Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 Mac 2010

MAHARAJAH BARU SAMPAI




MAHAFIRAUN BARU NAIK ATAS TAHTA BERSAMA TUAN PUTERI LINDUNGAN BOTAK




KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH



woit... YA AMPOOON !.... kah kah kah




46 ulasan:

Amri Mat Saaid berkata...

ha ha kelakor

Koboi berkata...

Daulat Tuanku!!! ehek, ehek... *mati muntah darah*

Tanpa Nama berkata...

Katak Ali keturunan apa? nnt kita tanya lebai google...

Lang berkata...

Pengantin baru ka?... huih! hebat no... ada 10,000 jemputan hadir di majlis nih... tuan rumahnya Raja katak millinium. wah! meriah sungguh... orang paper pon ada.

Tanpa Nama berkata...

Ya ampoon.....adalah 'mastermind' Perkasa , yg Ibrahim Katak tu hanyalah seekor katak suruhan 'Ya Ampoon' !!!

selagi 'Ya Ampoon' hidup, selagi susah rakyat !!

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
BIAR BETUL... INI RAMPASAN KUASA KE?
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Mamak juga yang dapat jadi maharaja. kakahkah Melayu kena tipu... kitol!!!!!
sejarah Melaka berulang lagi,..

Hanief berkata...

Kah! Kah! Kah!

Tak ramai yang tahu Mahathir dan Ibrahim Ali sangatlah rapat dengan Vincent Tan.

Arif Omar berkata...

kau ni tak ada otak. perosak bangsa dejak dulu

tupingera berkata...

macam mana keling pariah boleh jadi raja melayu????

Harris berkata...

Ya allahhh...Nk tmuntah gua tgok!!Khwakk ptuihh!ptuihh!!!ptuihhh!!!Tolonggg la!

nanamerican berkata...

tu dia hari ni baru jadi raja dulu depa kata apa nama... kah.kah.kah....

Tempe Name berkata...

Ahahahahaha... Ini memang Raja Sehari... Hahahaha

Duri Wang Maha Moolia Raja Gopal Mahafiraun MadEEEy a/l Mohd Kutty; AMN, PJK, WTF, LoL

Katak Ali takdapat Raja Gopal Selangor, kena ambik Raja Sehari pulak... hahahaha.

Tahun depan boleh jemput Raja Mindanao datang beri speech... Hahahaha

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.elokla banyakkan masa dok disurau atau dimasjid che det oii!
2.zaman anda dah berlalu!!
3.bawa bersama TT berzikir disurau atau masjid!
4.hangpa semua dah tua!bila-bila masa je!!Izrael datang menjemput!!
5.Nak termuntah tenguk perangai hangpa!hangpa ingat hangpa boleh tongkat dunia ka!

Tanpa Nama berkata...

Perkasa = rajah maha rajah + brem katak + vensen tan

akan membela melayu

kah kah kah kah kiokkkkk!

karl berkata...

salam,

hadehh..takdak keja lain ka tun oii? awat nih...

Johny berkata...

haha..apasal pengantin lelaki masam mencuka...

Tanpa Nama berkata...

Mamak ni dari dulu lagi menyusahkan orang. Tak habis-habis nak tipu Melayu. Di Kencana HL tu anak mamak punye, buka Melayu yang punye.

Qaseh Bonda berkata...

Dah la pulak tu tuan2 nak tahu!!! diiringi dengan hulubalang2 kayu, dan rakyat2 tua yang terhogeh2 keluar bersama tandamata kuih muih yang dibekal buat kudapan untuk sepanjang hayat.

Yaa Ampunnn!!!hamba berdoa pada Allah Maha Perkasa...diatas penganiayaan mengguna pakai tenaga warga tua. Sama2lah kita berdoa Allah percepatkan doa2 kita rakyat jelata yang bagaikan semut melata. Terimalah akibat kezalimanmu yang mengaut keuntungan untuk anak2 cucumu sehingga tujuh keturunan.

Betapa pilunya memandang suasana warga2 tua diperguna oleh mereka yang durjana...sakit hati ini tidak terkata melihat kebodohan rakyat yang ditutup mulut hanya dengan kudapan dan dibawa bersiar ke PWTC dengan bas2 tajaan.

Sumpah orang2 miskin sumpah keramat.

Terimalah akibatnya nanti.

InsyaAllah!!

Tanpa Nama berkata...

Ini mat bangla tukar jadi Maharajah Melayau. Melayu lagi2 kena tipu daa..

51-49 berkata...

TUKAR TIUB bertanding PRK Hulu Selangor..? Amacam ada berani..?
Ckp saja tak guna satu sen pun jika takde tanggungjawab!

Tanpa Nama berkata...

Dr M memang hebat... tak macam TT.

Zorro berkata...

Mintak Tukar Tiub ambik ini gambar org cium Mahadey punya tangan mau ampu, kasi letak sini

suis-media berkata...

ini lah maharaja melayu yang tulin,,berasal dari keturunan lanun+penyamun+perompak yang di datangkan khas oleh laksamana braim katak puru.mampus lah melayu yang bodoh yang di sewelkan oleh hamba allah berdua nii.

mempelung berkata...

warrghh...kakakakah.

Gilo weii mamak pakai tanjak.

Ibrahim frog...kau tau tak mahathir tu dari keturunan mana?

Perkara macam ni pun ko tak boleh fikir ada hati nak jadi penyelamat melayu.

Suruh vincent tan tu tutup kedai nombor dia...baru ada akal macam tu.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah . . . kah kah kah . .

pencacai katak sudah marah sama isyam kah kah kah , , , kah kah kah . . .

giler tak cool melayu kah kah kah . . kah kah kah , , ,


anak muda melayu tak bodoh macam katak kah kah kah . . .

almatayer berkata...

KAH..KAH..KAH..begitu sekali noo..pandai berahim penaya orang tua nie..

rizuan mh berkata...

Bengong ke ape TT ni..entri mcm ni sampah je tarafnye. Buku yg awak bangga2kan sangat tu pun elok ditarik saja dr pasaran..muntah aku baca, due muke surat pn tak habis..rasa berdosa teramat..elok TT ni pun bertaubat jgk mcm Zulkifli Kulim sbb terang2 fitnah..adoyai...masuk kubur planet mana la nanti ye orang2 macam kamu ni. Bumi sah2 tak kan terima dah

Tanpa Nama berkata...

kalo mamak jd raja melayu,vincent tan jd ape??..takkan gundik kot..wakakakaka

bennyloh berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH

LOT147 berkata...

kah kah he he heeeee eee eee raja benua keling jadi raja melayu, kah kah kah. BIAR BETUL

Johan 23.01.84 berkata...

puteri lindungan botak kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Hanya luahan hati dari orang2 yg kecewa..........

Tanpa Nama berkata...

Dah tak jadi PM. Sekarang gila kuasa. Jadi mahafiraun ni nak jadi maharajah Perkasa lah.

Ptui! Biarlah perut dia meletup.

Isteri nya nampak dapat kanser....kurus kontang

Tanpa Nama berkata...

perkasa - persatuan katak sahaja

karl berkata...

salam,

kepada rizuan mh,

pelik juga saya dengan awak ni. cara penulisan dalam blog, berbeza dengan cara awak komen di sini. dalam blog siap ada citation (memang tabik la). jadi kalau tak setuju pun dengan artikel kat sini, kekalkan lah cara menulis macam kat blog ni.

Tanpa Nama berkata...

ko macam kimak je kan syam, kah kah kah . . .kah kah kah . . . abis bini kutty kene naik pangkat putri lindungan botak . . . kah kah kah . . . .kah kah kah . . .

protokol berkata...

Kenapa Pemaisuri tak pakai mahkota?

Tanpa Nama berkata...

rizuan mh: hahaha tu dia la, belajar la lagi universiti kangkong dalam negeri...sah hasil produk BTN.

maleh gue nak layan budak masih belajar lagi...

Sudin berkata...

Ada besok maka pasti ada suria
aku akan pergi
dengan seribu jebat si anak tani
sekian lama kita mati dalam setia
kali ini kita hidup dalam durhaka
(Kassim Ahmad)

woit...mamak Mahafiraun Mahathir !
Kalau nak jadi Maharajah carilah Hang Tuah mamak,Hang Jebat mamak....

Kah,kah,kah....tembelang dah pecah pun tak tahu rasa malu....

Mamak penakut ni berselindung di sebalik gantinama kita....apanama

Hari-hari perhitungan akan sampai,jangan takut......anak beranak dan kroni akan diseret di depan pengadilan....

Tanpa Nama berkata...

rizuan mh pencacai umno..lu pun samna byk buat fitnah...jgn jadi munafikla wei...lagi sorang melayu bodo sibuk nak masuk sini

Tanpa Nama berkata...

Rizuan MH,

Simpan saja kebodohon itu pada diri sendiri. Jangan ceritalah yang engkau tu bodoh. Kalau tak setuju, boleh belah. Setakat baca 2 muka sudah buat kesimpulan itu namanya bodoh bertingkat-tingkat.

Bodoh tingkat ke berapa?

-kuda hitam-

Tanpa Nama berkata...

bawak2 la g haji madey ooi..xsedaq2 lagi,darah tinggi la tgk muka hang ni

Tanpa Nama berkata...

pelaknat bangsa korang ni.. bodoh nk mampos.. x tau diuntung.. x tau menghormati orang..

cassa berkata...

Rizuan MH

KAH KAH KAH
NAMA SEDAP
BAJET MALAIKAT JAGA SYURGA

KAH KAH KAH
PIRAHHH!!

TU LAA..BELAJAR LAGI KAT UNIVERSITI
KAN DA JADI BODOH, TEPU DAN MANTUL

BELAJAR-BELAJARLAH PERGI KAMPONG
MEH SINI PIGI KAMPONG AKU
APE JADI DENGAN TANAH
APE JADI DENGAN PASIR
APE JADI DENGAN JALAN

KAH KAH KAH
MAHAFIRAUN PUNYE KOJE
ASIK-ASIK KOJE PEMBANGUNAN
KEPALE HATOK KO PEMBANGUNAN
ADA TANAH BUAT BANGUNAN
ADA TANAH BUAT SUPERDUPER MARKET
ADA TANAH JUAL KAT CUKONG
ESOK EKONOMI JATUH NAK MAKAN APA?
MAKAN BANGUNAN KA?
MAKAN STADIUM KA?
MAKAN LITAR SEPANG KA?

INILAH TANDA-TANDA AWAL AKHIR ZAMAN
BILE SAMPAI MASANYA NANTI
MAKANAN TAKDE. TANAH SUME DIJADIKAN BANGUNAN
TAKDE TANAMAN
SO,
TERPAKSA LA IKUT DAJJAL KALO NAK MAKAN..

PERANG, EKONOMI JATUH, PERGOLAKAN POLITIK, BENCANA SUME TAKNAK BANGUNAN LAAA..TAK NAK LITAR LAA..

ORANG NAK MAKANAN!
MERDEKA ARTINYA PERUT BERISI NASI!
BUKAN BANGUNAN! BUKAN PEMBANGUNAN!

MEMANG SAH KO MENGAJI SILIBUS CAP AYAM!

KAH KAH KAH
SEREBRUM, SEREBLUM DAN MEDULA OBLONGATA KO MASIH BEKU!
DAN KONTOL KO MASIH KENCING BERCABANG!
JADI,
TAK PAYAH NAK SEMBANG!
MEH TENGOK DATANG KAMPONG DULU!
JUMPE ORANG-ORANG TUA..DUIT ABES MEMBAYAR UBAT SWASTA!

Tanpa Nama berkata...

Gambar Apanama @ MadEEEy a/l Mohd Kutty; AMN, PJK, WTF, LoL@ MAHATHIR MOHAMMED,kelihatan macam sultan Hyderabad India tapi sekarang sudah jadi melayu tulen. kah kah kah.
Seorang negarawan apa jenis ini. Akhir hayatnya tidak menjadi penyatu bangsa Malaysia tapi seora ng racisist. Ta layak dipanggil negarawan.