Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 April 2010

BIAR KAN BIAR KAN




EZAM SANGGUP BANTU PARLIMEN SIASAT ANWAR, SERAH DOKUMEN ESOK
- msianinsider

Ezam Mat Nor akan membekalkan Barisan Nasional (BN) dokumen yang didakwanya boleh membuktikan Ketua Umum Pakatan Rakyat bersekongkol Israel, esok.

Ezam Mohd Noor akan menyerahkan dokumen-dokumen berkenaan, antaranya surat Anwar agar teman wanita bekas presiden Bank Dunia Paul D. Wolfowitz, Shaha Riza, dipinjamkan ke Foundation for the Future.

KAH KAH KAH..

woit.... APA HAL PULAK NAK BANTU PARLIMEN... kah kah kah..

woit... BUNYINYA MACAM GIAN NAK KE PARLIMEN.... kah kah kah..

woit... APA STATUS MALAON INI HENDAK BANTU PARLIMEN.... kah kah kah..

nota:
ezam mula gila talak
talakan talakan
ezam terjum dengan kotak kotaknya
biar kan biar
kan




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana boleh biarkan malaon ni membuat onar dan kerosakan diatas muka bumi ni, malam ni dia berceramah kat mana? masuk jalan mana? keluar jalan mana?simpang mana dia nak lalu? berapa kekuatan polis pengiring???? kita habiskan malam ni jugak........

Tanpa Nama berkata...

EZAM LEMBU ni dah kemaruk sangat kerana merasa masih tak dapat impak dari usahanya nak jatuhkan Anuar Ibrahim. Dah banyak projek dia buat tapi setakat dapat liputan di akhbar Meloya/Hairan. Orang UMNO pun masih menunggu mana impaknya sehingga AI boleh tersungkur buat akhirnya dan diberi imbuhan kerja bodohnya.
Ezam I bagi you satu idea bagus punya. U capture KENTOT AI dan buktikan yang KENTOT AI itu adalah KENTOT orang kafir/pengkhianat negara/bukan Bumiputra/bukan kentot orang UMNO atau PERKASA kepada mahkamah.Jika tidak sampai tak habis pada setiap pilihanraya selagi AI masih hidup kau akan menjaja dokumen itu dan dokumen ini, kita pun sudah BORINGlah, nak terkeluar KENTOT den!Tak ada perubahan/transformasi/tajdid dalam otakmu yang berserabut dengan Ketuanan Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Untuk Ezam....kalau betullah Anwar buat macam kau kata tu...satu pertanyaan dari aku...BERAPA BANYAK WANG RAKYAT YANG TELAH DIGUNAKAN?....itu yang rakyat nak tahu....Najib dan sekutunya telah menggunakan RM76 JUTA WANG RAKYAT UNTUK MEMBAYAR PADA APCO...bayangkanlah berapa banyak ubat boleh dibeli untuk pesakit dihospital kerajaan?...apalah bangang sangat kau ni Zam...lain kali nak buka mulut tu fikir dulu...jangan jadi macam ahli umno lama...tak reti guna otak...

Tanpa Nama berkata...

TT boleh cantumkan semua foto boring ahli/pemimpin peringkat tengah yang telah keluar PR dan catumkan mereka bersama Bik MAMA dan Najib/Mat Sembab/Katak/Kalamanathan/ dan aden yakin kesemua ketrampilan mereka memang tiada 'coool' langsung. Pampangkan di Hulu Selangor dan pasti banyak yang akan menyampah dengan BN lalu pangkah PR.

Tanpa Nama berkata...

TT, gua rasa la kan, lu yg GIAN nk gi parlimen. ckp je la lu yg GIAN.
ahaha. kelakar.

klu lu dgn ezam, Ezam lebih bersinar dari lu. sekurang kurangnya Ezam xbackup PELIWAT.

siapa lu? lu hanya MAT KIRI yg bermimpi disiang hari. ahahaha.

Tanpa Nama berkata...

Hai Ezam sesumpah, kelentung kau tu dah tak laku lagi. Hanya orang bodoh sahaja yang percaya.

Lang berkata...

ejam tau... polis dah tak siasat dia lagi sebab kedudukannya disebelah sana... jadi die teringin juga mengimbau kenangan lalu... disiasat. sebab tu dia akan minta parlimen siasat dia sebab dia ada kotak yang masih disimpan sejak 1998 lagi.

Dia amat bimbang kalau kotak tu nanti lapuk dimakan anai2 atau terkampus dengan kotak2 yang baru yang dia jumpa di pdrm, sprm, kdn, dan sb. ejam nikan penyimpan kotak besar2 diraja malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Kesian Izam, berilah dia peluang nak cari makan.
Hanya satu saja aku nak tanya, apa kata ibu dan isteri Izam bila dia buat kerenah macam ni?

Tanpa Nama berkata...

Kajang Pak Malang Kajang Rusia
Ala Bali rumah anak Toyol;
Kotak Pak Ezam kotak rahsia
Sekali PRK sekali muncul.

Budak2 pakai jam Seiko
Tak sudi pulak pakai seluar;
Kotak2 itukah kisah Umno-apco
Pro-Yahudi dituduhnya kat Anwar.

Kunun Mat Ezam nak jadi Superman
Ada PRK kotaknya tiba berlori2;
Kini dia muncul nak bantu parlimen
Gilakah beliau tak nak sedar diri.