Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 Februari 2010

SENYUM PAGI AHAD




SEKSA LAH BADAN KALAU SUMBU KENA POTONG - JANGAN POTONG STIM




SIASAT NIKAH PELIK DI IPTA – melayau

Jabatan agama diminta menyiasat dakwaan tujuh 'pasangan pengantin' telah dinikahkan oleh rakan sekuliah di sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di ibu negara.

Menteri Pengajian Tinggi, Mohamed Khaled Nordin berkata, sehingga kini, pihaknya belum menerima laporan berhubung kegiatan tersebut dan menyerahkan kepada jabatan agama untuk meneliti kes itu terlebih dahulu.

"Sekiranya apa yang dilakukan oleh pelajar yang terlibat itu salah, kita akan ambil tindakan susulan," katanya.

Semalam, sebuah akhbar tabloid melaporkan mengenai majlis pernikahan di sebuah IPTA di ibu negara di mana pengantin, saksi, wali, tetamu dan tok kadi terdiri daripada rakan sekuliah.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH



woit... PELIK APA PULAK.... kah kah kah..

kah kah kah... DAH HORNY NAK BUAT MACAM MANA.... kah kah kah

woit... JANGAN POTONG STIM...kah kah kah..

woit... ORANG TUA SELALU NAK POTONG STIM... kah kah kah



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

member nikah member
pakai tok kadi member
jantan member betina member
ini kes duit tak cukup
duit tak cukup janganlah stim
baik bujang sampai tua

banyak sangat stim bahaya jugak
esok balik tak bawak degree
bawak hadiah budak
bagi mak bapak
mak bapak dapat cucu free

stim punya hal
tak kira ahli politik ka
tak kira cikgu ka
tak kira budak u ka
tak kira artis ka
tak kira tua ka muda ka
semua balun

sorang aja kawan aku tak stim
stim dah habis
stim dah expired
stim tak cool
cool kalau tak stim
kawan aku tukar tiub
stim hanya kat kretek
stim kat gudang garam
ikut suka kau lah
kah kah kah

Saudaramu Nikjoe berkata...

kah kah kah kah kah..

macam-macam!

Lang berkata...

Jangan-jangan ada subjek baru kot!!!

subjek nikah menikah... kan ke lebih baik subjek pengurusan jenazah..
orang muda ramai yang tak tahu mcm mane nak urus jenazah...

Tanpa Nama berkata...

Apa yg x sah lak? Cuba conggak brapa pasangan minima kalau semua gilir2 jadi pengantin/saksi/wali/jurunikah?

Tanpa Nama berkata...

Brader Tukartuib wajib tengok video ni...

Student Power! Kebangkitan Mahasiswa UM '60an

ada budak buat projek baru pasal sejarah gerakan mahasiswa Universiti Malaya zaman 60-an

Tanpa Nama berkata...

alamak silap link! ini dia

Student Power! Kebangkitan Mahasiswa UM '60an

Tanpa Nama berkata...

orang tua2 ni bila kita nak kahwin, dia paksa kita belanja puluh2 ribu, nanti malu kat sedare. orang nak nikah kat masjid tak setuju.

kad jemputan kena tebal2, kemah hias mcm anak raja, baju pengantin 5 persalinan, fotografer RM2000 sehari, hantaran branded berbelas2, kain baju melayu utk nikah RM85 semeter & upah tempah beratus2, sampin tenun dr terengganu RM400 ke atas, door gift nak bagi benda mahal2, pelamin nak kalahkan anak raja, makanan kenduri pun bukan main lagi, cincin tunang & akad lebih mahal drpd gaji 3 bulan.

kalau mcm tu syaratnya nak kahwin, baik suruh kawan sekuliah tolong nikahkan. takpun berzina je, senang cerita.

Tanpa Nama berkata...

naik main kene bayar beriban2. nasiblaaa... sape suruh mak bapak tamak.. mcm anjing dgn bayang2.

Tanpa Nama berkata...

Katanya
"Sekiranya apa yang dilakukan oleh pelajar yang terlibat itu salah, kita akan ambil tindakan susulan," katanya.



dia pon tak tau betul ke salah!
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ini peringatan pada mak bapak. Nak kawinkan anak macam nak jual anak. Letak harga puluhan ribu, nak ikut stail artis macam Siti Nuralahai. Mana lelaki nak mampu. Kerja tak ada. Kalau ada pun gaji kecil. Napsu pulak susah nak kontrol.

Itu yang ikut cara kawin koboi tu.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Semua dah ikut teladan Bung mokhtar dari Kinasebatang.
Stim sama stim , yang tua stim dan yang muda stim.
Nikah pon senyap senyap chuma member yang tau.
Istiri dan keluarga tak tahu menahu sehingga terbacha utusan meloya..hahaha

Tanpa Nama berkata...

daripada hampa buat maksiat atau dosa berzina, lebih baik hampa kahwin, tapi biarlah cukup syarat yang dikehendaki olih islam.

Tanpa Nama berkata...

moral....hantaran jangan mahal2.anak2 nak kawin ...nikahkan ajer..jangan ikut artis...nak tunjuk2 pas tu kawin setahun....ceraiiiii.iktibar pd ibu bapa.

Tanpa Nama berkata...

bila la majlis agama nak tetapkan harga hantaran kawen ni..?? melampau2 sangat... Gadis yang ada SPM pun dah berbelas riban.. sebab tu wa masih bujang trang tang tang..walaupun hakikatnya wa dah nak mampus... hahahhaha.... enjoy bujang lah lagi baik..... Majlis agama dok tidoq lena lagi..ZzZzZzZzZz

Tanpa Nama berkata...

sbb apa salah, sbb cara mereka kawin tu amat murah! kalo student tu berbelanja juta2, sudah tentu tiada kesalahan.

Tanpa Nama berkata...

kalau takut hantaran mahal kawin janda ok....selamatkan kaum hawa...hehehe...untuk yg bujang terlajak nie.semangatla sikit.jgn layu sebelum berjuang.tiap org dijadikan tuhan berpasang2.insyaallah