Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 April 2010

HOBIN JANG HOBIN



TENGOK GAMBAR DEN NI






nota:

jang ooii … ni gambar den kek new york
gambar macam ni apoko yang suruh buek
nak tunjuk den ni corodek sikit
bagi orang kampong syok
tengok den baco buku

tapi den ado juga cari buku
rata den cari tak jumpo jumpo
celako !

den nak nak cari buku cam mano jangan takot kek bini.
sekso den boto den sekarang
rombao so rombao rambao eee
gomok sodo allaaah ehhh kah kah kah





13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bilik gerakan MIC lesu: Samy Vellu suntik petang iniSalhan K Ahmad | Apr 16, 10 1:40PMSamy Vellu petang ini akan bertemu dengan pemimpin akar umbinya daripada seluruh 75 cawangan parti itu di Hulu Selangor bagi "memulihkan motivasi dan semangat berkempen" mereka.

Tanpa Nama berkata...

Tarikh Tan umum keluar parti dipersoalkan

MALAYSIAKINI

Apr 16, 10


Menurut rakan-rakan seperjuangan Tan Wei Shu, pengumuman Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bakar Arang itu keluar PKR adalah sesuatu yang dirancang supaya serentak dengan penamaan calon BN di parlimen Hulu Selangor.


Bagi Adun Sungai Petani, Johari Abdul, jika benar Tan mendakwa beliau keluar PKR tidak ada kaitan dengan penggugurannya sebagai exco kerajaan negeri Kedah, mengapa beliau membuat pengumumannya semalam.

“Kenapa letak jawatan sekarang? Kenapa tidak bulan lalu? Jika benar ia tidak ada kaitan, mengapa pilih tempoh masa ini? Soal Johari ketika dihubungi.

mempelung berkata...

kah kah kah...tocokik najib dibuek ehh...

AzamDin berkata...

biarlah...daripada dia belu majalah playboy...FHM ke.. ahahaahaha..tak pun penthouse... ahahaha

Tanpa Nama berkata...

Najib boleh dapat banyak publisiti, apa jua pun cuma mempaparkan yang beliau tiada kualiti kepimpinan sebagai seorang PM. Lihat ungkapan mukanya ketika berhadapan atau sedang memberi taklimat tiada nampak kedalaman prihatinnya, tiada daya intelek dan kata-katanya tatkala berbicara sama seperti dia sengeh apabila berbicara dengan Obama dua tiga hari lalu. Tiada ketrampilan sama seperti Pak Lah, Hussein Onn dan hampir sama dengan semua pemimpin UMNO kini atau Bik Mama alias cukup boring! Patutlah kena bantuan APCO!

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya UMNO/BN....belanja RM74 juta bawa Najib ke Washington baca buku , bik mama shopping !!

tarak guna punya kerajaan !!

Tanpa Nama berkata...

tajuk buku "game change"..yo najib!..game overlah woi!!!

Tanpa Nama berkata...

Nak tunggu najib jawab yg ni plak... ha ha..

http://milosuam.blogspot.com/2010/04/apco-dan-1-indonesia-adakah-satu.html

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam dah baca malas nak comment

Lang berkata...

macam boring jak muka jibi tuu.. sunyi kot... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

'gua tak takot bini sebab gua sama naik dengan bini gua'

buku dikarang oleh bung mokhtar.

pisau belati berkata...

Gambar tu kek Petaling Street yo tu! Sajo nak tunjuk eks. Kek Amareka mano ado kodai juar buku campor baju (yang togantung tu!) campor kain elo (kek belakang tu!) dan ado juo juar kopi lak!!!

Jobor amek-amek!!!

doncin cai berkata...

orang melayu kalah dengan budi
ha...ha....ha....ha.....
@tukar tiub berbangsa melayu
ha...ha....ha....ha....
baru kena kejo FRU lari sampai ke luar negeri
ha...ha....ha....ha...
lubang jubo sendiri pun sanggup engkau nak bagi
ha...ha...ha...ha...
masa tu siapa timbalan perdana menteri?
ha.ha.ha....haaaaaaaaa