Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Februari 2010

LAAA APA PULAK NI ?



KESIAN BENATANG BEWOK MATI IBRAHIM ALI DI TEPI JALAN




BN GUNA 2B UNTUK TAWAN SEMULA KELANTAN – Malaysiakini

Badan Perhubungan Umno Kelantan kini melipatgandakan usaha untuk menawan kembali negeri itu daripada Pas dengan menggunakan pendekatan 2B - bersaing (berkawan) dan berbakti, kata pengerusinya Mustapa Mohamad.

Dia berkata dengan strategi itu, pasukan gerak kerja yang akan ditubuhkan akan berusaha mendekati dan berkomunikasi dengan rakyat dalam pelbagai cara termasuk menggunakan media baru manakala berbakti pula adalah konsep berkhidmat untuk rakyat.

KAH KAH KAH...

woit... APA PULAK NI?.... kah kah kah..

kah kah kah... MULA MULA ADA 4M.... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG ADA 2B.... kah kah kah..

kah kah kah... BENATANG BEWOK.... kah kah kah...




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2B - Bohong dan Bodoh..

pinjam ayat TT, tak habis-habis bodohkan melayu.. apara...

Sudin berkata...

BALUN...dan...BERAK.

Siang baca kitab,malam BALUN dan BERAK....kah,kah,kah

Kalau boleh jangan berak sampai mahkamah kanggaro putuskan untuk saiful boleh pergi berak mana-mana jamban yang dia suka.....kah,kah,kah....atas jamban tan pun boleh....kah,kah,kah.
Atas kepala Mahathir punnnnnn boleh.....kah,kah,kah....

Tanpa Nama berkata...

Hoi, 2B pulak!

Hoi, Boleh Blah!

Hoi, mana cogankata pade doh 18 tahun!

Hoi, tak serik2 lagi ke?

Hoi, relistik skit lah!

Hoi, jaga kat ganu tu!

Hoi, lain macam kat sana tu!

Hoi, jangan di kejar tak dapat di kendong tercicir!

Hoi, tak ajak KP turun ke?

Hoi, takut suwei lagi ke?

Hoi, taring KP tengah asah tu!

Hoi, takut2 taring KP tajam tapi kurang kalsium!

Hoi, B4 ada tak?

Hoi, Bersedekah, Berderma, Berhipokrit, Berkantol!

TQ berkata...

2B TU...BERDUSTA BERDOSA !

YANG TERER-TERER BERDUSTA DAN BANYAK BERDOSA NI 'UMNO' JER...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

PAS CUMA MENGARUT SIKIT-SIKIT JER...kah kah kah kah kah..kah kah kah

storm62 berkata...

aiksss...kematian sekor Biawak Negara (BN)...tak buat repot polis ke?...kah kah kah...bersedia untuk satu lagi Pilihanraya kecil.

Tanpa Nama berkata...

pendekatan berbakti?
maknanya, selama ni tak berbakti
pada rakyat rupa2nya umngok ni!

Lang berkata...

4M yang jeeb umum masih sikit = rm4 million...

pok tapa lagi mahal 2B = rm 2biilion

yang sama hanyalah... keduanya menipu saja... itulah nilai yang nak dilanyak dengan 2 slogan ni... kene tengok juga apa yang tersirat.. sambil umum sambil mata berkilat...

Tanpa Nama berkata...

2B?
4B?

Makin banyak slogan
Makin panjanglah usia PAS.
Bilalah Melayu ni nak pandai?

Nak ambik kelantan bukan susah.
Tabur aja royalti.
Bila PAS dah berebut-rebut
gerenti lingkop.

Itu pun nak kena ajar ke?

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Ali
PRESIDEN PERKOSA

MATI KATAK OK LAGI,
JANGAN MATI IBRAHIM ALI.

Tanpa Nama berkata...

Pensil 2B memang hitam,
3M
4M
4B
2B

gelak kah..kah..kah...
ameno memang gelak semasa menipu

Tanpa Nama berkata...

2B bunyi macam pensil budak tadika
Patutlah otak tahap budak tadika

Bangang Betul

chan berkata...

2B - bangsat and bangang

Blackmist berkata...

Muehehehe!!! mengape perlu dengki?

Mueheheheh!!! bukan ke yang ditolong tu bangsa kau sendiri

Muehehehe!!! nak harap ko? tunggulah sampai mati

Zul berkata...

Tok pa, tok pa. Parlimen Jeli bleh bertahan ke? Ape punya bangang la ko ni, ordinan darurat pun ko nak guna kat kelantan.. Mungkin bagi gerombolan, rakyat semuanya bodoh mcm lembu. Tunggu pilihanraya umum nnti, tau la aku nk ajar ko.