Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 April 2010

SUDAH DI PERANGKAP



INI BUKAN BURET DARI MONGOLIA _ INI BURET DARI BILIK MAKMAL





NAJIB PERLU JAWAB SIAPA APCO – BUAT APA SERANG SAYA : ANWAR – harakah daily

"Najib perlu jawab siapakah APCO? Apa kaitan APCO dengan Israel? Apakah itu sudah dijawab atau belum? Buat apa nak serang saya lagi, saya dah diserang banyak," kata Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika ditemui di parlimen lewat petang ini.

Sehubungan itu, beliau mempertikai tindakan kerajaan BN yang mahu mengheretnya ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen ekoran mengaitkan 1Malaysia dengan One Israel.

Baginya, isu sebenar adalah tertumpu kepada kenapa Najib Razak tidak menjawab pendedahan yang dibuatnya.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh berkata, adalah tidak wajar jika BN terus merujuknya ke jawatankuasa khas tersebut tanpa sebarang penjelasan berhubung isu yang dibangkitkan itu.

Anwar turut mempersoal tindakan kerajaan yang dilihat bermati-matian mempertahan penglibatan APCO dalam kempen 1Malaysia.

"Soalnya Umno dan Perdana Menteri perlu jawab, kenapa pilih APCO dan pertahan APCO mati-matian?" soalnya lagi.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH…

Woit NAK JAWAB APA ?... kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH DI PERANGKAP…kah kah kah..

kah kah kah… SINGAPURA PERANGKAP… kah kah kah..

kah kah kah… PERANCHIS PERANGKAP…kah kah kah..

woit… SEKARANG ISREAL PERANGKAP… kah kah kah….

woit… JANGAN MARAH KALAU TT CAKAP… kah kah kah..

kah kah kah….SEMUA PERANGKAP KERANA BUREEEET…. kah kah kah..




11 ulasan:

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
DAH KANTOI..TAK TAU NAK JAWAB..
MANA BLOGGERS AMENO?
SENYAP! KONTOL DAH MASUK DALAM TELOR! TELOR HILANG SEBELAH KE HAPE?

KAH KAH KAH

SUME DIPERBODOHKAN DENGAN ISU INI
SUME DIPERHANJINGKAN DENGAN ISU INI
SUME DISILAP MATAKAN DENGAN ISU INI

TAK PAYAH LAA..
ORANG MELAYU DAH TAK BACA BUKU TEKS DAA..
ORANG MELAYU DA ADA INTERNET LAA..
TAK LAMA LAGI
MESTI TERKENCET CAIR LAA BURETTT!!

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Apo co punya hal,

kalau tak perangkap anwar
nanti spenda ubn londeh.
mana boleh
malu satu malaysia woi
telur tak ada bijik

Tanpa Nama berkata...

Apa yang dapat dilihat Najib tak mampu menjawab segala persoalan yang dikemukakan kerana dia tidak faham soalan.

Mohd. Najib hanya membaca skrip yang disediakan oleh APCO. Jika ada soalan dia terpaksa menunggu jawapan bertulis dari APCO juga.

Betapa malangnya rakyat Malaysia memiliki seorang Perdana Menteri yang dilihat bijak sebenarnya lebih bodoh daripada kerbau yang membajak dibendang.

Tak malukah ahli-ahli UMNO melihat presiden yang diagong-agongkan itu hanya bijak dalam melaksanakan rasuah dalam parti tapi bangang dalam menguruskan negara sehingga terpaksa menggunakan khidmat dari bangsa yang dilaknati Allah...?

Inilah akibatnya memilih orang kaya yang dilihat tidak bersih menjadi pemerintah.... maruah agama, bangsa dan negara pasti tergadai.

Disebabkan kebodohan ahli UMNO memilih pemimpin mereka jadi Perdana Menteri mengakibatkan seluruh rakyat Malaysia menderita dan tidak selamat.

Atila Ismeth berkata...

Kerajaan pro-NEW WORLD ORDER.

Tanpa Nama berkata...

Pagi-pagi hang dah buat aku sengih dan gelak sorang-sorang depan skrin...

mosabit berkata...

tulah...sekolah dulu taknak masuk pengakap...

dah tua bangker ni nak jadi penangkap manjang....

last last sendiri masuk perangkap buatan satu msial...

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

Sehingga begitu sekali didedahkan seluruh rakyat yang telah diperbodohkan oleh pemimpin yang buka pintu luas-luas agar musuh menjajah dengan kejam masih nak berdiam diri? Generasi muda tunggu apa lagi? Ayuh kita perlu bangkit! Jangan sampai ada anak cucu kita kutuk atau kencing dikubur kita nanti. Sebelum ini enjin pesawat hilang, kemudian rahsia sulit maklumat keselamatan negara bocor. Rasuah di merata-rata. Apa patut kita buat.

Tanpa Nama berkata...

anwar memang anak jantan
dia dah jawab apa parlimen bn nak

mamat sekor lagi, belum tau jantan betina
rasa-rasanya betina
dia belum jawab soalan anwar

ayam betina hanya tau mengeram telo

Tanpa Nama berkata...

bukti, baca sendiri. skrang kan ada google.. http://www.apcoworldwide.com/content/news/press_releases2009/malaysia0809.aspx

Lang berkata...

Selama ni pon gerombolan masih ingat rakyat bodoh belaka... mereka lupa dunia ni dah tak ada sekatan. Yang tak tahu tu umpama katak bawah tempurung jak.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah setuju bebenor teman dengan tanpanama 2010 April 2 03:05

najib bukan taknak jawab,
tapi skrip jawapan belum siap ditulis oleh ahli2 & strategik (baca: kaki2 kelentong) dan para pemikir (baca: tukang bodek) keliling dia!

tapi pada masa yg sama, najib juga melengah2kan untuk memberi sebarang jawapan, dengan harapan dalam hati dia mudah2an setelah beberapa ketika berlalu, orang pun akan mula lupa isu yg dibangkitkan (maklumlah, anakdidik tegar si-mamak-melayu-ciplak madey!) dan beredar ke isu lain pulak... dan proses yg sama akan berulang lagi, dan lagi, dan lagi...

***************************
catatan: bijakpandai melayu (tulen bukan ciplak) dah lama beri peringatan: berani kerana benar, bila takut2 maknanya pembohong!
***************************

taktik bangang yg dah lapukbasi (org puteh kata 'sooo yesterday!') tapi masih terhegeh2 digunapakai oleh org2 UMNgOk yg jelas tidak progresif, skema, poyo, tak cool, dan masih bersifat syoq sendiri seperti katak2 bawah tempurOng masing2 yg terus melalak bersukaria berdangdut ong ong ong!

-average joe-
klakka-la.blogspot