Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 April 2010

HANYA YANG BODOH MELAKUKAN INI



MANA ADA KELAS - CIUM TANGAN SEMBAB



nota:
calon mic di hulu selangor telah mula
dibenci oleh masyarakat india sendiri.
ini kerana dia telah mencium tangan malikul sembab.

perbuatan ini cukup hina di mata masyarakat india.
hina kerana malikul sembab adalah orang bodoh.
kenapa peru cium tangan malaon yang bodoh.

tetapi dari satu segi - kebodohan ini
ada asas.

asasnya ialah malaon ini tidak pernah belajar di new zealand
hanya msuk kolej di jalan petaling kah kah kah

kalau mula sudah menipu - kalau jadi mp - entah
apa yang akan ditipunya !



23 ulasan:

Tangkup berkata...

Rupa rupa nya Kamal Alan Nathan ini pandai cium perli. Tengok Al Malikul Mat Sembab..matanya tertutp seolah dia naik klimaks..ooooh..nyaman kena cium..msh msh msh.

Ape Kamal Alan Nathan ni belajer diPJ je?...LOL.
Ape calon 1Malaisia ni dibanding dengan Datuk Zaid Ibrahim seornag peguam yang mempunyai bis Guaman yang terbesar diMalaysia.

Tuhan Mahakuasa beri panduan pelita kepada pengundi pengundi Hulu Selangor supaya mengundi minda mereka cerah benderang dan pandu mereka untuk mengundi Datuk Zaid Ibrahim menjelang hari pengundian.

Doa keramat kepada Datuk Zaid Ibrahim agar menang PRK Hulu Selangor.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

jab sp berkata...

aku bela banyak kucing.selalunya depa akan bising waktu minta makan pagi.tapi pagi ini,depa bising lebih awal.rupanya di tv najib sedang temberang pasal obama nak tau pasai ekonomi Malaysia.katanya obama kagum dengan ekonomi Malaysia.
isteri aku kata,kucing kucing aku minta tv ditutup,kalau tidak,semua tak mau makan.

Anti Bodek berkata...

Nengok gambor ni pun dah aku agak Kamal Bin Nathan ni sanggup buat apa saje hinggakan jilat jubo Malikul Sembab pun dia sanggup semata nak jadi calon Hulu Selangor.

Tanpa Nama berkata...

Cium tangan lebih baik dari jilat dan main buntot macam Al-Jubori! kah kah kah


p/s kalau ulasan xlepas pun xkesah,sbb maksud komen penulis blog tentu dah baca masa nak delete..hehehhe,jgn mare nti Al-Jubori bg hadiah special okeh?

Mat Dangdut berkata...

Jadi, Dia nie Kang Kong Ori Jugak La ye!!Ahaks...

Tanpa Nama berkata...

Dia cium tangan sendiri...daaa

Merekah Fajar berkata...

"Kamal" is "kowtowing" to his political master. Hopefully, if he wins this will be appointed a Minister. I hope he has that Degree, its very un-ethical to lie your way through life.

Tanpa Nama berkata...

Perrh...bEST!

Tanpa Nama berkata...

Relekla kamalanathan ni dah tiru cara orang Melayu bersalaman<Nak jadi melayu kot!

Tanpa Nama berkata...

Hehehe,
Siap cium tangan? POORAHHHHH...
Ambil berkat la kot.

-madir-

bennyloh berkata...

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

woi 8:45, kau nampak ke ader main bontot? mana video bontot ni????? sampai sekrg tak muncul2 ni....

dengar cakap kwn2 gerombolan kau mmg lawa.....tapi?????? semua hendak mencari kekayaan....yg dapat tak ramai laaaa bro...

jadilah kau pencacai yg setia sampai gerombolan tunggang langgang kerana mempunyai ahli yg kurang cerdik utk memacu rakyat jadi cerdik....

dapat subsidi sikit....punya lah bangga macamlah harta negara emak bapak dia punya....woi!!!! harta negara kepunyaan semua rakyat malaysia yg membayar bermacam2 cukai!!!! tak kerana apa parti, bangsa dan ugama!!!!

Tanpa Nama berkata...

Hoi tanpa nama 08:45....bontot kau pernah kena jilat dan main ke?...itulah...ada akal tak tahu guna...ikut menonong aje...aku tahulah kau tu PENCACAI ANGKAT NAJIS UMNO...

Amacam...projek alibaba dah dapat ke?...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

muka sembab cam geli je

Tanpa Nama berkata...

la, tu ok lagi klu nk dibandingkan dgn si NUAR. hehe.. bukan cium tanggan, tapi pengang bontot, tanda untuk disontot.

ahaha. TT, lu memang pandai buat lawah. pe kata tahun depan lu masuk raja lawak. ahaha. HANCUSSSSSSSS!

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH

ADUYAI..KENAPA LA MALIKUL SEMBAB ASIK KENE JEK NGN TT..
SHIIAAAANNN MALIKUL SEMBAB
APA DOSA MALIKUL SEMBAB DINODAI SEBEGINI..GAMBAR NI ASALNYA SUCI TAPI KINI MENGERIKAN..

KAH KAH KAH

MEMANG BETOI! SAPE TENGOK MUKE AL-SEMBAB BULE MIMPI JERANGKONG ALMARI!!

KAH KAH KAH

ape ak cakap ni?

KAH KAH KAH

Lang berkata...

ayoyo..... cium tangan ada salah ka?... lu semua ada tau ka.. itu sembab punya tangan wang juga ada bau... juta2 juga ada bau... pigi angkat la dia punya tangan, kasi cium... belakang lu ada sunyum punya... itu tangan ada sujukkkk ada wang bau... sami punya tangan kari juga bau... ayoyo... ta mau la cium itu tangan...

Tanpa Nama berkata...

Stop spreading lies...

Tanpa Nama berkata...

sedara tt.mr kamal ni pernah belajar di australia.sila rujuk pada blog perisikrakyat.

Gerakan Mansuh Taib Mahmud berkata...

Malikul sembap tu jelmaan ayah pin. hahhahahahaa hahhahahaha... aku rasa pasni kamal minum air suam kaki malikul sembap plak hahahhahah hahhahahah

Tanpa Nama berkata...

SEBAB APE MUKA MUHYEDEEN JADI LAGU TU, MACAM GELI PUN ADA, MALU PUN ADA,
SYOK PUN ADA. INDIA TU CIUM TANGAN DIA, BUKAN CIUM TANGAN MUHYEDEEN.

Tanpa Nama berkata...

He was also asked whether he would endorsed Perkasa's aim to reserve 97 percent of the economic cake to the Malays.

"I have already explained, no further comment," he said.

The BN was pressed on why Indian Malaysians continued to be marginalised despite MIC being part of the ruling coalition for over half a century.

"This is a hard question. You should have put it in writing and given it to me earlier so that I could do some research before I could answer it," replied Kamalanathan.

When told that as the MIC information chief, he should have ready answers to such questions, he said: "I have been the information chief only for less than a year."


-from "Questions Kamalanathan refused to answer", www.malaysia-today.net,
written by Jiwi Kathaiah, Malaysiakini

kahkahkahkah!
this is a hard question! i'm not used to hard questions like this! i've only been information chief for mic for less than 1year only! also, when i was undergoing my bachelor in communications program in edith cowan university, australia, and olympia college, 1malaysia also, around 2004 only, i didn't have hard questions like this also! i also need time to think and answer also! i need fresh scripts from the hands of moohideen al-sembabi that i had kissed, and he also needs scripts from najis, who also needs scripts from apco, then only i answer! wokey?

kahkahkahkah!
nak tau kebangangan malaon ni, baca lebih lanjut artikel tu, di mana penulis selepas tu hentam malaon ni sebab asek sembur jawapan kontot2 je macam meludah sireh sampai kat kaki sendiri je! kahkahkah macam aku cakap, org2 BoNgok ni memang tak paham apa maksud 'terperinci', depa tau main kat permukaan luar je, takde depth langsung, masuk suku je, sebok bagai nak rak tayang keris dalam pub/club/bilikhotel, tapi kontot2 je macammana nak menduga laut amoi selatan??? kahkahkahkah!

ini macam punya kualiti pun terpilih jadi wakil BoNgok kahkahkahkah, sah2 BoNgok!

wakil rakyat, kunun. tapi ini serupa sorang arkitek masuk mesyuarat dengan pemaju, tapi tak dapat jawab soalan pasal rekabentuk yang dia cadangkan! sah2 kena terajang keluar bilik mesyuarat (lebih teruk kena terajang terjun tingkat 13, paling ringan kena baling dengan dokumen tender kahkahkah!)

bro tt, ini macam lebih hina dari profeser kang kong ni! lepas ni profeser kang kong dapat naik 1 takuk dalam carta, setelah tempat tercorot dia diambilalih kamal@mala@nathan kahkahkah!

haish! merana rakyat, khasnya penduduk hulu sgor, kalau pilih malaon bebal macam ni, dan bukan pilih zaid ibrahim yang jelas ada otak (dan lebih penting, guna otak!)

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

AnaK murid saya selalu cium tangan saya sebelum kelas dan selepas. Ini tanda terima kasih yang jujur. Ini kamala jujurkah? Boneka UMNO. BTW saya bukan melayu tetapi anak jiran saya panggil saya mak cik. O.k kan. Harap masyarakat malaysia tetap hidup seperti ini di masa hadapan.