Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Februari 2010

KENA TIPU LAGI



KENA MUNTAH - MASIH TAK SEDAR KENA TIPU



KU LI: TIADA PERUNTUKAN UNTUK BAYARAN WANG IHSAN -malaysianinsider

Tengku Razaleigh Hamzah berkata tiada peruntukan dalam undang-udang ataupun perjanjian yang membolehkan Petronas untuk membayar wang ihsan berbanding royalti minyak yang sepatutnya.

"Ada yang mengatakan ini kemungkinan bayaran yang tidak sah. Saya bukan seorang peguam untuk menentukan perkara ini," kata Ahli Parlimen Gua Musang ini kepada pemberita di sini hari ini.


APA LAGI KATA KU LI – malaysianinsider

He noted that the “wang ehsan” went to the Crystal Mosque in the Islamic Civilisation Park, a leaking swimming pool, a collapsed stadium, a collapsed school lab and a collapsed bus station and the Monsoon Cup sailing regatta.

The Umno leader pointed out that the Crystal Mosque cannot be used for worship and is surrounded by the poor in Kuala Terengganu while the Monsoon Cup is for the rich.

KAH KAH KAH...

woit...SUDAH SAHEH DUIT MINYAK DIGUNA SECARA MEMBAZIR...kah kah kah..

kah kah kah...BUAT MASJID KRISTAL... RETAK.... kah kah kah...

kah kah kah... BUAT STADIUM... STADIUM RUNTUH... kah kah kah...

kah kah kah... BUAT MONSSON CUP... ORANG TAK DATANG... kah kah kah..

kah kah kah... BUAT MAKMAL SEKOLAH.... MAKLMAL RUNTUH....kah kah kah...

woit... INI BUKAN TUDUHAN RAMBANG.... kah kah kah...

woit... INI AHLI GEROMBOLAN YANG CAKAP.... kah kah kah...

nota:
bila agaknya ikang nak sedar

kena tipu siang kena tipu malam
rumah runtuh tidor dalam bulakar
bini lari keluarga hilang
tak ada kerja kira tahi orang kah kah kah





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukti !! GAMBAR SHAIFUL BUKHARI AZLAN PADA 27JUN2008 Selepas diliwat pada 26jun2008
Gambar dirakam oleh (AIC) AnwarIbrahim Club pada hari Jumaat 27JUN2008 sedang menghidangkan minuman pada tetamu termasuk DSAI..Jadi berlakukah kejadian LIWAT???
Klik sini http://www.ziddu.com/download/8461568/saiful27jun.jpg.html

Tanpa Nama berkata...

Soalan:-
Stadium runtuh; sekolah runtuh;bangunan sekolah ta siap siap; makmal runtuh; bangunan makmal ta siap siap; jambatan runtuh; bangunan Kerajaan runtuh; kat masjid tak da ornag sembahyang; monsoon kap tak banyak rakyat tengok..kenapa??
Jawapan:
He he he..ko tau ke ini semua dibangun kan dengan wang ihsan; kontrektornya tipu orang melayu; peruntukan tak banyak sebab gerombolan ambil sepuluh persen; dan yang paling syiok injinyior,akitek,suprevisorny semua ambil sepuluh persen daripada peruntukan. Jadi runtuh lah atau tidak siap siap la.
Kah kah kah ini orang kampong kata tipu. orang politik kata RASUAH.

Soalan:
Ape ni RASUAH.
Jawapan:
Gaji buta le. ambil wang rakyat je. ta perlu kerja keluar keringat. he he he.

***GONG XI FA CHAI***

anak berkata...

Maka ana pung hairang,
Yang ada dari gulungang Islam,
Yang masih nak tidur dengan gerombolang,
Dan senyap-senyap tipu Pakatang.

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!woi!
1.Yang ni aku sokong hang!
2.Pandainya KU li berpolitik!!Hang tau apapasai!!Wang berantu!!Kalau kita habaq kat oghang bab duit!bab nak bagi duit!semua oghang akan sokong kita!duit tak bagi lagi!baghu dengaq angin nak bagi!!semua pakat-pakat akan sokong kita noo!!
3.puak ikangtu!jangan salahkan depa!!dulu depa dah pilih Pas!macamtu jugak!!depa tak dak alternatif lain!!TERPAKSA PILIH PARTI BURUK ANTARA YANG TERBURUK!!!
3.Apa khabaq KJ!!Apa khabaq Pak lah!!Duit komisen masjid kristal!piala monson!tujuh keturunan tak habis oiii!
4.Kj tak bagi kat SUKJ sikit!!!!Kat edi amin sikit!!

imlan adabi berkata...

mereka biarkan kelantan miskin, kununnya... kununn Pas perintah/
Kibarkan bendera kelantan untuk .royalti

Tanpa Nama berkata...

Syabas, Ku Li. Salut ...

binjidan berkata...

betul la razaligh ni betul betul melayu bukan macam eeeeeeeeeee

Tanpa Nama berkata...

Sistem Totalitarian yang cuba bawa oleh PERKASA sama dengan dengan ideologi Politik negara Jerman dibawah National Socialists Nazi yang mana mengatakan bangsa Aryan adalah tuan punya Tanah dan mereka adalah bermartabat lebih tinggi dari kaum-kaum minoriti yang lain. Maka sama dengan saranan Ibrahin Ali orang Melayu perlu dedikasi dan menurut apa saja agenda Melayu terhadap bangsanya dan ia menjadi perintah untuk setiap yang digelar Melayu di negara ini. Dalam kurun 21 ini pun masih lagi ada manusia berjiwa Hitler..fikirkanlah wahai orang Melayu penipuan orang mcm Ibrahim Ali yang cuma menghancurkan negara ini dengan kecetekan pengetahuan dan Ilmu Politik. PERKSA cuma PEKASAM yang basi walau pun hukumnya makroh dimakan tapi disukai ramai.

Tanpa Nama berkata...

PKR tak berani pecat zul
PAS tak berani pecat asang
AMNO tak berani pecat Kuli

2 X 5 = 10
3 X 5 = 15

matematik ni dipanggil Formula Politik