Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Januari 2010

TERKINI - TERNOW - TT PEMECAH BERITA



JAM 7.03 PETANG


ANGKA NAIK LAGI

Demo bantah pilihan raya UKM, 5 pelajar ditahan.


DUA PELAJAR DI TANGKAP DI UNIVERSITI KEBANGSAN


Dua orang pelajar yang ditangap pada tengah hari tadi
kerana membantah keputusan e-undi pilihanraya MPP UKM
telah di bawa ke rumah pasong IPD Kajang.

Pada ketika ini belum diketahui nama atau dari
fakulti mana pelajar ini.

TT akan melapor jika ada berita baru.





13 ulasan:

zeqzeq berkata...

muda2 lagi minat masuk PASOng

Tanpa Nama berkata...

woit janggut...kahkahkah. silap fakta la..hahaha. bkn berdemo pasal e-undi tp pasal keputusan dan kemenangan pihak calon boneka HEP (pro-aspirasi) kt fakulti kejuruteraan dan alam bina la... patutnya menang tp bila pi pusat pgumuman...tetiba kalh teruk!!!!!!!! siap punya anjing HEP...kahkahkah

ummu asiah berkata...

harap dapat tolong maklumkan di balai mana mereka diletakkan.

TK

qalbi salimi berkata...

amno ni memang mcm sial..sentiasa cari jalan nak sekat suara keramat..suara sesiapa yg lawan amno mmg suara keramat..bergaung beb...kali ni lantunannya dah tak kanal sesiapa,zulkifli nordin ke..hassan ali ke..@ mana2 MP yg nak berhijrah..di persilakan..kalau mati kencing kan aja kubur org2 ni..selagi mereka tak taubat..membelakangkan kehendak suara hati rakyat,adalah membelakangkan kebenaran yg haq..iaitu ALLAH...nak main2 dgn NYA..di persilakan..gua angin TT..maaf sgt2..

zaxx berkata...

E undi pembohong.. Mahasiswa jangan beku.. bangkit siswa.. suarakan intelek mu..

ropie UKM berkata...

ternow..yg ditahan tu dilepaskan beberapa ketika selepas itu..
tp diminta hadir ke IPD kajang untuk diambil statement..
mmg kali ini adalah PRK terkotor dalam sejarah ukm..

Sumo Piar berkata...

They asked for it. The chance given them is to educate themselves not to embark on hooliganism.

IZZUDDIN berkata...

Harap dilaporkan dan dipastikan juga mereka diberikan makan nasi atau tidak pada malam ini.

Harap dipastikan mereka tidak balik dalam keadaan lebam.

Harap dipastikan bahawa rakyat(pelajar) pasti menang!

Tanpa Nama berkata...

suara rakyat.
hak rakyat.
kembalikan kpd rakyat.
dari rakyat utk rakyat.

negara bkan milik kuntakuntigerombolanrajagopal..
ap sdah jd kpd kta sjk ngara di tgn mka slama ini? rumah reta benda rasuah (ops komisyen ptuihhh) perut mreka makin mbesar adalh...

media milik rakyat.
harta ngara milik rkyat.
negara milik rakyt.
rakyat mdaulatkn prlembgaan yg mdaulatkn rakyat.

meRAKYATlah negara.

people power.che gumbira.

Tanpa Nama berkata...

e-undi ni dari segi teorinya memanglah baik. memudahkan dan mengurangkan penggunaan pekerja.

yang jadi tak baiknya bila ada eksploitasi pihak tetentu dan berkepentingan. Akhirnya ada pihak yang untung dan ada pihak yang rugi.

masalahnya, baik dari segi tiori tapi tak baik dari segi praktikal.

Ulasan pihak yang berkepentingan pula biasanya hanya dari sudut teori dan tidak menilai kelemahannya dari sudut praktikal.

Johan 23.01.84 berkata...

http://4.bp.blogspot.com/_EFZtBiMaYgM/SP2bCkPSUZI/AAAAAAAAAhU/w92l6yFrg0w/S220-h/Abrupt+1968+mai+Sois+jeune+et+tais+toi+de+gaulle.jpg

Tanpa Nama berkata...

SETUJU

E-UNDI

E-KELENTONG

E-ASPIRASI KANGKONG

Tanpa Nama berkata...

teringat masa zaman TT nk kena tangkap dulu..Kecut teloq smpai lari ke oversea..takut kena gari..haha klo dlo hang tak lari,maybe ari ni jd mentri mcm anwar ibrahim.. tu la, sape suro lari kan merempat ke luar negara berpuloh thn.. blik2 dpt tulis blog je..kah kah kah