Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 April 2010

HULUR HULUR HULU R - BELUM BERMULA SUDAH MENIPU



TENGOK MUKA MACAM INI BOLEH DIPERCAYAII KE?




MIC HULU SELANGOR ; KATA NAK ANAK TEMPATAN, MENGAPA? -malaysian insider

MIC Hulu Selangor mempersoalkan kenyataan Muhyiddin Yassin Isnin lalu menjanjikan bahawa calon “anak tempatan” akan diturunkan bertanding dalam pilihan raya kecil kerusi Hulu Selangor.

“Hari itu (Isnin lalu) timbalan perdana menteri mengatakan anak tempatan... tapi hari ini orang luar dibawa masuk. Apakah ini bukan cakap bohong?

“Kalau mengatakan bahawa hendakkan anak tempatan, dan jika tidak mahu Datuk G. Palanivel juga, lebih baik pilih V. Mugilan atau Balasundram (naib ketua MIC Hulu Selangor,” kata Ketua Penerangan MIC Hulu Selangor Raily Muniandy berkata.
Bahagian itu diketuai oleh Palanivel.

KAH KAH KAH…

woit… MALIKUL SEMBAB SUDAH TEERBONGGENG… kah kah jkah..

kah kah kah… SUDAH TIPU ORANG INDIA…. kah kah kah..

woit… DULU TUDUH BANYAK BAHAYA AUTA KELING…. kah kah kah…

kah kah kah… RUPA RUPA NYA LEBIH BAHAYA IALAH AUTA SEMBAB… kah kah kah




10 ulasan:

Mohd Muzlimi berkata...

ini sembab bukan sebarang sembab , ini sembab nak kasi mampus Melayu macam pekasam...

Tanpa Nama berkata...

ini sembab bukan sebarang sembab, tapi ini sembab kasi tipu orang Melayu macam PEKASAM jugak...kah,kah,kah

awang kemut berkata...

makin gabra nampak..kah kah kah..
Baru second bos, belum big bos lagi..kahh kah kah..
Menipu, membodoh dan membangang kerja org nak jadi PM...kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

najib pun sama auta keling..tu hari cakap PRK Ulu Selangor tak berapa penting sebab cuma pilihanraya kecil, yg penting PRU... hari ni pusing cakap MIC kena menang pulak... zaman letak batang pisang pun gerombolan boleh menang dah berlalu..

Nur Diyana Suzana berkata...

Wahai pemimpin2... Ingat lah yg kita semua akan kembali ke sana, bertemu Yang Maha Esa..Lihatlah kerosakan yg telah berlaku dalam masyarakat untuk dipulihkan sementara ada jawatan guanlah untuk dibuat bekalan di hari PENGADILAN...

mempelung berkata...

Musti tangan mat sembab ni bau taik ayamkan...?

Ayam terlepas tangan bau taik...

Tanpa Nama berkata...

Apakah persamaam antara Muhyiddin dan Samy Vellu ??

Jawapan : kedua-duanya adalah Ular !! seekor dari UMNO dan seekor lagi dari MIC, bisanya sama teror !!

Lang berkata...

apa boleh buat org hulu selangor tak memenangi hati pemimpin-pemimpin parti... tak tunjuk kebolehan, orang selangor pon diam jak... semua wakil datang dari luar la...

Tanpa Nama berkata...

auta sembab pasal ada sebab..REMBAT SEBELUM TERSEMBAB..orang kampong gak yang TERSEMBAB PASAL OTAK SEMBAB....

doncin cai berkata...

orang melayu kalah dengan budi
ha...ha....ha....ha.....
@tukar tiub berbangsa melayu
ha...ha....ha....ha....
baru kena kejo FRU lari sampai ke luar negeri
ha...ha....ha....ha...
lubang jubo sendiri pun sanggup engkau nak bagi
ha...ha...ha...ha...
masa tu siapa timbalan perdana menteri?
ha .ha. ha. kah.kah.kah