Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 April 2010

MADEY DATANHG JUGA



MADEY DATANG TUNJUK TARIK PLASTIK


kah kah kah

Sudah desprate !

Madey datang ke serendah buat ceramah.

Ada 30,000 datang. kah kah kah..opps .. sorry ada 300 oreang datang.

Atau nak tumpang glamour bila kamalnathan menang kah kah kah




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

binawe betul la!
bro, apa cerita dgn isu 13ribu pengundi hulu sgor?
berbuih mulut kita tunjuk yg zaid jauh lebih baik dari kamal@mala, tapi nampak gaya malaon ni menang gak?
sebab apco suruh najis, by hook or by crook, mesti menang this one?!
setaaaaaaaaaaaan!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot

CodeNameSomaliPirate berkata...

Jang Oi

Jgn susah hati... esok ni ajis akan datang ke hulu selangor untuk sucikan zaid dari dosa-dosanya.

"Saya pun melayu, saya namakan kuda saya "melayu". seekor lagi saya namakan "kelantan". Lepas nih saya akan namakan kuda saya "Si Penukar Tiup" - Zaid

kah kah kah kah kah.... he he he

matstimketum berkata...

orang tua ni nak buat hattrick, kekalahan bn-apco bagi kali ketiga dimana dia memberi ceramah!

Loyar Baru berkata...

Ingek eh merajok org tuo ni . Takpo lah takdo akar , power root pun berguno jugo yo . Kah ! Kah ! Kah !

songket berkata...

SShhhhhh....kasi can sama colour.... kena sokon.. kalau tak, tak leh geng.... Madey nak singgah saja sambil lalu ke utara... tak jauh pong dari kuala lumpur...
Gempaq dulu tak nak pergi... tapi sian pada TPM.. tak balik2

tukar spender berkata...

hidup madey..! Kasi hantam itu zaid kawkaw

Tanpa Nama berkata...

Patutlah traffic jam gilerrr sampai ke sentul....hehehehe

Terbantut program malam jumaat

merbok berkata...

boring dok rumah la tu.. heran aku.. dah pencen-pencen ni dok laa rumah main ngan cucu pun baguih.. err.. kaa cucu pun boring dgn dia!!

Tanpa Nama berkata...

hari tu beriya-iya cakap taknak kempen, eh! tup-tup berkempen juga dia kat HS, apa punya belit daaa...

Malaysian berkata...

Berita Terkini dari Hulu Selangor...

Kamalanathan (Calon BN-MIC) adalah Pengundi dari Kawasan Sami Velly (Sungai Siput)

Baca seterusnya disini...

http://gomalaysian2.blogspot.com/2010/04/kamalanathan-al-p-panchanathan.html

Malaysian berkata...

Berita Terkini dari Hulu Selangor...

Kamalanathan (Calon BN-MIC) adalah Pengundi dari Kawasan Sami Velly (Sungai Siput)

Baca seterusnya disini...

http://gomalaysian2.blogspot.com/2010/04/kamalanathan-al-p-panchanathan.html

storm62 berkata...

TERBONGKAR LAGI:

Kamalanathan adalah pengundi hantu untuk Smay Vellu diSungai Siput P62

Check for yourself 651018106495 http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/daftar.aspx

lu tenguk sendiri.

Tanpa Nama berkata...

bila nak bertaubat orang tua ni ?

Tanpa Nama berkata...

Hidup! Tukar Tiub hidup! Tukar Tiub

rantai kaki berkata...

Dia nak ambik rantai yang ari tu tak dan kamalnathan ni gantung kat leheaq dia, tu la pasai.

dariana berkata...

Aaaa dia dattang. dia dattang dengan bawa autaanya dia dattang..

madey dattang...kata taknak dataaang...tandanya Umno-Apco sakit tenat kena bawa Doktor bomohkan pengundi2 Melayu...

Madey akan jampi dengan serapahnya...boley ka org2 Melayu caya dengan Madey yg datang nak menangkan si Kamal Alan Natang tu?
Mangkin buat bertambah kebencian tu ader laah. Insya Allah.