terbilang!

Buang yang kotor, ambil yang bersih. Lontar yang negatif, kekalkan yang positif!!

Tanpa Nama berkata...

wa mau ucapkan tima kasih bebyk kt tukang repot tuh sbb tolong bersihkan k'jaan negeri dr amalan rasuah..wakakaka

Did berkata...

kahkahkah.
aku bengap geograpi.
jepon ke negara jiran kita?
bangladesh?
ke india?
tolonglah bagitau aku...
maklumat apa yang akhbar ni bagitau?
kahkahkah!

Gracias!

Tanpa Nama berkata...

Rasuah ni banyak cara, banyak agenda.

Jangan SPERM pun rasuah sudah laa!

Orang rasuah tak akan dapat hapuskan rasuah.

Orang rasuah akan menggalakkan rasuah.

Jangan pulak bukak sebelah mata, tutup sebelah mata.

Bukak mata sebab tak suka. Tutup mata sebab suka.

Yang suka tutup-tutup mata ni keturunan laknat.

Yang taik gajah depan hidung tak nampak, taik kucing seberang laut nampak ni pun keturunan laknat.

Keturunan laknat ni kalau mati timbus aja kat jirat cukong.