Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 April 2010

KALAU IJAZAH TIPU - CAKAP PUN TAK BETUL




PESANAN KETUA POLIS NEGARA


Tan Seri Musa Hassan berkata berkata sesebuah kenderaan itu sama bahayanya dengan pistol, pisau atau tukul.

(dipungut dari malaysian insider)


PALING MERBAHAYA MACAM KERETA



MERBAHAYA MACAM KERETA


INI SEPETOL - AMAT BAHAYA


INI BAHAYA - PEMBUNUH



KAH KAH KAH


KALAU IJAZAH TIPU LAGI MERBAHAYA DARI KERETA









16 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Baretta 9mm Semi Auto itu tidak bahaya selagi dalam safety.
jatuh pon tak letup.

Proton lagi bahaya , tiap tiap hari ada rakyat mati dalam kereta proton.

" Musa hasan evidence is unreliable and is to be disregarded and whatever he says in court lends to his discredit" - Hakim Supang Lian of the Kota Kinabalu, Sabah Sessions Court

Tanpa Nama berkata...

Macam-macam lah bahaya, waima anu dia pun bahaya juga boleh membunuh orang...memang betul lah IJAZAH TIPU, kerja pun nak menipu..

Tolong lah jangan memperbodoh-bodohkan lagi rakyak Beta...

Rakyat Beta semua sudah maju, yang tak maju adalah kamu wahai IGP...

1Malaysia sudah tidak percaya lagi kepada kamu, tak usahlah bagi alasan bodoh kamu tu wahai IGP.

sama juga dengan pembunuhan Altantuya..keluarkanlah 1001 macam alasan, tak ada siapa yang percaya lagi.. 1Malaysia tetap mengatakan pembunuhan tersebut di rancang oleh bini rosmah...

Makin banyak kamu bagi alasan makin banyak menampakkan kebodohan kamu...

Cuma ada 1 jalan sahaja untuk membersihkan nama kamu, letak jawatan, minta ampun pada keluarga arwah dan minta ampun dengan Allah swt..taubat nasuha..

sekian terima kasih

-pembayar cukai-

Tanpa Nama berkata...

hayuk la asan... ko dah merajuk ke? kalau letak jawatan siap la ko, pakjib masukkan dalam apartment sungai buloh la....

Tanpa Nama berkata...

KUALA LUMPUR, 30 April — Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali (gambar), yang berhadapan dengan kecaman MCA sejak awal minggu ini susulan keputusan pilihan raya kecil Hulu Selangor, menyangkal dakwaan yang beliau “dahagakan publisiti” semata-mata.

Brahim kataki tak dahaga kan publisiti, dia dahagakan seteguk air anggur yang di peram..a.k.a. whisky!

Tanpa Nama berkata...

memang betul musang hasang tuu. tukul ketuk kepala mati
pisau tikam mati
pisstool tembak mati
keleta langgar mati
banyakkk pandaiee
inie olang boleh jadi menteri oooo....
tapieee ANU dia talak bahaya sebab boleh buat olang ooooo.... tanye itu same bini dia ooo.... belape banyak suudah keluar???
caye cokong ituuu musang hasang...

dariana berkata...

dulu mona fendi potong 18 seorang YB pun mati. pastu ada org guna C4... laaagi mati.

الله اكبر الله اكبر الله اكبر ولله الحمد

Tanpa Nama berkata...

sama ngan abah dia ustat hassan, juga cerdik2 ayam...anak borek bapak rintik...

aku hairan la dengan bini dia, boleh idup dengan orang sebodoh ni...

Tanpa Nama berkata...

Setakat kereta tayar pancit reverse, tak laju mana pon. Yang polis tu pun terlampau bijak pegi duduk belakang kereta sapa suruh?? Patutnya polis block jela keta iswara budak tu dengan keta polis.. banyak lagi cara nak tahan budak tu.. bukannya main tembak ja... polis yang terlibat memang tak profesional..

Tanpa Nama berkata...

Tahun depan ada FI kat Sepang lagi... Banyak la pemandu kena tembak pasal bawa kereta lumba laju... tak pun diorang boikot FI Malaysia... psal takut kena tembak dek polis 1Malaysia...

storm62 berkata...

Yg bawa tilam ke mahkamah tu lagi merbahaya.

Tanpa Nama berkata...

bagaimana dengan kalau mat rempit rempuh halangan polis? ada ke mat rempit kena tembak? mungkin motor kategori kenderaan tidak bahaya macam kereta kot.

TOKEY berkata...

salam 1 botol,

kalu KPN dah ckp mcm tu, apalagi statement yg bole kita harap dr bos pendek lidah tu?

Musang KPI lu fail, KDN KPI FAIL.

Sia2x je aku bayaq cukai semalam.

opsss lupa la pulak puak2x nie pakai duit vincent, magnum.

Tanpa Nama berkata...

Bawak kereta=bawa senjata?Semua yg bawa kereta boleh ditangkap sebab bawa senjata.Kat mana dia belajar ye?Mula-mula kata kereta mengundur masa kereta dah pancit.Sekarang kata kereta mengundur nak rempuh polis masa belum pancit. Putar alam betol!

Tanpa Nama berkata...

brjg2 la kpd pmilik keta proton iswara, trmsk aku yg ada keta iswara, risau gak aku hehe, polis trauma tgk keta proton iwara haha!!!

pembayar cukai berkata...

berat doh mung..musa asang..
berat doohhhh...
bawak2 bertobat laaa..
mung tosoh dok ccakap lagi lah
dok berahi lasung doh aku ke mung..
gi mapuh lah mung..

mung bereti je lah keje mung tu..
koho banyok mung ccakap koho banyak mung pelawok...
benggong tonggong dohhh..
sebelum mung koho jadi gila, baik mung gi jjupe cepat2 keluarga arwah..
mitok maah banyok dari ujung kaki sapa ujung rambut..

kalu mung dok wat ggitu koho berat mung nanti... sedap2 je anok buah mung gi tembak orang..

mung ingat anok mung sorang je nok idup..?? orang laing pubg nok idup gaaakkk weeehh..
natang mung musa asang..

Tanpa Nama berkata...

Kau orang ada lihat cite CSI ke tak..?? Ada satu episod CSI yang polis peronda tembak mati "undercover" yang disangka penjenayah..polis yang tembak kene gantung keje..serah bagde & serah pistol..bila dibuat siasatan didapati polis tu ada masalah kesihatan/sakit..waktu malam mata dia tak nampak@rabun malam..tetapi kerana tak tahan tekanan emosi..last2 dia kantoi..dia tembak kepala sendiri,,..abis cite..tembak vs tembak..moral of the story..IGP.Ketua Balai kene minta maaf kat ibu arwah tu..dosa lu tembak lu nak tanggong kee..kat akhirat..??.adik mat bon..