Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Februari 2010

TANDA TANDA PERANG NAK BERMULA



SEDIH KERANA ANAK JADI BILIONAIRE




TPM: UMNO KENA KIKIS SENGKETA ELAK NASIB 2008 BERULANG - malaysianinsider

Muhyiddin Yassin mahu semua pemimpin Umno, termasuk di peringkat bahagian, membuang segala sengketa dan kembali mengukuhkan perpaduan bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Dia berkata tempoh pilihan raya akan datang yang dijangka dua tahun lebih lagi bukanlah tempoh yang panjang untuk mengembalikan semula kekuatan Umno yang mengalami “tsunami politik” pada pilihan raya umum lepas.

“Kenapa tempat yang kita menang dulu tapi kalah pada pilihan raya umum 2008. Kita kalah sebab kita tidak ada perpaduan, kita berbalah, sengketa sesama kita.

Kita kena balik semula, berjuang untuk pertahankan agama dan bangsa,” katanya ketika berucap menutup Konvensyen Umno Pahang di sini hari ini.

Muhyiddin berkata pemimpin dan anggota Umno juga perlu kembali menilai diri, kelemahan diri dan membuat perubahan bagi mengembalikan semula keyakinan rakyat kepada Umno.

KAH KAH KAH..

woit.... UNTUK BANGSA DAN AGAMA.?... kah kah kah..

woit... TAK ADA PERPADUAN KERANA APA?.... kah kah kah...

kah kah kah... KERANA BEREBUT HARTA PERANG... kah kah kah...

woit... SEKARANG INI PUN SAMA... kah kah kah...

woit.... MAT MONGOL KATA LAIN... MALIKUL SEMBAB KATA LAIN... kah kah kah..

kah kah kah... SEMBAB KATA MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah... MAT MONGOL KATA MALAYSIA... kah kah kah..

woit... INI TANDA TANDA NAK PERANG LAGI.... kah kah kah




7 ulasan:

Hidet berkata...

TT, dengki ke? hehe

suis-media berkata...

Salam Bro

Muhyidin mat sembab nii bodoh tak habis habis sama dengan pengerusi institut kefahaman islam malaysia IKIM yang tak faham Islam.BN kalah bukan tak ada perpaduan tapi berpadu tenaga untuk merompak tanah orang kampong yang bodoh macam lembu.Gua nak bagi tahu mat sembab pasal apa BN kalah di tempat yang dulu dia menang kerana GENRASI KEDUA RAKYAT MALAYSIA tak bodoh macam lembu yang di cucuk hidung untuk mengundi UBN yang tak lama lagi akan berkubur di tanah melayu.

Tanpa Nama berkata...

B. hairan

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, berkata sekarang adalah masa yang sesuai untuk BN berani melakukan perubahan jika mahu memastikan mereka terus diterima oleh rakyat.

"Kita boleh belajar daripada sejarah politik di India dengan melihat pengalaman Parti Kongres yang pernah ditolak rakyat negara itu tetapi melakukan kejutan dan kembali berkuasa, baru-baru ini, dengan kekuatan paling bersejarah selepas melakukan pembaharuan,” katanya selepas merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Majlis Belia Perak di sini, semalam.

India juga yang jadi contoh.

Tanpa Nama berkata...

Hoi, jangan dengki!

Hoi, itu orang kaya pasal mereka usaha lebih!

Hoi, usaha lebih macamana gua tarak tau!

Hoi, tapi gua musykil jugak!

Hoi, semua macam ada kabel!


Hoi, tak aci lah!

Hoi, nak jadi jutawan kena pakai kabel politik!

Hoi, kau perhatikan yg top 40 tu!

Hoi, semua ada kroni!

Hoi, semua ada kabel!

Hoi, aku ada kabel jugak!

Hoi, kabel belajar ilmu agama bekalan nak masuk kubur!

Hoi, dah kaya jangan lupa pada yang miskin!

Tanpa Nama berkata...

hoi...

kalau berani pegang kabel letrik
baru cepat jadi kaya..

Tanpa Nama berkata...

Muhideen kena ingat pepatah lama:

Ikan kalau kepala dah busuk, tak kan boleh nak repair balik.

Usus kalau dah busuk sampai ke hujung, tak kan boleh berbau wangi.

Benda kalau dah busuk orang tak simpan. Orang buang dalam longkang.

Apatah lagi budak-budak muda sekarang. Setakat benda-benda lama yang dah busuk dan buruk; usahkan nak pegang, nak hidu pun muntah!

Blackmist berkata...

Muhehehe!!! Ape gune caci bangse sendiri?

Muehehehehe!!! sekurang mereka ade bakti

Muehehehe!!! dari jadi balaci sodomi

Mueheheheh!!! Jual bangsa sendiri.