Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 Mac 2010

BERITA BAIK UNTUK SATU MALAYSIA !



ANAK MAT SABU MANA ADA STYLE !




PEMIMPIN UMNO PADANG BESAR MAHU YIP BERHENTI - malaysiakini

Barisan kepemimpinan akar umbi Umno bahagian Padang Besar menyokong penuh hasrat ADUN Titi Tinggi, Yip Sun Onn untuk meletak jawatan.

Keputusan itu dicapai dalam mesyuarat tergempar yang berlangsung malam tadi yang dihadiri oleh kira-kira 30 pemimpin akar umbi bahagian.

Mereka termasuk empat pemimpin kanan Pemuda bahagian serta empat ahli jawatankuasa bahagian.

Titi Tinggi terletak di bawah kawasan Parlimen Padang Besar.

Ketika mengesahkan perkara itu, sumber-sumber Pemuda bahagian berkata berkata ini kerana Yip tidak komited untuk terus berkhidmat.

"Oleh kerana beliau sudah patah semangat untuk berkhidmat," kata sumber-sumber itu sambil menambah satu sidang akhbar mengenainya dijangka diadakan petang ini.


PM: YIP KEKAL ADUN TITI TINGGI - malaysianinsider

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Titi Tinggi Yip Sun Onn tidak akan meletakkan jawatannya sebagai wakil rakyat,i Najib Razak.

Sebaliknya kata Najib, Yip akan terus menyokong Barisan Nasional selaku wakilnya bagi kerusi tersebut.

Yip mengejutkan ramai dengan berita beliau akan mengosongkan kerusi berkenaan.

KAH KAH KAH

woit.... INI FLIP BIN FLOOOOP.... kah kah kah..

kah kah kah... INI BETUL BETUL MACAM DASAR MAT NGANTUK.... kah kah kah...

kah kah kah....NAMPAK TAKUT PADA PILIHAN RAYA KECIL... kah kah kah..

kah kah kah.... PERLIS PATUT DI PIMPIN OLEH SHAHIDAN.... kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT SATU PERLIS MAHUKAN SHAHIDAN.... kah kah kah..

kah kah kah... SHAHIDAN BERWIBAWA.... SHAHIDAN ADA WAWASAN....kah kah kah..

weoit... SHAHIDAN PANDAI HISAP CIGAR DARI CUBA....kah kah kah

kah kah kah.... ANAK MAT SABU MANA ADA STANDARD?.... kah kah kah...


nota:
biar gerombolan terus beramok
biar gaduh sama sendiri
biar tikam sama sendiri
kita lihat dan ketawa kah kah kah





11 ulasan:

agas berkata...

bro isham..senang aje nak paham bro,ada prk baru ada masyuk...

AzamDin berkata...

berita baik??? berita buruk buat najib lah si ADUN ni nak letak jawatan.. ahahah

Tanpa Nama berkata...

TT, sorry siarkan iklan jawatan kosong kat rumah hang ni!

Tawaran hebat, kerja kosong:

Tak perlu modal
tak perlu kerja kuat
Terbuka untuk semua adun dan MP

Diskripsi kerja:
-acah dan sambut $$
-lompat dan sambut $$
-lompat, melalak dan ambik cek $$

pendapatan lumayan seumur hidup.

Berminat? Hubungi Raja Katak atau Katak Pisang.

Tanpa Nama berkata...

Usah risau UMNO !! tak lama lagi Rakyat akan 'memberhentikan' UMNO/BN dari pentadbiran Malaysia !!

Hidup Rakyat !!

Tak Pakai Spender berkata...

Jgn terlalu angkuh & sombong....
jgn merasa kunjungan pilihanraya kecil dlm iklim sekrg akan memihak pd siangkuh...
jgn takbur kerana kecelaruan minda pengundi tika ini bisa merobek keyakinanmu....
jgn berperasaan perasan bahawa ampunya diri ada peminat lagi...
Jgn tak celik mata dan tak celik hati..!

FaridShah berkata...

awat la puak2 ni takut betul dgn pilihanraya. dasar penakut..!

umno dan komponen2nya dok pertahan sakan tak mau buat PRK. 'cash' dah takda kot..

memang UMNO penakut, tak ada TELOQ!

Adnan M berkata...

TT,

Kan saya dah kata, mana mungkin mereka berani adakah pilihan raya.

Lebih baik dia bagi ADUN itu RM10 juta..lagi aman fikiran diorang.

oleh itu,
Sesiapa sahaja ADUN BN yg rasa tidak lagi terpilih pada PRU13 nanti, gunakan peluang ini untuk kumpulkan kekayaan.

Istihar nak letak jawatan, esok pasti ada yg pujuk dgn RM berjuta...lepas tu tak terpilih akan datang nanti pun tak pe laaaaa...

ADUN PR atau MP pun boleh jugak cari duit cara tu...

Sivakumar berkata...

Ketua polis penipu besar!!!

tg.dawai berkata...

kah...kah...kah...najib dah bagi jaminan..(masyuk le tu) kalau tidak dapat gelaran KATAK CINA :)

noel berkata...

"Menjawab soalan, Yazid menegaskan bahawa Yip menarik balik peletakan jawatannya atas kehendaknya sendiri dan bukan kerana ada sebarang janji yang ditawarkan."

HAHAHA.. kenapa perlu ada klausa tu???
Nampak sangat "MACAM ADA".. kambing baca pun boleh gelak ooo..

Hati Emas berkata...

Zul kulim ckp PM difitnah kes altantuya..
Anwar ckp saiful yg fitnah kes liwat...
Zahrain ckp MP difitnah bayar dek Umno..
Ibrahim Ali ckp Saifudin fitnah psl saham judi..
Mcm2 dakwa fitnah itu ini...

Rakyat saban hari telan tanpa bukti.
Tuduh menuduh timbul pelbagai persepsi.
Rakyat cari makan tetap susah juga.
Semua parti politik berebut kuasa.
Rakyat ternganga nak mengadu pd siapa?
Cerdik pandai dah mcm pak pandir..!

Rakyat ;

...menangis kering air mata...
senyum dlm kecewa...
diam hilang bicara..
keliru hingga tidur tak lena...!

- revolusi yg ilusi